Nonsensopedia:Marketing: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
Linia 11: Linia 11:
# Głosowanie nad przyjęciem lub odrzuceniem materiału do przekazania na cele <s>propagandowe</s> marketingowe i podjęcie decyzji '''trwa tydzień''' od daty zgłoszenia.
# Głosowanie nad przyjęciem lub odrzuceniem materiału do przekazania na cele <s>propagandowe</s> marketingowe i podjęcie decyzji '''trwa tydzień''' od daty zgłoszenia.
# Aby fragment artykułu/lista/grafika została wybrana jako materiał marketingowy, musi uzyskać co najmniej 60% głosów popierających, przy minimum pięciu głosach aprobujących.
# Aby fragment artykułu/lista/grafika została wybrana jako materiał marketingowy, musi uzyskać co najmniej 60% głosów popierających, przy minimum pięciu głosach aprobujących.
# Użytkownicy mający poniżej 100 [[Specjalna:Editcount|edycji]] w przestrzeniach kreatywnych '''w momencie wstawienia hasła do propozycji''' lub niezarejestrowani nie mogą głosować.
# Użytkownicy mający poniżej 100 [[Specjalna:Editcount|edycji]] w przestrzeniach kreatywnych '''w momencie wystawienia propozycji do głosowania''' lub niezarejestrowani nie mogą głosować.
# Głosy użytkowników, których [[Specjalna:Wkład|ostatnia edycja]] w przestrzeniach kreatywnych miała miejsce '''dawniej niż 30 dni od momentu rozpoczęcia głosowania wyłączywszy założenie głosowania''', mogą zostać skreślone przez [[Nonsensopedia:Administratorzy|administratora]] albo użytkownika posiadającego automatyczny rewert i minimum 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych Nonsensopedii.
# Głosy użytkowników, których [[Specjalna:Wkład|ostatnia edycja]] w przestrzeniach kreatywnych miała miejsce '''dawniej niż 30 dni od momentu rozpoczęcia głosowania wyłączywszy założenie głosowania''', mogą zostać skreślone przez [[Nonsensopedia:Administratorzy|administratora]] albo użytkownika posiadającego automatyczny rewert i minimum 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych Nonsensopedii.
# Po zakończeniu głosowania jeden z zadeklarowanych [[Nonsensopedia:Marketing/Ulotkarze|ulotkarzy]] tworzy ulotkę na podstawie szablonu ulotki.
# Po zakończeniu głosowania jeden z zadeklarowanych [[Nonsensopedia:Marketing/Ulotkarze|ulotkarzy]] tworzy ulotkę na podstawie szablonu ulotki.
Linia 23: Linia 23:
| colspan="2" |
| colspan="2" |
Materiał: LINK DO PROPOZYCJI<br>
Materiał: LINK DO PROPOZYCJI<br>
Autor:~~~<br>
Propozycje dodaje:~~~~<br>
Źródło: LINK DO ŹRÓDŁA<br>
Źródło: LINK DO ŹRÓDŁA<br>
Proponowany target: PROPONOWANY TARGET (np. kwejk, wiocha, chamsko itp.)<br>
Proponowany target: PROPONOWANY TARGET (np. kwejk, wiocha, chamsko, facebook itp.)<br>
|-
|-
! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#CC7|#DD8|#FFB}}" | Nie, nie nadaje się
! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#CC7|#DD8|#FFB}}" | Nie, nie nadaje się
Linia 41: Linia 41:


=== Propozycje ===
=== Propozycje ===
<!--Nowe propozycje na górze -->


<br><br>
<center>'''[http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Nonsensopedia:Marketing?action=edit&section=1 dodaj propozycję]'''</center>
<center>'''[http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Nonsensopedia:Marketing?action=edit&section=1 dodaj propozycję]'''</center>
<!--Pisz poniżej tej linii -->

Wersja z 10:07, 6 wrz 2013

Uwaga, strona zawiera jedynie propozycję zasad, które wejdą lub nie wejdą w życie dopiero po (nie)akceptacji społeczności!

Zasady

  1. Zgłoszeniom podlegają materiały, które miałyby trafić do „ulotki marketingowej Nonsy
  2. Propozycje materiałów można dodawać w formie:
    • Linku do listy, będącej wyciągiem z artykułu z Nonsensopedii. Lista musi składać się z minimum X punków i maksimum Y punktów. Listę należy przed głosowaniem skopiować, upewnić się że spełnia ona wymogi minimalnej i maksymalnej długości i zapisać pod odpowiednim tytułem.
    • Linku do fragmentu artykuły. Fragment musi być wagi nie mniejszej niż X kilobajtów i nie większej niż Y kilobajtów. Podobnie jak w przypadku listy, propozycję należy zapisać jako podstronę strony, na której się znajdujesz.
    • Linku do grafiki znajdującej się w zasobach Nonsensopedii.
  3. Każda propozycja musi zawierać link do materiału źródłowego.
  4. Maksymalna ilość zgłoszeń w jednym momencie nie może przekroczyć 5 stron. Każde następne głosowanie zostanie unieważnione.
  5. Głosowanie nad przyjęciem lub odrzuceniem materiału do przekazania na cele propagandowe marketingowe i podjęcie decyzji trwa tydzień od daty zgłoszenia.
  6. Aby fragment artykułu/lista/grafika została wybrana jako materiał marketingowy, musi uzyskać co najmniej 60% głosów popierających, przy minimum pięciu głosach aprobujących.
  7. Użytkownicy mający poniżej 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych w momencie wystawienia propozycji do głosowania lub niezarejestrowani nie mogą głosować.
  8. Głosy użytkowników, których ostatnia edycja w przestrzeniach kreatywnych miała miejsce dawniej niż 30 dni od momentu rozpoczęcia głosowania wyłączywszy założenie głosowania, mogą zostać skreślone przez administratora albo użytkownika posiadającego automatyczny rewert i minimum 100 edycji w przestrzeniach kreatywnych Nonsensopedii.
  9. Po zakończeniu głosowania jeden z zadeklarowanych ulotkarzy tworzy ulotkę na podstawie szablonu ulotki.
    Celem uniknięcia dublowania prac, ulotkarz chętny do stworzenia (na podstawie przyjętego w głosowaniu materiału) ulotki, proszony jest o wpisanie deklaracji podjęcia się prac w sekcji dyskusji głosowania.
  10. Przed wypuszczeniem w świat gotowej ulotki zostaje ona przekazana do wglądu i ostatecznej akceptacji społeczności.

Dodawanie głosowania

Aby dodać głosowanie wklej i uzupełnij poniższy w poniższej sekcji:

{| style="width: 100%;"
| colspan="2" |
Materiał: LINK DO PROPOZYCJI<br>
Propozycje dodaje:~~~~<br>
Źródło: LINK DO ŹRÓDŁA<br>
Proponowany target: PROPONOWANY TARGET (np. kwejk, wiocha, chamsko, facebook itp.)<br>
|-
! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#CC7|#DD8|#FFB}}" | Nie, nie nadaje się
! style="width: 50%;{{User:Optdex/s|#7CC|#8DD|#BFF}}" | OK, może być
|-
|
# ...
|
# ...
|-
! colspan="2" style="{{User:Optdex/s|#CCC|#DDD|#FFF}}" | Dyskusja
|}

Propozycje

dodaj propozycję