Hitman

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 09:52, 31 maj 2010 autorstwa Betty1000 (dyskusja • edycje) (nowa strona)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

ŁOŁOŁOOOOO!

Noob podniecający się podczas strzelania z shotguna

Jestem łysy, nie umiem skakać, ale za to umiem strzelać ze snajperki

47 o sobie

Hitman - seria gier opowiadających o losach kochającego przyrodę, dobrodusznego łysego staruszka. Został płatnym zabójcą i zabija wszystkich, którzy nie są nim. Gra charakteryzuje się dużym poziomem przemocy, seksu i narkotyków. Wszyscy, którzy są z tym związani muszą być zanihilowani. I tu wkraczasz ty ze swoim silverballerem.

Grafika - w pierwszej części gry, Hitman : Codename 47 grafika była bardzo denna, tak denna, że jak płynęła do góry uderzała w denne dno. Jednak w późniejszych częściach grafika została w magiczny sposób zmutowana i kwadratowe, pikselowe postacie mogły się cieszyć wyglądem bliżej zbliżonym do realistecznych ludzi. Efekty mozolnej pracy grafikarzy widać jednak najlepiej w czwartej części, Blood Money (Krwawa Forsa).

Muzyka - ścieżka dźwiękowa do serii została nagrana kalkulatorem przez słynnego Dżesper Kida, który słynie z dodawania muzyki wytworzonej na MusikDJ w Sonny Ericssonie 00000001.

Fabuła - Tytułowy hitman jest klonem 1 generacji stworzonym przez szalonego naukowca dr.Frankensteina (Ortmeiera). Klon pierwszej generacji ma uczucia, ma podstawowe potrzeby, np. regularnie musi się masturbować i oddawać kał. Nie ma imienia ani nie wie kim jest, budzi się przywiązany do łóżka w jakimś psychiatryku a jakiś gość mówi mu przez głośniki co ma robić. Uczy go jak napierdalać z Kalasznikova i strzelby oraz jak skakać i się ubierać. Po wyjściu z budynku zostaje płatnym zabójcą i zabija niedobrych człowieków. Uważa, że robi dobrze, jednak w końcu postanawia spierdolić i schować sięw klasztorze jako ogrodnik. Jednak później znowu zabija ludzi którzy porwali jego przyjaciela księdza. Znowu później zabija swojego twórcę i ucieka z psychiatryka i znowu zabija, później znowu zabija i ci których on zabija teżzabijają innych hitmanów a 47 rozpierdala wszystkich wrogów przyrody i ucieka do Chin pracować w tamtejszej agencji prostytutek.

Rozgrywka - w grze trzeba zabijać, zabijać i zabijać. Najlepiej zrobić to po cichu żeby dostać więcej pieniążków, ale poco, gdy można zrobić wjazd na chatę bezdomnemu ze strzelbą i porozpierdalać wszystkich?? jeśli wybrałeś pierwszy sposób, to nie ulepszaj wogóle strzelby, m4 (czy coś tam...) i mp5 (czy coś tam...), natomiast kup wszystkie ulepszenia do silverballera oprócz ,,napierdoszczała", bo za szybko stracisz naboje. Nie kupuj też dwóch pistoletów, bo będziesz mniej celny i dłużej ci zajmie wyjmowanie ich i wkładanie. Ulepsz też snajpere, żebyś mógł napierdalać z 3000 km i robić headshoty.

47 - głównego bochatera cechuje nadzwyczaj łysa, świecąca glaca i zmarszczki głębokości rowu mariańskiego. Może on też chować 20000 pistoletów i pistoletów maszynowych w garniturze, i nawet nie wygląda na to, żeby te gnaty chciały mu wypaść czy też go trochę pogrubić