Forum:Weryfikacja szablonów wydarzeń
Napisałem już o tym na IRCu, ale wypada umieścić to w miejscu ogólnodostępnym dla wszystkich. Niedługo skończymy tworzyć szablony wydarzeń. W momencie pisania tego posta pozostały jedynie 24 luki w kalendarzu, a ich uzupełnienie jest kwestią czasu i to krótkiego. Nie powinniśmy jednak spoczywać na laurach, ponieważ celujemy nie w ilość, a w jakość. W związku z tym, noszę się z następującą propozycją, aby usprawnić weryfikację oraz finalne przygotowanie szablonów rocznic do użytku. Dwóch administratorów wyraziło już poparcie tej idei, a myślę, że opinia reszty jest tylko formalnością.
- Powołujemy komitet do przewertowania wszystkich szablonów rocznic złożony co najmniej z trzech osób. Przeglądają oni wszystkie istniejące szablony, po czym sporządzają raport które z nich nadają się do pozostawienia w obecnym stanie, a które wymagają większej korekty. Podczas procesu oceny można będzie wprowadzać tylko drobne korekty, bez gruntownych przebudowań. Jeżeli szablon uzyska więcej niż 50% pozytywnych głosów jurorów, wyrzucamy go z listy. Jeżeli nie, link do szablonu na niej pozostanie. Po zakończeniu pracy, która nie jest jakaś żmudna, a bardziej moderacyjna, lista szablonów wydarzeń zawierać będzie tylko i wyłącznie te pozycje, które wymagają większej korekty. Propozycje „jurorów” rozpatrzy jeden z biurokratów wykreślając niepożądane osoby z listy. Ważne: w przypadku, gdy liczba oceniających jest parzysta, biurokraci powołują „przewodniczącego”, którego głos liczy się x2.
- Kandydatury, proszę się dopisywać:
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
Proponuję, by akcja rozpoczęła się w momencie ukończenia wszystkich szablonów rocznic, tj. gdy zalinkowana na górze strona nie będzie posiadać ani jednego redlinka. Polecam również omówienie stylu, wytycznych oraz kryterium oceniania szablonów, jeżeli chcemy ułożyć je w jedną myśl, albo chociaż w jakiś konkretniejszy ład. Zapraszam do dyskusji pod tą piękną krechą. 15:57, kwi 30, 2011 (UTC)