Gra:Strona +1029,02
Goryl, z którym walczysz, przeteleportował was do cyrku.
Plansza: Cyrk
Walka: Player1 vs. Goryl
Player1 rzuca bumerangiem, który dzięki powrotowi do atakującego zadaje obrażenia 2 razy.
Goryl traci 2X25 HP.
Goryl używa ataku specjalnego Siła Goryla.
Następne 3 ataki Goryla będą zadawały o 100 obrażeń więcej.
Player1 ma to w d***e.
Player1 wykonuje atak specjalny Bitwa ze Zwierzakiem (wykonuje atak ze zwierzakiem z początku Gry).
Goryl traci 90 HP (przez atak Player1) + 65 HP (przez atak Zwierzaka).
Goryl kopie Player1.
Player1 traci 60+100 HP.
Player1 przestaje mieć Siłę Goryla w d***e.
Player1 atakuje wszystkimi kończynami ciała.
Goryl traci 2X45 HP + 2X70 HP.
Goryl aktywuje Stalową Rękę na ten atak i używa ataku Trzęsienie Ziemi, jednak Player1 robi salto do przodu, dzięki czemu wykonuje unik i kontrę.
Goryl traci 10 HP.
Player1 rzuca w Goryla olbrzymią gwiazdę ninja.
Goryl traci 190 HP.
Goryl tłucze butelkę po wódce Leśny Szał© na głowie przeciwnika.
Player1 traci 200+100 HP.
Gorylowi kończy się Siła Goryla.
Player1 atakuje ognistym mieczem.
Goryl traci 702 HP.
Goryl używa ataku Supertaran.
Player1 traci 493 HP.
Śmiertelny cio... Żart!
Player1 strzela w Goryla z pistoletu P64.
Goryl traci 130 HP.
Goryl miota Kulą Energii (ma 50% szns na zadanie obrażeń, 50% na przywrócenie przeciwnikowi energii) w Player1.
Player1 zyskuje 90 energii.
Player1 rzuca bumerangiem.
Goryl traci 2X30 HP.
Śmiertelny cios!
Dzięki tej bitwie stałeś się silniejszy i fajniejszy. Z łatwością załatwiłeś słonia z serem zamiast głowy i dwóch wandali grasujących na Nonsensopedii. Ale ser ze słoniem zamiast głowy jest dla ciebie za silny.
I co teraz?[edytuj • edytuj kod]
- Jeśli chcesz wpisać kody na siłę, ta stronka czeka na ciebie.
- Jeśli masz zamiar walczyć dalej, wybierz następny etap!
- Jeśli chcesz wskoczyć do jeziora z wódką (jest niedaleko), zabierz stronę 527,5 ze sobą!
- Jeśli chcesz otworzyć drzwi kinder-niespodziankę, chwyć za klamkę.