Renault Mégane: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Deux69. Ofiarą rewertu jest 82.160.22.136.)
Linia 22: Linia 22:
* Podobno jest bezpieczny.
* Podobno jest bezpieczny.
* O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime.
* O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime.
* Ma "tyłek" jak dzisiejsze nastolatki... totalnie płaski.

== Wady ==
== Wady ==
* Śmierdzi przy temperaturze 30 stopni Celsjusza.
* Śmierdzi przy temperaturze 30 stopni Celsjusza.

Wersja z 22:49, 23 sty 2012

Ich weiß nicht. Ich kaufe immer Deutschwagen.

Stare niemieckie przysłowie o innych samochodach niż Volkswagen.

Ten samochód to kolejny zamach PO na wolność i bezpieczeństwo Polski

Jarosław Kaczyński o Renault Mégane II

Gdzie jest krzyż!!!

Moher podczas wojny o krzyż pytany o wygląd Renault Megane II

Wszyscy jesteśmy Renault Mégane II

Obama o Renault Mégane II

Gdzie jest moje żelazko?

Główny konstruktor pracujący dla Renault S.A. o Renault Mégane II

Aaaaa... to pękło!!!!!!!!!!

Amerykanin opierający się o Renault Mégane II

Plastik wrzucamy do żółtego kontenera

Złomiarz o Renault Mégane II

Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.

Top Gear o Renault Mégane II

Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!

Afrykańskie dziecko o Renault Mégane II

Renault Mégane II – samochód marki Renault produkowany od 2002r. do 2008r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault Jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi żelazka. Jest następcą swojego poprzednika i poprzednikiem swojego następcy. Wykonany z plastiku używanego w produkcji koszów na śmieci firmy Curver, przez co stał się przyrodnim bratem Trabanta. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu samochodu: Fiat Multipla

Zalety i właściwości

  • Odstrasza komary.
  • Odstrasza "plastikowe" dziewczyny, gdyż jak wiemy dwa bieguny jednoimienne się odpychają
  • W razie stłuczki można użyć Super Glue.
  • Jego "twarz" przypomina wkurzonego Azjatę.
  • Można go przerobić na żelazko odpinając jedynie koła.
  • Jego główną zaletą jest to, że nie może być "klepany", więc gdy go kupujesz od niemieckiego, niepalącego dziadka, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli.
  • Warczy jak jego brat Trabant
  • Jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też w lato przewieziesz nim więcej, niż w zimę.
  • Podobno jest bezpieczny.
  • O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime.
  • Ma "tyłek" jak dzisiejsze nastolatki... totalnie płaski.

Wady

  • Śmierdzi przy temperaturze 30 stopni Celsjusza.
  • W letnie upały jest plastyczny.
  • Nie zdatny do jazdy w Afryce, ponieważ się topi.
  • Miewa humory jak stara tercjanka.
  • W 40 sekundzie jazdy wyraźnie słychać strzały.
  • Jest francuską zemstą za klęskę Napoleona.
  • Nie wolno siadać na masce, gdyż może pęknąć.

Szablon:Stubmot