Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 83.9.35.198.)
M (właśc. fiz. - wzór na dziecko :))
Linia 30: Linia 30:
(Osoby twierdzące, że dzieci nie mają wartości dodatniej ten punkt pomijają.)<br />
(Osoby twierdzące, że dzieci nie mają wartości dodatniej ten punkt pomijają.)<br />


<math>dziecko^2\ =\ (pozar\ -\ zapalki)^2\ =\ pozar^2\ -\ 2\cdot pozar\cdot zapalki\ +\ zapalki^2</math><br>
<math>dziecko^2\ =\ (pozar\ -\ zapalki)^2\ =\ pozar^2\ -\ 2\cdot pozar\cdot zapalki\ +\ zapalki^2</math>
<math>dziecko^4 = zapalki^4+pozar^4+5\cdot pozar^2 \cdot zapalki ^2 - 2 \cdot (dziecko + zapalki) \cdot zapalki^3 - 2 \cdot pozar^3 \cdot zapalki </math>
<math>2dziecko + 2zapalki = 2pozar</math>
<math>dziecko^4 + 2 \cdot (dziecko + zapalki) \cdot zapalki^3 + 2 \cdot pozar^3 \cdot zapalki = zapalki^4+pozar^4+5\cdot pozar^2 \cdot zapalki ^2 </math>
<math>dziecko^4 + 2 \cdot (dziecko \cdot zapalki^3 + zapalki^4) + 2 \cdot pozar^3 \cdot zapalki = zapalki^4+pozar^4+5\cdot pozar^2 \cdot zapalki ^2 </math>
<math>{dziecko^4 \over zapalki} + 2 \cdot (dziecko \cdot zapalki^2 + zapalki^3) + 2 \cdot pozar^3 = zapalki^3+ {pozar^4 \over zapalki} + 5\cdot pozar^2 \cdot zapalki </math>
<math>{dziecko^4 \over 2 \cdot zapalki} + (dziecko \cdot zapalki^2 + zapalki^3) + pozar^3 = {zapalki^3+ {pozar^4\over zapalki} +5\cdot pozar^2 \cdot zapalki \over 2} </math>
<math>dziecko = \sqrt[4]{2 \cdot ( {zapalki^3+ {pozar^4\over zapalki}\cdot +5 \cdot pozar^2 \cdot zapalki \over 2} + [-dziecko \cdot zapalki^2 - zapalki^3] - pozar^3 ) \cdot zapalki }</math>

Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci.


Jeśli dodamy do tego równanie
Jeśli dodamy do tego równanie

Wersja z 16:07, 6 kwi 2008

Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych

Dzieci to zło wcielone.

Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach

Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.

Stare przysłowie ciemnogrodzkie

Wszystkie dzieci nasze są.

Kidnapper o dzieciach

Kochajmy wszystkie dzieci, bo nie wiadomo, które są nasze.

Autor nieznany

Dziecko – pierwsze stadium rozwoju Homo sapiens, małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.

Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli.

Właściwości fizyczne

Załóżmy że

co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.

Przy kolejnym założeniu, że dziecko jest wartością dodatnią możemy stwierdzić co następuje:
(Osoby twierdzące, że dzieci nie mają wartości dodatniej ten punkt pomijają.)

Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci.

Jeśli dodamy do tego równanie

Po podstawieniu i przekształceniu otrzymujemy


Dzięki czemu otrzymujemy wzór na tani sposób otrzymywania środków odurzających.

Wiek

  • 1 rok – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację.
  • 2 lata – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
  • 3 lata – potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
  • 4 lata – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
  • 5 lat – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to seks.
  • 6 lat – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
  • 7 lat – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
  • 8 latpierwsza komunia. Siąść i płakać.
  • 9 lat – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
  • 10 lat – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
  • 11 lat – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
  • 12 lat – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek.
  • 13 lat – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
  • 14 lat – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
  • 15 lat – spraszanie do domu płci przeciwnej, albo nawet tej samej.
  • 16 lat – wypady na całonocne imprezy, trochę spokoju.
  • 17 lat – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu), córka odkrywa fascynujące właściwości tabletek antykoncepcyjnych odchudzających.
  • 18 lat – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.

Zobacz też

NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Szablon:Stubbio