Słownik:Nauczania zdalnego: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Anulowano wersję użytkownika 31.61.234.105)
Znaczniki: anulowanie zrewertowane
M
Znacznik: rewert ręczny
 
Linia 1: Linia 1:
{{Spisnaprawo}}
{{Spisnaprawo}}

<ref>
== A ==
== A ==
* '''A jaki</ref>e było pytanie?''' – ostateczna k<ref>apitulacja klasowego głąba, który wie, że już nie wymiga się od udzielenia [[Słownik:Odpowiedź wymijająca|odpowiedzi]]
* '''A jakie było pytanie?''' – ostateczna kapitulacja klasowego głąba, który wie, że już nie wymiga się od udzielenia [[Słownik:Odpowiedź wymijająca|odpowiedzi]]
* '''A które to zadanie?''' – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny
* '''A które to zadanie?''' – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny
* '''A na której stronie?''' – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie [[Słownik:Podręcznik|podręcznika]], lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje
* '''A na której stronie?''' – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie [[Słownik:Podręcznik|podręcznika]], lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje
* '''Aktualizację miałem''' – najlepszy argument, dlaczego nie było ucznia na kartkówce, skuteczność udowodniona naukowo
* '''Aktualizację miałem''' – najlepszy argument, dlaczego nie było ucznia na kartkówce, skuteczność udowodniona naukowo
* '''Ale ja jestem!''' – delikatna manifes</ref>tacja swojej obecności, którą nauczyciel raczył przeoczyć
* '''Ale ja jestem!''' – delikatna manifestacja swojej obecności, którą nauczyciel raczył przeoczyć


== C ==
== C ==
* '''Co było w drugim?''' – najczęstsze pytanie na tajnej, klasowej konwersacji
* '''Co było w drugim?''' – najczęstsze pytanie na tajnej, klasowej konwersacji
* '''Coś przer<ref>ywa''' – wykazanie zainteresowania tajemniczymi szumami i trzaskami zakłócającymi transmisję
* '''Coś przerywa''' – wykazanie zainteresowania tajemniczymi szumami i trzaskami zakłócającymi transmisję
</ref>


== D ==
== D ==
* '''D<ref>o widzenia!''' – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na [[Słownik:Lekcja|lekcji]], pisane na czacie (spam), lub też mówione (chór)
* '''Do widzenia!''' – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na [[Słownik:Lekcja|lekcji]], pisane na czacie (spam), lub też mówione (chór)
* '''Dzień dobry!''' – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje
* '''Dzień dobry!''' – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje


== I ==
== I ==
* '''Idź stąd!''' – wyraz braku zrozumienia d</ref>la potrzeb [[Słownik:Kot|kota]], który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka
* '''Idź stąd!''' – wyraz braku zrozumienia dla potrzeb [[Słownik:Kot|kota]], który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka


== J ==
== J ==
* '''Ja wiem, w<ref>szyscy mamy ciężko''' – wyraz solidarności nauczyciel-uczeń będący wytłumaczeniem, jakim prawem uczniowie zasypywani są gradem zadań domowych
* '''Ja wiem, wszyscy mamy ciężko''' – wyraz solidarności nauczyciel-uczeń będący wytłumaczeniem, jakim prawem uczniowie zasypywani są gradem zadań domowych
* '''Jestem!''' – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni
* '''Jestem!''' – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni


Linia 28: Linia 27:


== L ==
== L ==
* '''Lekcje mam''' – manife</ref>stacja woli nauczyciela, by potomstwo/współmałżonek/rodzic zaprzestało przeszkadzanie mu w przekazywaniu młodzieży wiedzy
* '''Lekcje mam''' – manifestacja woli nauczyciela, by potomstwo/współmałżonek/rodzic zaprzestało przeszkadzanie mu w przekazywaniu młodzieży wiedzy


== M ==
== M ==
* '''Mam zepsuty mikr<ref>ofon''' – skuteczna i lubiana metoda uchylania się od odpowiedzi
* '''Mam zepsuty mikrofon''' – skuteczna i lubiana metoda uchylania się od odpowiedzi


