Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (<facepalm>) |
M (drobne) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[ |
[[Plik:Niesamowita_promocja.jpg|right|thumb|Typowa promocja]] |
||
{{cytat|Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!<br> No! Kupiłam za pół ceny rzeczy, <br>których normalnie za darmo bym nie chciała.|Z rozmowy telefonicznej [[Kura domowa|pań domu]]}} |
{{cytat|Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!<br> No! Kupiłam za pół ceny rzeczy, <br>których normalnie za darmo bym nie chciała.|Z rozmowy telefonicznej [[Kura domowa|pań domu]]}} |
||
{{cytat|Ludzie kupią wszystko, nawet [[gówno]] w papierku, byle byłoby na promocji!|[[Ferdynand Kiepski]] o promocji}} |
{{cytat|Ludzie kupią wszystko, nawet [[gówno]] w papierku, byle byłoby na promocji!|[[Ferdynand Kiepski]] o promocji}} |
Wersja z 17:01, 25 paź 2010
Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!
No! Kupiłam za pół ceny rzeczy,
których normalnie za darmo bym nie chciała.
- Z rozmowy telefonicznej pań domu
Ludzie kupią wszystko, nawet gówno w papierku, byle byłoby na promocji!
- Ferdynand Kiepski o promocji
Promocja – akcja marketingowa polegająca na sprzedaży towarów po cenach wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że klienci czują, iż kupili towar najtaniej, jak się da.
Galeria
- Taniej!.jpg
Jaka Biedronka, taka promocja
- DSC00316.JPG
Prawdziwa promocja. Tylko która cena jest prawdziwa...