Metro 2033: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Anulowano wersję użytkownika 83.27.93.78)
Linia 1: Linia 1:
{{sur2|'''Metro 2033'''|[[Metro 2033 (książka)]]|e}}
{{sur2|'''Metro 2033'''|[[Metro 2033 (książka)]]|e}}
{{t}}[[gra komputerowa]] o tematyce postapokaliptycznej rozgrywająca się w kanałach Moskwy (czyli ogólny syf i brud), stworzonych przez jakieś tam sowieckie studio. Prawie cała akcja odbywa się pod ziemią ponieważ po powierzchni latają nietoperze wielkości [[fiat|fiata]] punto i zima trwa ruski rok. Po tym jak [[Stany Zjednoczone Ameryki|Ameryka]] zbombardowała [[Rosja|Rosję]] w 2013 roku pańskim używając radioaktywnych bomb, mieszkańcy postanowili przeprowadzić się do Metra, gdzie niestety muszą dzielić swoje tunele z gołymi [[murzyn|murzynami]] nazywanymi lokalnie "Czarnymi".
{{t}}[[gra komputerowa]] o tematyce postapokaliptycznej rozgrywająca się w kanałach Moskwy (czyli ogólny syf i brud), stworzonych przez jakieś tam sowieckie studio. Prawie cała akcja odbywa się pod ziemią ponieważ po powierzchni latają nietoperze wielkości [[fiat|fiata]] punto i zima trwa ruski rok. Po tym jak [[Stany Zjednoczone Ameryki|Ameryka]] zbombardowała [[Rosja|Rosję]] w 2013 roku pańskim używając radioaktywnych bomb, mieszkańcy postanowili przeprowadzić się do Metra, gdzie niestety muszą dzielić swoje tunele z gołymi [[murzyn|murzynami]] nazywanymi lokalnie "Czarnymi".

== Fabuła ==
Akcja gry toczy się w 2033 roku w Moskwie w mateczce Rosji. Bohaterem gry jest sierota o imieniu Artem, jak się na początku gry dowiadujemy, nasz bohater ma za zadanie wywalić Czarnych z sąsiedniej stacji. Ci ciągle wpadają po cukier, którego tak na prawdę nie mają zamiaru nigdy oddać. W zadaniu tym pomaga mu Stalker o ksywie "Burbon", który dla zmyły przez całą grę nie pije ani jednego kielicha a także filozof Chan,który tak naprawdę jest ostro napruty.Gra jest prostoliniowa jak metro w Warszawie i od czasu do czasu musimy wyjść na powierzchnię by zaczerpnąć nieświeżego powietrza. Pod koniec gry zabijamy Czarnych, którzy okazują się dobrymi ludźmi.


== Stalkerzy ==
== Stalkerzy ==

Wersja z 21:34, 27 gru 2013

Ujednoznacznienie Metro 2033 przekierowuje tutaj. Zobacz też Metro 2033 (książka).

Szablon:Tgra komputerowa o tematyce postapokaliptycznej rozgrywająca się w kanałach Moskwy (czyli ogólny syf i brud), stworzonych przez jakieś tam sowieckie studio. Prawie cała akcja odbywa się pod ziemią ponieważ po powierzchni latają nietoperze wielkości fiata punto i zima trwa ruski rok. Po tym jak Ameryka zbombardowała Rosję w 2013 roku pańskim używając radioaktywnych bomb, mieszkańcy postanowili przeprowadzić się do Metra, gdzie niestety muszą dzielić swoje tunele z gołymi murzynami nazywanymi lokalnie "Czarnymi".

Fabuła

Akcja gry toczy się w 2033 roku w Moskwie w mateczce Rosji. Bohaterem gry jest sierota o imieniu Artem, jak się na początku gry dowiadujemy, nasz bohater ma za zadanie wywalić Czarnych z sąsiedniej stacji. Ci ciągle wpadają po cukier, którego tak na prawdę nie mają zamiaru nigdy oddać. W zadaniu tym pomaga mu Stalker o ksywie "Burbon", który dla zmyły przez całą grę nie pije ani jednego kielicha a także filozof Chan,który tak naprawdę jest ostro napruty.Gra jest prostoliniowa jak metro w Warszawie i od czasu do czasu musimy wyjść na powierzchnię by zaczerpnąć nieświeżego powietrza. Pod koniec gry zabijamy Czarnych, którzy okazują się dobrymi ludźmi.

Stalkerzy

Stalkerom znudziła się Strefa Czarnobylska i postanowili udać się do Metra Moskiewskiego, gdzie zgodnie z oczekiwaniami mają do czynienia z anomaliami i mutantami tak jak w grze Stalker. Ku ich rozczarowaniu kałachy zastąpiono karabinami ładowanymi pompkami do rowerów i kuszami. Maski przeciwgazowe są nowocześniejsze, ale filtry starczają tylko na 10 sekund gry. Powierzchnia jest pełna niebezpieczeństw pokroju zostawionych puszek po konserwach i walących się dróg(nawet w Polsce jest lepiej).

Objawy uzależnienia

  • Jesteś przekonany że gasząc światło w bazie wroga nikt nie zorientuje się o twojej obecności.
  • Wychodzisz na dwór tylko w nocy, ponieważ w dzień Słońce wypala ci siatkówkę.
  • Zamiast drobnych nosisz w portfelu pociski od pistoletu.
  • Boisz się nietoperzy i innych zwierzątek nocnych.
  • Strzelasz do żołnierzy i ludzi, gdy ich tylko zobaczysz.
  • Wydaje ci się, że słyszysz niepokojące głosy a tak na prawdę słyszy je każdy.
  • Twój zegarek pokazuje zużycie filtra zamiast godziny.
  • Zamiast przeładować, pompujesz do karabinu powietrze.