Okocim (piwo)

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 15:37, 13 maj 2008 autorstwa 77.253.7.179 (dyskusja) (nowa strona)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Hasło reklamowe "Tylko dla orłów" sugeruje rolę terapeutyczną jaką pełni to piwo dla osoby je konsumującej. Osoby niedowartościowane z niską samooceną już po dwóch puszkach/ butelkach będą utożsamiać się z orłem widniejącym na etykiecie co wzbudzi gwałtowny przypływ szacunku do samego siebie. Uświadomisz sobie że spojżenia którymi omiatali Cię ludzie nie miały lekceważącej wymowy a były pełne strachu i respektu przed lepszym od siebie. Przez dwie godziny po sporzyciu będziesz mentalnie przygotowany do zarobienia miliona dolarów, miliona dolarów który Ci się należy już od dłuższego czasu. Kupno tego piwa po pracy zmienia podejscie do życia a jego konsumpcja w czasie poniżej 30 minut nadje mu sens.