Need for Speed (seria): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ciąg dalszy)
Linia 19: Linia 19:
* '''Need for Speed 10: „Carbon"”''' – 2006r. Stawka jest wysoka, ponieważ rywalizujesz z gangami dzielnicowymi o worek [[węgiel|węgla]]. Kto wygra – ten ma większe uznanie wśród górników.
* '''Need for Speed 10: „Carbon"”''' – 2006r. Stawka jest wysoka, ponieważ rywalizujesz z gangami dzielnicowymi o worek [[węgiel|węgla]]. Kto wygra – ten ma większe uznanie wśród górników.
* '''Need for Speed 11: „Pro Street”''' – 2007r. Jak sama nazwa wskazuje (z ang. Pro Street oznacza Profesjonalna Ólica) wkraczamy w świat legalnych wyścigów ulicznych (WTF?!!), w których rywalizuje się w oddzielnych konkurencjach (Grip, Drag, [[Drifting|Drift]], Top Speed, o tytuł Króla Ulicy. Gra w jakości ADHD.
* '''Need for Speed 11: „Pro Street”''' – 2007r. Jak sama nazwa wskazuje (z ang. Pro Street oznacza Profesjonalna Ólica) wkraczamy w świat legalnych wyścigów ulicznych (WTF?!!), w których rywalizuje się w oddzielnych konkurencjach (Grip, Drag, [[Drifting|Drift]], Top Speed, o tytuł Króla Ulicy. Gra w jakości ADHD.
* '''Need for Speed 12: „Undercover”''' – 2008r. Najnowsza gra z tej serii. Polega na tym że jest się wtyczką policyjną w grupie „młodych gniewnych”, ściga się wśród nich oraz dąży się do tego aby dowiedzieli się o tym ich "starzy wkurwieni". Stąd nazwa „Need for Speed: Pod Przykrywką”. Gra nie jest zbyt trudna, ponieważ trzeba trzymać strzałkę do przodu i tyle, auto samo będzie się kierowało poprzez uderzanie o barierki, murki itp. przy czym wcale nie zmieni prędkości, a czasami nawet ją zwiększy.
* '''Need for Speed 12: „Undercover”''' – 2008r. Polega na tym że jest się wtyczką policyjną w grupie „młodych gniewnych”, ściga się wśród nich oraz dąży się do tego aby dowiedzieli się o tym ich "starzy wkurwieni". Stąd nazwa „Need for Speed: Pod Przykrywką”. Gra nie jest zbyt trudna, ponieważ trzeba trzymać strzałkę do przodu i tyle, auto samo będzie się kierowało poprzez uderzanie o barierki, murki itp. przy czym wcale nie zmieni prędkości, a czasami nawet ją zwiększy.
* '''Need for Speed 13: „Shift"''' - premiera kolejnej części tej miażdżącej gry przewidziana jest na 18 września 2009r. Tym razem zaprzeczasz prawom fizyki na torach wyścigowych i nie straszne Ci żadne bandy. Jak sama nazwa wskazuje w tej części nie trzeba będzie nawet trzymać strzałki do przodu - wystarczy sama zmiana biegów. Trwają już prace nad kolejnymi częściami tej kultowej zręcznościówki: "Need for Speed: Enter" oraz "Need for Speed: Spacja". Ciekawe tylko co będzie jak dojdziemy już do końca klawiatury??
* '''Need for Speed 13: „Shift"''' - Najnowsza część serii. Twórcy gry przy jej rejestracji przypadkowo wpisali literkę "f" w nazwie. Tym razem zaprzeczasz prawom fizyki na torach wyścigowych i nie straszne Ci żadne bandy. Jak sama nazwa wskazuje w tej części nie trzeba będzie nawet trzymać strzałki do przodu - wystarczy sama zmiana biegów. Trwają już prace nad kolejnymi częściami tej kultowej zręcznościówki: "Need for Speed: Enter" oraz "Need for Speed: Spacja". Ciekawe tylko co będzie jak dojdziemy już do końca klawiatury??


== Cel gry ==
== Cel gry ==

Wersja z 18:09, 21 wrz 2009

Niemal czuć zapach palonej gumy
Plik:Przyc szyby.jpg
Jeden z najlepszych "wuskuf"
Plik:Żuczek.jpg
Samochód porównywalny z Ferrari.
Szczyt "Tjuningu Otpicowanych f kosmos fuskuf"

Need for Speed (pol.: Nid for Spid, niewłaściwie: Potrzeba za prędkością) – jedna z wyścigowych serii gier polegających na ściganiu się w niebezpiecznych konkurencjach (takich jak Drift), uciekaniu przed psami i ganianiu w lansiarskich „wuzkach” za suczkami (trochę to podchodzi pod zoofilię, ale się nie martwcie).