== N ==
== N ==
Linia 40: Linia 39:
* '''Poczekamy, aż reszta dołączy''' – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
* '''Poczekamy, aż reszta dołączy''' – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
* '''Powiedzcie, że jestem''' – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
* '''Powiedzcie, że jestem''' – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
* '''Przesłałam wam zada</ref><ref>nie, macie pięć minut na wykonanie''' – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, towarzyszący zleceniu uczniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
* '''Przesłałam wam zadanie, macie pięć minut na wykonanie''' – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, towarzyszący zleceniu uczniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
* '''Przepraszam na chwilę''' – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
* '''Przepraszam na chwilę''' – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
* '''Przepraszam za spóźnienie!''' – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji
* '''Przepraszam za spóźnienie!''' – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji
Linia 46: Linia 45:
== S ==
== S ==
* '''Sąsiad robi remont''' – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie
* '''Sąsiad robi remont''' – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie
* '''Słychać mnie?''</ref>' – radosna nowina świadcząca o cudownym zmartwychwstaniu mikrofonu
* '''Słychać mnie?''' – radosna nowina świadcząca o cudownym zmartwychwstaniu mikrofonu


== W ==
== W ==

Aktualna wersja na dzień 20:36, 4 lip 2022

A[edytuj • edytuj kod]

  • A jakie było pytanie? – ostateczna kapitulacja klasowego głąba, który wie, że już nie wymiga się od udzielenia odpowiedzi
  • A które to zadanie? – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny
  • A na której stronie? – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie podręcznika, lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje
  • Aktualizację miałem – najlepszy argument, dlaczego nie było ucznia na kartkówce, skuteczność udowodniona naukowo
  • Ale ja jestem! – delikatna manifestacja swojej obecności, którą nauczyciel raczył przeoczyć

C[edytuj • edytuj kod]

  • Co było w drugim? – najczęstsze pytanie na tajnej, klasowej konwersacji
  • Coś przerywa – wykazanie zainteresowania tajemniczymi szumami i trzaskami zakłócającymi transmisję

D[edytuj • edytuj kod]

  • Do widzenia! – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na lekcji, pisane na czacie (spam), lub też mówione (chór)
  • Dzień dobry! – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje

I[edytuj • edytuj kod]

  • Idź stąd! – wyraz braku zrozumienia dla potrzeb kota, który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka

J[edytuj • edytuj kod]

  • Ja wiem, wszyscy mamy ciężko – wyraz solidarności nauczyciel-uczeń będący wytłumaczeniem, jakim prawem uczniowie zasypywani są gradem zadań domowych
  • Jestem! – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni

H[edytuj • edytuj kod]

  • Halo? – słowo znaczące więcej niż tysiąc słów

L[edytuj • edytuj kod]

  • Lekcje mam – manifestacja woli nauczyciela, by potomstwo/współmałżonek/rodzic zaprzestało przeszkadzanie mu w przekazywaniu młodzieży wiedzy

M[edytuj • edytuj kod]

  • Mam zepsuty mikrofon – skuteczna i lubiana metoda uchylania się od odpowiedzi

N[edytuj • edytuj kod]

  • Nie chce mi się otworzyć! – klasyczne posunięcie stosowane przez wszelakich cwaniaków w przypadku sprawdzianu, którzy potrzebują więcej czasu na konsultację zadań z korepetytorem
  • Nie słychać pani! – informacja skierowana do nauczyciela przez klasowego kolaboranta, któremu przeszkadzało wyciszenie się przez nauczyciela

P[edytuj • edytuj kod]

  • Poczekamy, aż reszta dołączy – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
  • Powiedzcie, że jestem – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
  • Przesłałam wam zadanie, macie pięć minut na wykonanie – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, towarzyszący zleceniu uczniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
  • Przepraszam na chwilę – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
  • Przepraszam za spóźnienie! – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji

S[edytuj • edytuj kod]

  • Sąsiad robi remont – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie
  • Słychać mnie? – radosna nowina świadcząca o cudownym zmartwychwstaniu mikrofonu

W[edytuj • edytuj kod]

  • Wyrzuciło mnie – wytłumaczenie nagłego zniknięcia ucznia, gdy nadszedł jego czas na rozwiązywanie równania

Z[edytuj • edytuj kod]

  • Zapomniałeś wyciszyć mikrofon – zdecydowana reakcja współuczestników lekcji na aktywność akustyczną młodszego braciszka kolegi