Billboard: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 5: Linia 5:
== Treść ==
== Treść ==
Billboardy zwykle miewają naprawdę banalnie głupie treści, które wprost odpychają cię ze wstrętu. Zamiast reklamować jakieś użyteczne produkty, pokazują światu takie nędzne rzeczy jak na przykład:
Billboardy zwykle miewają naprawdę banalnie głupie treści, które wprost odpychają cię ze wstrętu. Zamiast reklamować jakieś użyteczne produkty, pokazują światu takie nędzne rzeczy jak na przykład:
* Gołe facety zasłaniające swoich [[Penis|koleżków]] reklamowanym produktem;<ref>Tylko jak jest nieprzeźroczysty…</ref>
* Goli faceci zasłaniając swoich [[Penis|koleżków]] reklamowanym produktem chcą być seksi;<ref>Tylko jak produkt jest nieprzeźroczysty…</ref>
* Masakrycznie wstrętne obrazki organów wewnętrznych z napisami „Nie chcesz żeby twoje ciało tak wyglądało? Weź nasz lek”;
* Masakrycznie wstrętne obrazki organów wewnętrznych z napisami „Nie chcesz żeby twoje ciało tak wyglądało? Weź nasz lek”;
* Jedzenie podrasowane w [[Adobe Photoshop|fotoszopie]], które wygląda niebiańsko, ale jak już je ugryziesz, to je odstawiasz na stałe;
* Jedzenie podrasowane w [[Adobe Photoshop|fotoszopie]], które wygląda niebiańsko, ale jak już je ugryziesz, to je odstawiasz na stałe;
* Samochody umyte pięćdziesiąt tysięcy razy, aby było na karoserii widać obicie aparatu;
* Samochody umyte pięćdziesiąt tysięcy razy, aby było na karoserii widać obicie aparatu;
* Logo jakiejś firmy i jej naprawdę banalny slogan;
* Logo jakiejś firmy i jej naprawdę banalny slogan;
* I coś co wszyscy na planecie lubią, aby polubili firmę reklamującą.<ref>Na naiwnych działa.</ref>
* Coś co wszyscy na planecie lubią, aby polubili firmę reklamującą;<ref>Na naiwnych działa.</ref>
* Stare rzeczy z dopiskiem „pamiętamy” żeby starsi klienci również kupowali dany produkt;

* Znane postacie wywijające rękami a w tle widnieje temat reklamy;
== Pożytek ==
* [[Kai Hansen]] śpiewający o tym, że produkt jest lepszy niż [[Keeper of the Seven Keys (Trilogy)|Kiper]];
[[Plik:Strohballen.gif]]
* Pięć milionów akapitów o nie wiadomo czym, w końcu „im dłużej tym lepiej”, jak niektórzy niepoufnie myślą;

* Strzykawki wbite w ludzi z napisem „akupunktura jest zdrowa”;
* Teksty szlagierów typu „Wind Of Change”;
{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 18:02, 25 paź 2015

Promocja! Było za 10 złotych, teraz jest za 20 złotych!

Przeciętny billboard
Plik:Billboard pedigree.jpg
Billboard reklamujący psią karmę i jej pozostałości

Billboard, bilbord – niepotrzebny nikomu kawałek papieru nałożony na metalowe tablice, na którym napisany jest bełkot reklamujący jakąkolwiek lipną firmę, osobę lub obiekt. W nocy są oświetlane lampami, lecz nie wiadomo po co, iż tak naprawdę nikt na nie nie patrzy, no ewentualnie chyba że jest na nim goła baba. Kiedy jest minus dwadzieścia stopni na polu, zmieniają kolor, zamrażają i pachną okropnie, jak farba po przymrozku. W takim przypadku nie zalecamy się do takowych billboardów zbliżać, bo dostaniecie raka płuc, a wiadomo, że to się dobrze nie skończy.

Treść

Billboardy zwykle miewają naprawdę banalnie głupie treści, które wprost odpychają cię ze wstrętu. Zamiast reklamować jakieś użyteczne produkty, pokazują światu takie nędzne rzeczy jak na przykład:

  • Goli faceci zasłaniając swoich koleżków reklamowanym produktem chcą być seksi;[1]
  • Masakrycznie wstrętne obrazki organów wewnętrznych z napisami „Nie chcesz żeby twoje ciało tak wyglądało? Weź nasz lek”;
  • Jedzenie podrasowane w fotoszopie, które wygląda niebiańsko, ale jak już je ugryziesz, to je odstawiasz na stałe;
  • Samochody umyte pięćdziesiąt tysięcy razy, aby było na karoserii widać obicie aparatu;
  • Logo jakiejś firmy i jej naprawdę banalny slogan;
  • Coś co wszyscy na planecie lubią, aby polubili firmę reklamującą;[2]
  • Stare rzeczy z dopiskiem „pamiętamy” żeby starsi klienci również kupowali dany produkt;
  • Znane postacie wywijające rękami a w tle widnieje temat reklamy;
  • Kai Hansen śpiewający o tym, że produkt jest lepszy niż Kiper;
  • Pięć milionów akapitów o nie wiadomo czym, w końcu „im dłużej tym lepiej”, jak niektórzy niepoufnie myślą;
  • Strzykawki wbite w ludzi z napisem „akupunktura jest zdrowa”;
  • Teksty szlagierów typu „Wind Of Change”;

Przypisy

  1. Tylko jak produkt jest nieprzeźroczysty…
  2. Na naiwnych działa.