Overwatch: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
=== Fara === |
=== Fara === |
||
Coś dla wielbicieli [[Quake 3: Arena|Quake'a]]. Postać ta potrafi spamować rakietami i skakać na wszystkie strony jak rasowy kłejkowy [[Noob]]. Na jej wyposażenie składa się: |
|||
* '''Wyrzutnia rakiet''' - nie trzeba tłumaczyć. Celujesz i strzelasz. Ponieważ cholernie łatwo uniknąć jej pocisków, to najlepiej pod nogi oponenta. |
|||
* '''Skok odrzutowy''' - umożliwia wysoki skok w górę. Ułatwia poruszanie się po mapie i zestrzelenie przez snajpera. |
|||
* '''Przytłaczający strzał''' - przydaje się do spychania wrogów z krawędzi niczym Leonidas. |
|||
* '''Salwa''' - spam rakietami, do tego sterowany i niesamowicie utrudniający przeżycie czegokolwiek. |
|||
=== McCRee === |
=== McCRee === |
||
Futurystyczny Lucky Luke. |
|||
=== Sombra === |
=== Sombra === |
||
=== Żniwiarz === |
=== Żniwiarz === |
Wersja z 16:54, 16 lis 2016
Szablon:Inkubator otwarty Nic się nie bój, skarbie, zjawiła się kawaleria!
- Smuga informuje o otrzymaniu zapasów alkoholu
Overwatch, Ołwerłocz – gra z gatunku FPS, pierwsza strzelanka Blizzarda[1]. Nazywany często zerżniętą kopią klonem TF'a 2, mimo że sposób rozgrywki wygląda nieco inaczej. Bardzo widoczne jest czerpanie sprawdzonych wzorców z innych wcześniejszych gier, mimo to gra stara się wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując już te udane[2]. Cena podczas premiery sprawiła, że gracze okryli się kopytami, jak to miało miejsce z innymi grami Zamieci. Miejmy jednak nadzieję, że produkt nie podzieli pomysłu Zaworu i nie stanie się półdarmowym symulatorem kupna czapek. Pomimo ładnej oprawy graficznej i posiadania starego szrota, gra chodzi bardzo płynnie i nie można się skarżyć zbytnio na ewentualne spadki płynności[3].
Rozgrywka
Praktycznie nie różni się niczym innym od swoich wcześniejszych protoplastów, wybierasz mapę, jednego z 23 łachów wojaków, hakerów, wariatów lub grubasów i napsz ile fabryka dała. Z powodu dużego zróżnicowania postaci, frustracja z powodu lamienia zabawa i fun z rozgrywki jest przewyborny.
Grafika
Typowe, komiksowe przedstawienie bohaterów i obiektów, i jak na takie silniki przystało, maksymalne i do granic możliwości naświetlanie wszystkich i wszystkiego, promienie świetlne odbijają się od każdego atomu. Czy my gramy w Stalkera?
Bohaterowie
Atak
Smuga
Nazywana Tracerką, szybka i zwinna dziewczyna, wymarzony kandydat na pracownika Poczty Polskiej. Chociaż przynależy do grupy Ataku, wystarczy postawić ją w zwarciu z mocniejszym przeciwnikiem i pada na strzała z powodu niskiej ilości HP. Ma rozdwojenie jaźni, bo potrafi być w kilku miejscach jednocześnie. Posiada i potrafi:
- Pistolet pulsacyjny – podobnie jak ona sama, superszybka broń na każdą okazję, superwolno raniąca wrogów przez wzgląd na niskie obrażenia jakie zadaje.
- Mignięcie – urwanie się filmu powoduje przeskok w dowolne miejsce z wyjątkiem tego pożądanego, nieumiejętne użycie to gwarantowane spadnięcie w przepaść.
- Powrót – Smuga potrafi cofnąć wszystkie zadane rany, ale to akurat mało ważne. Może cofnąć też negatywne skutki używek!
- Bomba pulsacyjna – bomba o strasznie małym zasięgu, jednak gdy kogoś dosięgnie, to klękajcie narody.
Fara
Coś dla wielbicieli Quake'a. Postać ta potrafi spamować rakietami i skakać na wszystkie strony jak rasowy kłejkowy Noob. Na jej wyposażenie składa się:
- Wyrzutnia rakiet - nie trzeba tłumaczyć. Celujesz i strzelasz. Ponieważ cholernie łatwo uniknąć jej pocisków, to najlepiej pod nogi oponenta.
- Skok odrzutowy - umożliwia wysoki skok w górę. Ułatwia poruszanie się po mapie i zestrzelenie przez snajpera.
- Przytłaczający strzał - przydaje się do spychania wrogów z krawędzi niczym Leonidas.
- Salwa - spam rakietami, do tego sterowany i niesamowicie utrudniający przeżycie czegokolwiek.
McCRee
Futurystyczny Lucky Luke.