Gra:Strona 87,3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M („Gra:Strona 89X” przeniesiono do „Gra:Strona 87,3”: przez analogię)
M (kursywa jednak lepiej wygląda, ale nie wolno razem z cudzysłowami, to nie, a półpauzy po dwukropku nie dam ;p)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Mówisz: „zobaczysz, i tak tam wejdę!” i wskakujesz do dziury.
Lecąc w dół, rozmyślasz o sensie istnienia sera w piekle. Nagle uderzasz całym swoim ciężarem o wielki ser edamski.


Lecąc w dół, rozmyślasz o sensie istnienia sera w piekle. Nagle uderzasz całym swoim ciężarem o wielki kawał edamskiego.
Podnosisz się i widzisz przed sobą wehikuł czasu oraz wrota.


Podnosisz się i widzisz dwa śpiące słonie z serem zamiast głów: matkę z młodym. Za nimi są magiczne wrota™, które – jak czujesz – pomogą ci się stąd wydostać.
== Co wybierasz? ==


== Co wybierasz? ==
* [[Gra:Strona 87AL|Otwierasz wrota!]]
* Jeśli chcesz ominąć słonie z zamiarem dostania się do wrót, idź do [[Gra:Strona 87,2|strony 87,2]].
* [[Gra:Strona +2DS|Używasz wehikułu!]]
* Jeśli chcesz obudzić słonie, pędź do [[Gra:Strona 87|strony 87]].


[[Kategoria:Gra|89X]]
[[Kategoria:Gra|87,3]]

Aktualna wersja na dzień 12:31, 30 gru 2012

Mówisz: „zobaczysz, i tak tam wejdę!” i wskakujesz do dziury.

Lecąc w dół, rozmyślasz o sensie istnienia sera w piekle. Nagle uderzasz całym swoim ciężarem o wielki kawał edamskiego.

Podnosisz się i widzisz dwa śpiące słonie z serem zamiast głów: matkę z młodym. Za nimi są magiczne wrota™, które – jak czujesz – pomogą ci się stąd wydostać.

Co wybierasz?[edytuj • edytuj kod]

  • Jeśli chcesz ominąć słonie z zamiarem dostania się do wrót, idź do strony 87,2.
  • Jeśli chcesz obudzić słonie, pędź do strony 87.