Netia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M (Rozwinięcie)
Linia 1: Linia 1:
[[Video:NetiaMetal|thumb|240px|right|Reklamę Netii śpiewają także [[Metalowcy]].]]
[[Video:NetiaMetal|thumb|250px|right|Reklamę Netii śpiewają także [[Metalowcy]].]]
{{cytat|'''Netia''', wolność wyboru.|Hasło reklamowe '''Netii'''}}
{{cytat|'''Netia''', wolność wyboru.|Hasło reklamowe '''Netii'''}}
{{cytat|W '''Netii''' telewizję dali!|Użytkownicy o '''Netii'''}}
{{cytat|W '''Netii''' [[Telewizja|telewizję]] dali!|Użytkownicy o '''Netii'''}}
{{cytat|HBO GO, dawaj hopa i na gwiazdy sobie popatrz!...|Tekst hymnu '''Netii'''}}
{{cytat|HBO GO, dawaj hopa i na gwiazdy sobie popatrz!...|Tekst hymnu '''Netii'''}}


'''Netia''' – operator telefonii <del>bez</del>przewodowej i usługodawca internetowy, wróg Telekomunikacji Polskiej, przyjaciel ludzi nienawidzących [[Dzieci Neo]]. Jest sławna z reklam, których ludzie robią rimejki. TP stworzyła przeciwko niej własne reklamy z [[Serce i Rozum|Sercem i Rozumem]], w którym oni naśmiewali się z [[Tomasz Kot|Tomasza Kota]].
'''Netia''' – operator telefonii <del>bez</del>przewodowej i usługodawca internetowy, wróg Telekomunikacji Polskiej, przyjaciel ludzi nienawidzących [[Dzieci Neostrady]]. Jest sławna z reklam, których ludzie robią różnego rodzaju przeróbki i covery. TP stworzyła przeciwko niej własne reklamy z [[Serce i Rozum|Sercem i Rozumem]], w którym oni naśmiewali się z [[Tomasz Kot|Tomasza Kota]].


==Historia==
==Historia==
Netia oferowała leczenie lub nawrócenie<ref>Zależnie od stopnia uzależnienia</ref> Dzieci Neo internetem 1 Mb/s za niższą od Neostrady cenę 49 zł. Na koniec 2008 roku udało im się przygarnąć do siebie ponad 400 tys. klientów, w tym 56% pochodzi z Neostrady. Aby zachęcić zdrowych ludzi do ich usług, stworzyła reklamę z Tomaszem Kotem, wybranym przez abonentów. Grał jako Kaszpirowski i DJ Kot.

Po róznych występach Tomasza Kota, Netia musiała zmienić swój wizerunek. Po rebrandingu prezes Netii wyrzucił na bruk niechcianego Kota i wezwała bohaterów serialu Kapitan Planeta do nowej reklamy, w której mieli za zadanie <del>zniszczenie rurociągu i ochroną środowiska</del> wybicie dziury w rurze i uwolnienie kolorowych <del>atomów [[Uran (pierwiastek)|Uranu]]</del> kołek, które tworzą nowe logo Netii. Zamówili dodatkowo szympansa do bawienia się sprzętem i urywaniem internetu od Neostrady.

Niedawno Netia stworzyła nową ofertę. Kazała biednym ludziom robić dla nich reklamę, bo ich produkcje zawsze były słabe. Nagrody pieniężne konkursu Netii były niskie, a dużo ludzi się zgłosiło myśląc, że inscenizacje lub tańce z hymnem Netii w tle pomogą wygrać. Zwycięzcy zostali wybrani. Teraz Netia sprawdza czy wybrani mają internet tylko u nich. Obecnie trwa konkurs publiczności, w którym każdy może zagłosować na słabe utwory.


==Hymn Netii==
==Hymn Netii==
Jest wiele rodzajów hymnu Netii. A oto niektóre z nich:
<center>
{| class=wikitable
! Oryginał
! Zwycięzca konkursu Netii
! Zwycięzca konkursu publiczności
|-
| style="font-style:italic;" |HBO GO dawaj hopa<br> i na gwiazdy sobie popatrz...
| style="font-style:italic;" |U nas na wsi teraz telewizję mamy,<br> za złotówkę w Netii HBO programy...
| Nieznany
|}
</center>

==Zobacz też==
* [[Neostrada]]


{{Przypisy}}
==Zobacz także==

Wersja z 21:13, 19 sty 2012

[[Video:NetiaMetal|thumb|250px|right|Reklamę Netii śpiewają także Metalowcy.]] Netia, wolność wyboru.

Hasło reklamowe Netii

W Netii telewizję dali!

Użytkownicy o Netii

HBO GO, dawaj hopa i na gwiazdy sobie popatrz!...

Tekst hymnu Netii

Netia – operator telefonii bezprzewodowej i usługodawca internetowy, wróg Telekomunikacji Polskiej, przyjaciel ludzi nienawidzących Dzieci Neostrady. Jest sławna z reklam, których ludzie robią różnego rodzaju przeróbki i covery. TP stworzyła przeciwko niej własne reklamy z Sercem i Rozumem, w którym oni naśmiewali się z Tomasza Kota.

Historia

Netia oferowała leczenie lub nawrócenie[1] Dzieci Neo internetem 1 Mb/s za niższą od Neostrady cenę 49 zł. Na koniec 2008 roku udało im się przygarnąć do siebie ponad 400 tys. klientów, w tym 56% pochodzi z Neostrady. Aby zachęcić zdrowych ludzi do ich usług, stworzyła reklamę z Tomaszem Kotem, wybranym przez abonentów. Grał jako Kaszpirowski i DJ Kot.

Po róznych występach Tomasza Kota, Netia musiała zmienić swój wizerunek. Po rebrandingu prezes Netii wyrzucił na bruk niechcianego Kota i wezwała bohaterów serialu Kapitan Planeta do nowej reklamy, w której mieli za zadanie zniszczenie rurociągu i ochroną środowiska wybicie dziury w rurze i uwolnienie kolorowych atomów Uranu kołek, które tworzą nowe logo Netii. Zamówili dodatkowo szympansa do bawienia się sprzętem i urywaniem internetu od Neostrady.

Niedawno Netia stworzyła nową ofertę. Kazała biednym ludziom robić dla nich reklamę, bo ich produkcje zawsze były słabe. Nagrody pieniężne konkursu Netii były niskie, a dużo ludzi się zgłosiło myśląc, że inscenizacje lub tańce z hymnem Netii w tle pomogą wygrać. Zwycięzcy zostali wybrani. Teraz Netia sprawdza czy wybrani mają internet tylko u nich. Obecnie trwa konkurs publiczności, w którym każdy może zagłosować na słabe utwory.

Hymn Netii

Jest wiele rodzajów hymnu Netii. A oto niektóre z nich:

Oryginał Zwycięzca konkursu Netii Zwycięzca konkursu publiczności
HBO GO dawaj hopa
i na gwiazdy sobie popatrz...
U nas na wsi teraz telewizję mamy,
za złotówkę w Netii HBO programy...
Nieznany

Zobacz też

Przypisy

  1. Zależnie od stopnia uzależnienia