Call of Duty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (.,)
Linia 1: Linia 1:
'''Call of Duty''' (czyt. ''Kol of djuty'' lub bardziej stanozjednoczońsko: ''kołlo djudi'') – gra komputerowa, w wolnym tłumaczeniu oznacza ''rozmowę telefoniczną opłaty celnej''. Głównym zadaniem w grze jest, [[jak sama nazwa wskazuje]], celowanie przeplatane dialogami opłacane częstą utratą życia. Fabuła gry osadzona jest w realiach [[II wojna światowa|drugiej wojny światowej]] i przekonuje [[gracz]]y, że wojny są hałaśliwe i umiera się tylko na chwilę. Dodatkowo w przypadku odniesienia ran wystarczy znaleźć jedną z wielu [[apteczka|apteczek]] dziko rosnących na polach bitew i nadepnąć na nią, by [[rany]] się zagoiły. Grę cechuje wiele zastosowań dla [[Dzieci Neostrady|Dzieci Neostrady]]: szybka opcja respawn'u (czyt. odradzania się), opcja rozmawiania (poprzez konsole) i zatruwania życia innym graczom poprzez zadawanie pytań oraz możliwość gry bez ograniczeń (grać można z każdym, na każdym serwerze można zajmować niepotrzebnie slota).
'''Call of Duty''' (czyt. ''Kol of djuty'' lub bardziej stanozjednoczońsko: ''kołlo djudi'') – gra komputerowa, w wolnym tłumaczeniu oznacza ''rozmowę telefoniczną opłaty celnej''. Głównym zadaniem w grze jest, [[jak sama nazwa wskazuje]], celowanie przeplatane dialogami opłacane częstą utratą życia. Fabuła gry osadzona jest w realiach [[II wojna światowa|drugiej wojny światowej]] i przekonuje [[gracz]]y, że wojny są hałaśliwe i umiera się tylko na chwilę. Dodatkowo w przypadku odniesienia ran wystarczy znaleźć jedną z wielu [[apteczka|apteczek]] dziko rosnących na polach bitew i nadepnąć na nią, by [[rany]] się zagoiły. Grę cechuje wiele zastosowań dla [[Dzieci Neostrady|Dzieci Neostrady]]: szybka opcja respawn'u (czyt. odradzania się), opcja rozmawiania (poprzez konsole) i zatruwania życia innym graczom poprzez zadawanie pytań oraz możliwość gry bez ograniczeń (grać można z każdym, na każdym serwerze można zajmować niepotrzebnie slota).


==Uzależnienie==
Objawy uzależnienia od CoD 4 - MW:
Możesz czuć się uzależniony gdy:
*Widząc kogoś siedzącego w ostatnim rzędzie ławek, krzyczysz "kamper!"
*Widząc kogoś siedzącego w ostatnim rzędzie ławek, krzyczysz "kamper!"
*Przeszedłszy do klasy przed nauczycielem, czujesz nieodpartą potrzebę pozostawienia miny claymore.
*Przeszedłszy do klasy przed nauczycielem, czujesz nieodpartą potrzebę pozostawienia miny claymore.
Linia 15: Linia 16:
*Wmawiasz nauczycielowi, że ergonomiczniej od zapalenia światła nad tablicą, byłoby założenie noktowizora.
*Wmawiasz nauczycielowi, że ergonomiczniej od zapalenia światła nad tablicą, byłoby założenie noktowizora.
*Wmawiasz nauczycielowi, że masz już "55 lvl" i jesteś jego "pszełorzonym" i ma się ciebie słuchać
*Wmawiasz nauczycielowi, że masz już "55 lvl" i jesteś jego "pszełorzonym" i ma się ciebie słuchać

==Zobacz też==
* [[Noob#Call_of_Duty_2|Noob w CoD II]]


[[Kategoria:Gry komputerowe]]
[[Kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 21:24, 17 mar 2008

Call of Duty (czyt. Kol of djuty lub bardziej stanozjednoczońsko: kołlo djudi) – gra komputerowa, w wolnym tłumaczeniu oznacza rozmowę telefoniczną opłaty celnej. Głównym zadaniem w grze jest, jak sama nazwa wskazuje, celowanie przeplatane dialogami opłacane częstą utratą życia. Fabuła gry osadzona jest w realiach drugiej wojny światowej i przekonuje graczy, że wojny są hałaśliwe i umiera się tylko na chwilę. Dodatkowo w przypadku odniesienia ran wystarczy znaleźć jedną z wielu apteczek dziko rosnących na polach bitew i nadepnąć na nią, by rany się zagoiły. Grę cechuje wiele zastosowań dla Dzieci Neostrady: szybka opcja respawn'u (czyt. odradzania się), opcja rozmawiania (poprzez konsole) i zatruwania życia innym graczom poprzez zadawanie pytań oraz możliwość gry bez ograniczeń (grać można z każdym, na każdym serwerze można zajmować niepotrzebnie slota).

Uzależnienie

Możesz czuć się uzależniony gdy:

  • Widząc kogoś siedzącego w ostatnim rzędzie ławek, krzyczysz "kamper!"
  • Przeszedłszy do klasy przed nauczycielem, czujesz nieodpartą potrzebę pozostawienia miny claymore.
  • Nie wystawiasz nosa z pod ławki, obawiając się kolejnego fraga, który popsuje twoje statystyki.
  • Po 3 piątkach w szkolę, odczuwasz potrzebę wezwania rozpoznania UAV, po pięciu nalotu, a po siedmiu helikoptera.
  • Po długim pisaniu długopisem, stwierdziłeś że skończyłeś wyzwanie eksperta dla niego i zastanawiasz się czy można doczepić do niego celownik ACOG.
  • Po otrzymaniu koła z jakiegoś przedmiotu, stwierdzasz że serwer twojego nauczyciela jest "lamerski i zaraz się z niego logniesz", po czym uciekasz z klasy.
  • Widząc lepszy długopis na ziemi, odczuwasz potrzebę naciśnięcia klawisza "F" i natychmiastowej zmiany.
  • Wyzywasz nauczyciela od "hackerów" - gdy ten zauważy schowaną ściągę, twierdzisz że miał wallhacka, a gdy wypatrzy cię w ostatniej ławce, to znaczy ma aimbota. Niezwłocznie informujesz go o reporcie do Punkbustera i banie na 2 minuty.
  • Wyzywasz go także od laggerów i twierdzisz że przed jego przyjściem twój ping był mniejszy, po czym każesz nauczycielowi "wypierdalac".
  • Przed odpowiedzią na pytanie nauczyciela, zastanawiasz się czy ekonomicznej byłoby strzelić w niego z Desert Eagle'a czy może zarżnąć nożem.
  • Podczas gry w piłkę nożną, rzucasz się w drużynę przeciwną, wiedząc że masz dodatek Męczennik, a po twoim dedzie wypadnie z ciebie granat.
  • Wmawiasz nauczycielowi, że ergonomiczniej od zapalenia światła nad tablicą, byłoby założenie noktowizora.
  • Wmawiasz nauczycielowi, że masz już "55 lvl" i jesteś jego "pszełorzonym" i ma się ciebie słuchać

Zobacz też