Kerbal Space Program

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 01:39, 10 lip 2013 autorstwa Jurek10 (dyskusja • edycje) (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to 193.59.17.5. Autor wycofanej wersji to 89.66.252.127.)
Bill Kerman przed śmiercią startem.
K.........aaaaaaaaa!

Szablon:Tgra na PC, w fazie testów alfa. W grze wcielamy się w szefa wielkiej korporacji, aby w jak najbardziej widowiskowy sposób wysadzić trzy istoty pochodzenia Kerbalskiego. Wyglądem przypominają parówki, lecz nie dajcie się zwieść, tak naprawdę to rasa bardziej rozwinięta niż nasza. Świadczą o tym np. ich niezniszczalne spadochrony, które w atmosferze powinny się spalić bądź zamienić się w wielką kostkę lodu, lub po prosty rozerwać są jak nowe. Do tego otworzyć je można 200 km nad poziomem morza przy prędkości 2 km/sek. W grze musimy zbudować rakietę, która bez powrotu ma wznieść kerbale w kosmos. Autorzy gry na razie nie wprowadzili poziomów trudności, lecz na pewno obecna gra jest na easy ponieważ nie da się wylądować i statek po prostu wybucha zabijając kerbale. To na wypadek gdyby nie udało się ich uśmiercić w kosmosie. Twórcy co chwilę zaskakują nas nowościami. Dzięki najnowszym aktualizacjom możemy zbudować jeszcze większą rakietę, która w jeszcze bardziej nieprzewidywalnym momencie eksploduje lub wyczerpie wszelkie zapasy paliwa. Autorzy w kolejnych odsłonach zapowiadają możliwość wysłania na orbitę okołokerbalską Pana Józka oraz worka ziemniaków, a także przeprowadzenie wywiadu z Pamelą na temat jej ostatniej książki pt. "Orbitowanie a rozmiar biustu - fakty nieznane".

Oznaki uzależnienia

  • Gdy wsiadamy do samochodu szukamy spacji żeby wystartować.
  • Gdy w naszym samochodzie pokazuję się kontrolka „mało paliwa”, wylewamy je, ponieważ jest ono tylko dodatkowym obciążeniem i nasz samochód nie może jechać dalej.
  • Gdy lecimy samolotem i słyszymy komunikat pilota „Jesteśmy 11 kilometrów nad ziemią, życzę miłego lotu”, postanawiasz zmniejszyć controlem poziom zużycia paliwa, ponieważ jest już mniejsze przyciąganie i tylko się marnuje.
  • Cieszymy się kiedy odpada nam jakakolwiek część w samochodzie co niewątpliwie podniesie prędkość oraz zmniejszy zużycie paliwa
  • Chodząc poruszamy się po orbicie i uważamy na grawitację innych obiektów.
  • Kiedy chcemy wyjść z domu, szukamy stroju EVA.

Dostępne części

Poniżej są wypisane niektóre z elementów jakie dostajemy do dyspozycji podczas budowania naszej bomby rakiety:

  • Kapsuła dla załogi - jak wszyscy doskonale wiemy Kerbale są dystrybuowane w kapsułkach. Gdy liczba Kerbali do rozdystrybuowania przekroczy magiczny limit, zaczyna się pakować Kerbale do większych kapsułek czyli kapsuł. Służy do roztrzaskiwania o powierzchnię dowolnego ciała niebieskiego.
  • Zbiornik na paliwo (różne rozmiary) - pierwotnie były używane do rozCenzura2.svgania murzynów na Bliskim Wschodzie, obecnie niektóre nerdy potrafią przy pomocy Maggi używać ich jako zbiorników na paliwo. W rosyjskiej wersji gry zamiast standardowych zbiorników znajdziemy butelki na ruski spiryt.
  • Silnik NERVA - nazwa NERVA została zainspirowana pierwszymi reakcjami graczy na silnik o napędzie jądrowym. Po nalaniu do niego odrobiny zwykłego paliwa rakietowego i tlenu tworzy on strumień w hCenzura2.svgj gorących, atomowo-czarnobylskich gazów. Każdy gracz po wstępnym wypróbowaniu mocując go do kapsuły z Kerbalami dowiedział się, że nie poleci tym daleko co skutkuje niskim współczynnikiem wykorzystania tej części.
  • MechZJeb - prototypowy autopilot dla naszych statków kosmicznych. Gwarancja udanego rozwalenia rakiety albo zwrot pieniędzy.

Najbardziej znani "kerbonauci"

  • Bill Kerman
  • Dżeb Kerman
  • Bob Kerman
  • i inni