Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami
(chyba lepiej) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
[[Image:Dzieckodrogie.PNG|thumb|Grozisz mi?]] |
[[Image:Dzieckodrogie.PNG|thumb|Grozisz mi?]] |
||
[[Plik:Drugs.jpg|thumb|Małe dziecko, prawda że słodkie]] |
[[Plik:Drugs.jpg|thumb|Małe dziecko, prawda że słodkie]] |
||
[[Plik:Rządzę!.JPG|thumb|right| |
[[Plik:Rządzę!.JPG|thumb|right|190px|I kto tu rządzi?]] |
||
{{cytat|'''Dzieci''' to zło wcielone.|[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''}} |
{{cytat|'''Dzieci''' to zło wcielone.|[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''}} |
||
Linia 21: | Linia 21: | ||
==Właściwości fizyczne== |
==Właściwości fizyczne== |
||
⚫ | |||
Załóżmy że |
Załóżmy że |
||
Linia 42: | Linia 41: | ||
<math>{dziecko^4 \over 2 \cdot zapalki} + (dziecko \cdot zapalki^2 + zapalki^3) + pozar^3 = {zapalki^3+ {pozar^4\over zapalki} +5\cdot pozar^2 \cdot zapalki \over 2} </math> |
<math>{dziecko^4 \over 2 \cdot zapalki} + (dziecko \cdot zapalki^2 + zapalki^3) + pozar^3 = {zapalki^3+ {pozar^4\over zapalki} +5\cdot pozar^2 \cdot zapalki \over 2} </math> |
||
<math>dziecko = \sqrt[4]{2 \cdot \left( {zapalki^3+ {pozar^4\over zapalki}\cdot +5 \cdot pozar^2 \cdot zapalki \over 2} + [-dziecko \cdot zapalki^2 - zapalki^3] - pozar^3 \right) \cdot zapalki }</math> |
<math>dziecko = \sqrt[4]{2 \cdot \left( {zapalki^3+ {pozar^4\over zapalki}\cdot +5 \cdot pozar^2 \cdot zapalki \over 2} + [-dziecko \cdot zapalki^2 - zapalki^3] - pozar^3 \right) \cdot zapalki }</math> |
||
⚫ | |||
Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci. |
Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci. |
||
Wersja z 11:47, 27 kwi 2010
Dzieci to zło wcielone.
- Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach
Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.
- Stare przysłowie ciemnogrodzkie
Wszystkie dzieci nasze są.
- Kidnapper o dzieciach
Kochajmy wszystkie dzieci, bo nie wiadomo, które są nasze.
- Autor nieznany
Dzień dobry dzieci, śmieci.
- Karol Strasburger o dzieciach
Głupie to jakieś dziecko, czy co...
- Tadeusz Rydzyk o dzieciach
Dziecko – pierwsze stadium rozwoju Homo sapiens, małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą i sikają; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków. Jeden z najbardziej niechcianych produktów ubocznych. Sprzedawane na Allegro przez desperatów, kupowane na Allegro przez masochistów - przyszłych desperatów. Po kilkunastu latach życia dziecka, może ono wytworzyć kolejne dziecko i stać się desperatem.
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli.
Właściwości fizyczne
Załóżmy że
co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.
Przy kolejnym założeniu, że dziecko jest wartością dodatnią możemy stwierdzić co następuje:
(Osoby twierdzące, że dzieci nie mają wartości dodatniej ten punkt pomijają.)
Co daje prosty wzór na tworzenie dzieci.
Jeśli dodamy do tego równanie
Po podstawieniu i przekształceniu otrzymujemy
Dzięki czemu otrzymujemy wzór na tani sposób otrzymywania środków odurzających.
Wiek
- 1 rok – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację.
- 2 lata – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
- 3 lata – potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
- 4 lata – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
- 5 lat – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to seks.
- 6 lat – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
- 7 lat – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
- 8 lat – pierwsza komunia. Siąść i płakać.
- 9 lat – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
- 10 lat – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
- 11 lat – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
- 12 lat – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek. Tłumaczymy dziecku skrupulatnie wszystko co dotyczy środków antykoncepcyjnych, żeby sobie z czasem przyswoiło i w wieku 15 lat nie oświadczyło, że jest w ciąży. Szczególnie, jeśli jest płci męskiej.
- 13 lat – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
- 14 lat – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
- 15 lat – spraszanie do domu płci przeciwnej, albo nawet tej samej. Czasem także oświadcza, że jest w ciąży.
- 16 lat – wypady na całonocne imprezy, trochę spokoju.
- 17 lat – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu), córka odkrywa fascynujące właściwości tabletek
antykoncepcyjnychodchudzających. - 18 lat – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.