Parowóz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Hani.md. Autor wycofanej wersji to 83.21.80.158.)
Linia 56: Linia 56:


----
----
Niska cena 1 000 000 000 - wersja standardowa napędzana na parę 1 000 000 000 000 000/godzinę za wersje podrasowaną z wyposażeniem dodatkowym (kocioł i większe [[bufory]])
Niska cena 1 000 000 000 - wersja standardowa napędzana na parę 1 000 000 000 000 000/godzinę za wersje podrasowaną z wyposażeniem dodatkowym


Nigdy nie będziesz musiał reperować po karambolu na autostradzie A2
Nigdy nie będziesz musiał reperować po karambolu na autostradzie A2

Wersja z 08:21, 16 cze 2008

Parowóz - podrasowana lokomotywa napędzana parą w lepszych przypadkach wzbogaconym uranem w warunkach domowych. Stworzony z myślą o niskim spalaniu paliwa, dużej prędkości oraz łatwości w uruchamianiu. Chciano zastosować poduszki powietrzne i pasy lecz rząd produkujący te maszyny (Polska) nie zgodził się na to. Fabryka znajdowała się w Oświęcimiu i pracowała pełną parą od roku 1939 - 1944.


Dane techniczne


Liczba miejsc: maszynista (czasem dwóch) + 4 wagony - każdy po 40 osób

Prędkość maksymalna: 120 km/h

Przyśpieszenie: 0 - 100 km/h - w pół godziny

Pojemność silnika: 150 hektolitrów

Wyposażenie


Standardowe

Żelazna rura do asekuracji podczas zderzenia

Schowek na wode/uran

Maszynista

1,5l Nałęczowianki do wytworzenia pary/100 ton uranu

Koło

Dodatkowe

Resztę parowozu (1337 części)

Wycieraczki

Pompę próżniową

4 wagony

Zniżkę na stacji na wodę i uran

Wygodne fotele dla maszynisty obszyte skórą z morsa (po 2 dniach używania nie będzie się dało odróżnić od smaru) Łopatę

Komputer pokładowy

Zapałki

Dartha Vadera - ochrona

Reaktor termojądrowy


Zalety


Niska cena 1 000 000 000 - wersja standardowa napędzana na parę 1 000 000 000 000 000/godzinę za wersje podrasowaną z wyposażeniem dodatkowym

Nigdy nie będziesz musiał reperować po karambolu na autostradzie A2

Brak zawieszenia ułatwia jazdę po polskich drogach

Wielka masa (1000 ton) spowoduje że już nigdy nie będziesz musiał zatrzymywać się policji jak bardzo tego będą chcieli

Wady


Spala 300 litrów wody mineralnej (musi być to Nałęczowianka 250ml gratis) na minutę lub 50 ton uranu na minutę

Hamulce działają raz na 1000 prób hamowań w gorszych przypadkach nigdy nie zahamujesz

Przy prędkości 20 km/h kabina się trzęsie a silnik słychać na Alasce jak nie dalej (naukowcy dalej nie wiedzą dlaczego tak się dzieje lecz podejrzewają że maszynista za bardzo bawi się gazem)

Ciekawostki


Ogrzewanie nie działa ponieważ 1/2 kabiny jest odsłonięta

Komin trzeba przepychać ręcznie

Rzadko się psuje podczas karambolu bardziej podczas spokojnej jazdy

Maszynista żyje średnio 4 lata to z powodu latających owadów

Koniec produkcji


W roku 1944 zaprzestano produkcji generalne przyczyny

Ciągle brakowało maszynistów

Amerykanie ukradli Niemcom cały uran a woda w Bałtyku się skończyła

Koniec 2 wojny światowej przyczynił się do oswobodzenia pracowników w Oświęcimiu

Cała stal przeznaczona na parowozy została użyta w czołgach niemieckich Tygrys i Pantera oraz do produkcji działek 50 mm