Overwatch: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Inkubator otwarty}} |
{{Inkubator otwarty}} |
||
{{cytat|''Nic się nie bój, skarbie, zjawiła się kawaleria!''|Smuga informuje o otrzymaniu zapasów alkoholu}} |
|||
[[Plik:Its-high-noot.png|thumb|Jedna z wielu grywalnych postaci]] |
[[Plik:Its-high-noot.png|thumb|Jedna z wielu grywalnych postaci]] |
||
<b> Overwatch, Ołwerłocz </b> - gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka [[Blizzard|Blizzarda]]<ref> I chyba ostatnia </ref>. Nazywany często <del> zerżniętą kopią </del> klonem [[Team Fortress 2|TF'a 2]], mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane<ref> Ukradziony został tylko pomysł na postacie, gameplay, grafikę i właściwie wszystko inne</ref>. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu [[Valve Software|Zaworu]] i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności<ref> Gdy już się jednak pojawiają gracz odczuwa wrażenie swojej pierwszej animacji poklatkowej</ref>. |
<b> Overwatch, Ołwerłocz </b> - gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka [[Blizzard|Blizzarda]]<ref> I chyba ostatnia </ref>. Nazywany często <del> zerżniętą kopią </del> klonem [[Team Fortress 2|TF'a 2]], mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane<ref> Ukradziony został tylko pomysł na postacie, gameplay, grafikę i właściwie wszystko inne</ref>. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu [[Valve Software|Zaworu]] i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności<ref> Gdy już się jednak pojawiają gracz odczuwa wrażenie swojej pierwszej animacji poklatkowej</ref>. |
||
Linia 13: | Linia 14: | ||
== Bohaterowie == |
== Bohaterowie == |
||
=== Smuga === |
|||
Nazywana <b> Tracerką </b>, szybka i zwinna dziewczyna, wymarzony kandydat na pracownika [[Poczta Polska|Poczty Polskiej]]. Chociaż przynależy do grupy Ataku, wystarczy postawić ją w zwarciu z mocniejszym przeciwnikiem i pada na strzała z powodu niskiej ilości HP. Ma rozdwojenie jaźni, bo potrafi być w kilku miejscach jednocześnie. Posiada i potrafi: |
|||
:*{{t|Pistolet pulsacyjny}} podobnie jak ona sama, superszybka broń na każdą okazję, superwolno raniąca wrogów przez wzgląd na niskie obrażenia jakie zadaje. |
|||
:*{{t|Mignięcie}} urwanie się filmu powoduje przeskok w dowolne miejsce z wyjątkiem tego pożądanego, nieumiejętne użycie to gwarantowane spadnięcie w przepaść. |
|||
:*{{t|Powrót}} Smuga potrafi cofnąć wszystkie zadane rany, ale to akurat mało ważne. Może cofnąć też negatywne skutki używek! |
|||
:*{{t|Bomba pulsacyjna}} bomba o strasznie małym zasięgu, jednak gdy kogoś dosięgnie, to klękajcie narody. |
|||
Wersja z 16:00, 15 lis 2016
Szablon:Inkubator otwarty Nic się nie bój, skarbie, zjawiła się kawaleria!
- Smuga informuje o otrzymaniu zapasów alkoholu
Overwatch, Ołwerłocz - gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka Blizzarda[1]. Nazywany często zerżniętą kopią klonem TF'a 2, mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane[2]. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu Zaworu i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności[3].
Rozgrywka
Praktycznie nie różni się niczym innym od swoich wcześniejszych protoplastów, wybierasz mapę, jednego z 23 łachów wojaków, hakerów, wariatów lub grubasów i napsz ile fabryka dała. Z powodu dużego zróżnicowania postaci, frustracja z powodu lamienia zabawa i fun z rozgrywki jest przewyborny.
Grafika
Typowe, komiksowe przedstawienie bohaterów i obiektów, i jak na takie silniki przystało, maksymalne i do granic możliwości naświetlanie wszystkich i wszystkiego, promienie świetlne odbijają się od każdego atomu. Czy my gramy w Stalkera?
Bohaterowie
Smuga
Nazywana Tracerką , szybka i zwinna dziewczyna, wymarzony kandydat na pracownika Poczty Polskiej. Chociaż przynależy do grupy Ataku, wystarczy postawić ją w zwarciu z mocniejszym przeciwnikiem i pada na strzała z powodu niskiej ilości HP. Ma rozdwojenie jaźni, bo potrafi być w kilku miejscach jednocześnie. Posiada i potrafi:
- Szablon:T podobnie jak ona sama, superszybka broń na każdą okazję, superwolno raniąca wrogów przez wzgląd na niskie obrażenia jakie zadaje.
- Szablon:T urwanie się filmu powoduje przeskok w dowolne miejsce z wyjątkiem tego pożądanego, nieumiejętne użycie to gwarantowane spadnięcie w przepaść.
- Szablon:T Smuga potrafi cofnąć wszystkie zadane rany, ale to akurat mało ważne. Może cofnąć też negatywne skutki używek!
- Szablon:T bomba o strasznie małym zasięgu, jednak gdy kogoś dosięgnie, to klękajcie narody.