Overwatch: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
{{Inkubator otwarty}}
{{Inkubator otwarty}}
[[Plik:Its-high-noot.png|thumb|Jedna z wielu grywalnych postaci]]
[[Plik:Its-high-noot.png|thumb|Jedna z wielu grywalnych postaci]]
<b> Overwatch, Ołwerłacz </b> - gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka [[Blizzard|Blizzarda]]<ref> I chyba ostatnia </ref>. Nazywany często <del> zerżniętą kopią </del> klonem [[Team Fortress 2|TF'a 2]], mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane<ref> Ukradziony został tylko pomysł na postacie, gameplay, grafikę i właściwie wszystko inne</ref>. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu [[Valve Software|Zaworu]] i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności<ref> Gdy już się jednak pojawiają gracz odczuwa wrażenie swojej pierwszej animacji poklatkowej</ref>.
<b> Overwatch, Ołwerłocz </b> - gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka [[Blizzard|Blizzarda]]<ref> I chyba ostatnia </ref>. Nazywany często <del> zerżniętą kopią </del> klonem [[Team Fortress 2|TF'a 2]], mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane<ref> Ukradziony został tylko pomysł na postacie, gameplay, grafikę i właściwie wszystko inne</ref>. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu [[Valve Software|Zaworu]] i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności<ref> Gdy już się jednak pojawiają gracz odczuwa wrażenie swojej pierwszej animacji poklatkowej</ref>.




== Rozgrywka ==
== Rozgrywka ==


Praktycznie nie różni się niczym innym od swoich wcześniejszych protoplastów, wybierasz jednego z (...
Praktycznie nie różni się niczym innym od swoich wcześniejszych protoplastów, wybierasz mapę, jednego z 23 <del>łachów</del> wojaków, hakerów, wariatów lub grubasów i nap{{cenzura3}}sz ile fabryka dała. Z powodu dużego zróżnicowania postaci, <del> frustracja z powodu lamienia </del> zabawa i fun z rozgrywki jest przewyborny.

) <del> lam </del> wojaków i nap{{cenzura3}}sz ile fabryka dała.
== Grafika ==

Typowe, komiksowe przedstawienie bohaterów i obiektów, i jak na takie silniki przystało, maksymalne i do granic możliwości naświetlanie wszystkich i wszystkiego, promienie świetlne odbijają się od każdego atomu. Czy my gramy w [[S.T.A.L.K.E.R.|Stalkera]]?

== Bohaterowie ==






Linia 15: Linia 22:
{{Przypisy}}
{{Przypisy}}


[[Kategoria:Gry komputerowe]]

[[Kategoria:FPS]]
[[Kategoria:FPS]]

Wersja z 15:28, 15 lis 2016

Szablon:Inkubator otwarty

Plik:Its-high-noot.png
Jedna z wielu grywalnych postaci

Overwatch, Ołwerłocz - gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka Blizzarda[1]. Nazywany często zerżniętą kopią klonem TF'a 2, mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane[2]. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu Zaworu i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności[3].


Rozgrywka

Praktycznie nie różni się niczym innym od swoich wcześniejszych protoplastów, wybierasz mapę, jednego z 23 łachów wojaków, hakerów, wariatów lub grubasów i napCenzura2.svgsz ile fabryka dała. Z powodu dużego zróżnicowania postaci, frustracja z powodu lamienia zabawa i fun z rozgrywki jest przewyborny.

Grafika

Typowe, komiksowe przedstawienie bohaterów i obiektów, i jak na takie silniki przystało, maksymalne i do granic możliwości naświetlanie wszystkich i wszystkiego, promienie świetlne odbijają się od każdego atomu. Czy my gramy w Stalkera?

Bohaterowie

Przypisy

  1. I chyba ostatnia
  2. Ukradziony został tylko pomysł na postacie, gameplay, grafikę i właściwie wszystko inne
  3. Gdy już się jednak pojawiają gracz odczuwa wrażenie swojej pierwszej animacji poklatkowej