Hipermarket

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Hipermarket – duża wersja sklepiku osiedlowego, wzbogacona o kasy w dużej ilości, tysiące wózków sklepowych, atrapy kamer i detektywów sklepowych. W celu przyciągnięcia klienta szefostwo hipermarketów organizuje różne nęcące promocje typu „Kup 20 paczek herbatników i wygraj samochód”.

Każdego dnia w hipermarkecie na potencjalnego usługobiorcę czeka ogromna liczba degustacji, oczywiście całkowicie darmowych, opartych na produktach ze zbliżającym się upływem terminu ważności. Hipermarkety oferują kuszące obniżki cen np. „Kup 12 paczek chusteczek w cenie 13”.

Na każdego klienta czekają także liczne gratisy, objawiające się dodawaniem 20 ml wody do litra napoju owocowego.

Do najpopularniejszych sieci marketów należą Biedronka, Tesco oraz Minimal. Pierwszy z nich oferuje najkorzystniejsze ceny, ze względu na wysokie stężenie trocin i pierza w oferowanych produktach.

Polską stolicą hipermarktów jest oczywiście Szczecin, w którym jest ich obecnie 7645 (liczba ta nadal rośnie).