Nonsensopedia:Promocja: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: rewert
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Jedynym sposobem dotarcia do nowych odbiorców jest zatem rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem dobrych dusz, które zechcą nas reklamować.
Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Jedynym sposobem dotarcia do nowych odbiorców jest zatem rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem dobrych dusz, które zechcą nas reklamować.


=== Jak promować? ===
=== Jak? ===
u wot m8?
# Możesz umieścić na swojej stronie [[:Plik:NowelogoWiki.png|logo Nonsensopedii]]. Ta grafika jest udostępniona na licencji GFDL i może być rozpowszechniana bez ograniczeń.
# Poinformuj swoich znajomych o Nonsensopedii. Wyślij im wiadomość na gg, e-mailem, napisz na Facebooku, Twitterze, wspomnij o Nonsensopedii w szkole i na uczelni. Nie spamuj! Odpowiedzialność za spamowanie poniesie cała Nonsensopedia.
# Umieść link do Nonsensopedii na swojej stronie lub w opisie gg. Możesz nawet wykonać naklejkę z logo i oplakatować się dokumentnie!
# Wymyśl coś, co zadziała!

'''[[Nonsensopedia:Przyjaciele|Jeśli dodałeś gdzieś link, dopisz się do listy!]]'''

[[Kategoria:Strony meta Nonsensopedii|Promocja]]

Wersja z 19:56, 10 paź 2015

Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Jedynym sposobem dotarcia do nowych odbiorców jest zatem rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem dobrych dusz, które zechcą nas reklamować.

Jak?

u wot m8?