Bombardier NGT6
Nie no - Wyjebany
- Motorniczy o Bombardierze
Nasze lepsze
- Warszawiak o Bombardierze
Kupimy nowe, za pieniądze z UE
- Kraków o Bombardierze
Zrobiłem ich w chuja
- Prezes Bombardiera o Bombardierze
Klimatyzowany!!
- Krakowiak o Bombardierze
Zrobię fote i na NK
- MKM o Bombardierze
JP
- Dres o Bombardierze
Mam wyjebane
- Bombardier o Bombardierze
Urwę se głowę i nasram do szyi
- Emo o Bombardierze
W końcu poślubię Rihane, jak go sprzedam
- Pan Mietek, od sąsiada Władka, od mamy o Bombardierze
Idę spać
- Admin o Bombardierze
Bombardier NGT6 (zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR) – nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy:
- NGT6/1 - Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
- NGT6/2 - Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
- NGT6/3 - Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
- NGT6/N8S - Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.
Budowa
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko - kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju "obudowy". Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.
Jak jechać
- Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
- Nie otwieraj okna - większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
- Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba - popatrz w okno
- Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
- Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów - tramwaj lubi się odczepiać
- Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi
Ciekawostki
- Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE
- Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu
- Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku
- Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
- Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
- Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
- Skrót NGT znaczy tyle, co "Nowy Gorący Tramwaj", co powoduje, że lubią go starsze kobiety.
Przypisy
- ↑ Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.