Nonsensopedia:Marketing: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
# Głosy użytkowników, których [[Specjalna:Wkład|ostatnia edycja]] w przestrzeniach kreatywnych miała miejsce '''dawniej niż 30 dni od momentu rozpoczęcia głosowania wyłączywszy założenie głosowania''', mogą zostać skreślone przez [[Nonsensopedia:Administratorzy|administratora]] albo użytkownika posiadającego automatyczny rewert i minimum 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych Nonsensopedii. |
# Głosy użytkowników, których [[Specjalna:Wkład|ostatnia edycja]] w przestrzeniach kreatywnych miała miejsce '''dawniej niż 30 dni od momentu rozpoczęcia głosowania wyłączywszy założenie głosowania''', mogą zostać skreślone przez [[Nonsensopedia:Administratorzy|administratora]] albo użytkownika posiadającego automatyczny rewert i minimum 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych Nonsensopedii. |
||
# Po zakończeniu głosowania jeden z zadeklarowanych [[Nonsensopedia:Marketing/Ulotkarze|ulotkarzy]] tworzy ulotkę na podstawie szablonu ulotki. |
# Po zakończeniu głosowania jeden z zadeklarowanych [[Nonsensopedia:Marketing/Ulotkarze|ulotkarzy]] tworzy ulotkę na podstawie szablonu ulotki. |
||
# Celem uniknięcia dublowania prac, ulotkarz chętny do stworzenia (na podstawie przyjętego w głosowaniu materiału) ulotki, proszony jest o wpisanie deklaracji podjęcia się prac |
#: Celem uniknięcia dublowania prac, ulotkarz chętny do stworzenia (na podstawie przyjętego w głosowaniu materiału) ulotki, proszony jest o wpisanie deklaracji podjęcia się prac w sekcji dyskusji głosowania. |
||
# Przed wypuszczeniem w świat gotowej ulotki zostaje ona przekazana do wglądu i ostatecznej akceptacji społeczności. |
# Przed wypuszczeniem w świat gotowej ulotki zostaje ona przekazana do wglądu i ostatecznej akceptacji społeczności. |
||
==Dodawanie głosowania== |
==Dodawanie głosowania== |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
{| style="width: 100%;" |
{| style="width: 100%;" |
||
| colspan="2" | |
| colspan="2" | |
||
LINK DO PROPOZYCJI<br> |
Materiał: LINK DO PROPOZYCJI<br> |
||
Autor:~~~<br> |
Autor:~~~<br> |
||
Źródło: LINK DO ŹRÓDŁA<br> |
Źródło: LINK DO ŹRÓDŁA<br> |
||
Proponowany target: PROPONOWANY TARGET (np. kwejk, wiocha, chamsko itp.)<br> |
|||
|- |
|- |
||
! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#CC7|#DD8|#FFB}}" | Nie, nie nadaje się |
! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#CC7|#DD8|#FFB}}" | Nie, nie nadaje się |
Wersja z 09:30, 6 wrz 2013
Uwaga, strona zawiera jedynie propozycję zasad, które wejdą lub nie wejdą w życie dopiero po (nie)akceptacji społeczności!
Zasady
- Zgłoszeniom podlegają materiały, które miałyby trafić do „ulotki marketingowej Nonsy”
- Propozycje materiałów można dodawać w formie:
- Linku do listy, będącej wyciągiem z artykułu z Nonsensopedii. Lista musi składać się z minimum X punków i maksimum Y punktów. Listę należy przed głosowaniem skopiować, upewnić się że spełnia ona wymogi minimalnej i maksymalnej długości i zapisać pod odpowiednim tytułem.
- Linku do fragmentu artykuły. Fragment musi być wagi nie mniejszej niż X kilobajtów i nie większej niż Y kilobajtów. Podobnie jak w przypadku listy, propozycję należy zapisać jako podstronę strony, na której się znajdujesz.
- Linku do grafiki znajdującej się w zasobach Nonsensopedii.
- Każda propozycja musi zawierać link do materiału źródłowego.
- Maksymalna ilość zgłoszeń w jednym momencie nie może przekroczyć 5 stron. Każde następne głosowanie zostanie unieważnione.
- Głosowanie nad przyjęciem lub odrzuceniem materiału do przekazania na cele
propagandowemarketingowe i podjęcie decyzji trwa tydzień od daty zgłoszenia. - Aby fragment artykułu/lista/grafika została wybrana jako materiał marketingowy, musi uzyskać co najmniej 60% głosów popierających, przy minimum pięciu głosach aprobujących.
- Użytkownicy mający poniżej 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych w momencie wstawienia hasła do propozycji lub niezarejestrowani nie mogą głosować.
- Głosy użytkowników, których ostatnia edycja w przestrzeniach kreatywnych miała miejsce dawniej niż 30 dni od momentu rozpoczęcia głosowania wyłączywszy założenie głosowania, mogą zostać skreślone przez administratora albo użytkownika posiadającego automatyczny rewert i minimum 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych Nonsensopedii.
- Po zakończeniu głosowania jeden z zadeklarowanych ulotkarzy tworzy ulotkę na podstawie szablonu ulotki.
- Celem uniknięcia dublowania prac, ulotkarz chętny do stworzenia (na podstawie przyjętego w głosowaniu materiału) ulotki, proszony jest o wpisanie deklaracji podjęcia się prac w sekcji dyskusji głosowania.
- Przed wypuszczeniem w świat gotowej ulotki zostaje ona przekazana do wglądu i ostatecznej akceptacji społeczności.
Dodawanie głosowania
Aby dodać głosowanie wklej i uzupełnij poniższy w poniższej sekcji:
{| style="width: 100%;" | colspan="2" | Materiał: LINK DO PROPOZYCJI<br> Autor:~~~<br> Źródło: LINK DO ŹRÓDŁA<br> Proponowany target: PROPONOWANY TARGET (np. kwejk, wiocha, chamsko itp.)<br> |- ! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#CC7|#DD8|#FFB}}" | Nie, nie nadaje się ! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#7CC|#8DD|#BFF}}" | OK, może być |- | # ... | # ... |- ! colspan="2" style="{{User:Optdex/s|#CCC|#DDD|#FFF}}" | Dyskusja |}
Propozycje