Serie Need for Speed'a

  • Need for Speed – powstała w 1995r. Na początku to miał być Pac-Man w 3D, ale im postać nie wyszła (zbytnio przypominała samochodzik) więc zmienili nazwę. Podobno najlepsza wersja NfS'a jaka kiedykolwiek istniała. Auto jest zbudowane z perfidnie widocznych pikseli, a dźwięk to arcydzieło. Muzyka pod względem bogactwa jest porównywana do utworu „4:33” z Tibii.
  • Need for Speed 2 – wersja z 1997r. Kontynuacja ścigania się po wyimaginowanych trasach. Te same tryby rozgrywki co w wersji podstawowej.
  • Need for Speed 3: „Hot Pursuit” – wersja z 1998r. Tytuł polski brzmi „Gorący pościg” gdyż wprowadzono tam możliwość uciekania przed psami lub bycia psami i gonienia ścigantów. Pierwsze zalążki grafiki ADHD.
  • Need for Speed 4: „Road Challenge” – wersja z 1999r. Pierwsza gra na rynku z możliwością tuningowania swoich wozów i lanszenia się w nich. Możliwość bycia z wirtualną kierownicą takich „wuskuf” jak BMW Z3, Mercedes CLK, Mercedes AMG. Możliwość odblokowania wózka z Tesco. Dużo trybów gier takich jak „Prześcignij Ojca Dyrektora”, „Mistrzostwa”, „Kariera” lub normalna „Arcadówka”.
  • Need for Speed 5: „Porsche 2000” – Domyślacie się chyba z którego roku. Przemykamy z prędkością światła przez 50 lat istnienia i działalności Porsche. Boring jak skur... czybyk. Gratka dla tych co lubią arcadówki typu Tetris.
  • Need for Speed 6: „Hot Pursuit 2” – 2002r. Kontynuacja Hot Pursuita z większym wyborem samochodów jak i su.... eee... radiowozów. Rozbudowany tryb „Hot Pursuit” w którym to możemy po wyjebce popełnić tzw. „Suicide restart” poprzez naciśniecie klawisza "R" (powrót na tor z automatycznym dogonieniem przez policje).
  • Need for Speed 7: „Underground” – wersja z roku 2003r. Teraz drodzy parafianie schodzimy do podziemia gdzie Niggasy szaleją a białasy wciąż chleją, gdzie kieliszki pełne a kobiety puste. W tej wersji dostajemy na początku starego grata który lansiarsko tuningujemy, wkładamy tam car audio z głośnikami większymi od opony z traktora i ruszamy w bój. Trzeba podbić miasto.
  • Need for Speed 8: „Underground 2” – wersja z 2004r. Kontynuacja „Undergrounda 1” z opcją free run gdzie możemy uderzać w samochody przejezdnych nie dostając żadnych obrażeń oraz kręcić bączki bez ścierania opon. Fabuła gry opiera się na tym że jest się królem miasta Bayviev ....nagle....Jeb! i zamiast masakrycznie stjuningowanego Nissana 350z mamy czerwonego Nissana 240SX (którego możemy sobie wsadzić w dupę) i się wspinamy po szczebelkach na wyżyny.
  • Need for Speed 9: „Most Wanted” – wersja z 2005r. Tak jak w poprzednich wersjach mamy do czynienia z samochodami. Akcja się dzieje w mieścinie Rockport w której kiedyś coś znaczyłeś. Niestety wyjechałeś w interesach służbowych do Bayviev i mają cię tam już w dupie. Przegrałeś z najgorszym kanciarzem Razorem swoje auto w wyścigu i teraz chcesz je odzyskać. Musisz pokonać ludzi z „Black List” oraz stać się „Most Wanted” w mieście aby udowodnić że znowu rządzisz. Niestety są trudności bo policjant Cross nie odstępuje cię na krok.
  • Need for Speed 10: „Carbon"” – 2006r. Stawka jest wysoka, ponieważ rywalizujesz z gangami dzielnicowymi o worek węgla. Kto wygra – ten ma większe uznanie wśród górników.
  • Need for Speed 11: „Pro Street” – 2007r. Jak sama nazwa wskazuje (z ang. Pro Street oznacza Profesjonalna Ólica) wkraczamy w świat legalnych wyścigów ulicznych (WTF?!!), w których rywalizuje się w oddzielnych konkurencjach (Grip, Drag, Drift, Top Speed, o tytuł Króla Ulicy. Gra w jakości ADHD.
  • Need for Speed 12: „Undercover” – 2008r. Polega na tym że jest się wtyczką policyjną w grupie „młodych gniewnych”, ściga się wśród nich oraz dąży się do tego aby dowiedzieli się o tym ich "starzy wkurwieni". Stąd nazwa „Need for Speed: Pod Przykrywką”. Gra nie jest zbyt trudna, ponieważ trzeba trzymać strzałkę do przodu i tyle, auto samo będzie się kierowało poprzez uderzanie o barierki, murki itp. przy czym wcale nie zmieni prędkości, a czasami nawet ją zwiększy.
  • Need for Speed 13: „Shift" - Najnowsza część serii. Twórcy gry przy jej rejestracji przypadkowo wpisali literkę "f" w nazwie. Tym razem zaprzeczasz prawom fizyki na torach wyścigowych i nie straszne Ci żadne bandy. Jak sama nazwa wskazuje w tej części nie trzeba będzie nawet trzymać strzałki do przodu - wystarczy sama zmiana biegów. Trwają już prace nad kolejnymi częściami tej kultowej zręcznościówki: "Need for Speed: Enter" oraz "Need for Speed: Spacja". Ciekawe tylko co będzie jak dojdziemy już do końca klawiatury??

Cel gry

Uczenie młodocianych lub przyszłych kierowców prawidłowej jazdy po ulicach miast oraz tego jak bardzo puści są policjanci.