Teleturniej interaktywny: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 44: Linia 44:


==Uczestnicy==
==Uczestnicy==
*Staruszki dorabiające do [[emerytura|emerytury]],

*Dzieciaki,które twierdzą że urodziły się w 1802r,
Najczęściej przygłuchawe [[Rodzaje babć autobusowych|staruszki]] albo małolaci utrzymujący że urodzili się w [[1802|1802]].
*Podchmieleni [[Erotoman|erotomani]],
*Wielbiciele zabaw "głuchy telefon"


[[Kategoria:Telewizja]]
[[Kategoria:Telewizja]]

Wersja z 10:20, 2 sie 2010

Cipa.

Poprawna odpowiedź na większość zagadek.

Pani jest głupia, pani jest głupia!

Opinia telewidza o prowadzącej.

Teleturniej interaktywny – program zapychający ramówki niemal wszystkich polskich stacji komercyjnych (a przez jakiś czas nawet jedyneczki). Można w nich wygrać 500 zł albo rachunek za telefon na 250 zł. Wyróżnia je też opłata: niecałe 3,89 PLN za połączenie (choćby jednosekundowe). W studiu, gdzie takowy teleturniej ma nieszczęście być kręcony, znajduje się zwykle kamerzysta, prowadzący i zestaw lipnych dekoracji.

Prowadzący zajmuje się zwykle zadaniem głupich pytań typu "Skąd jesteś Edwardzie z Warszawy?", "Marku, jak masz na imię?" czy "Na pewno masz osiemnaście lat?", wykrzykiwaniem przez większość audycji "Dzwoń, linia jest otwarta!" i tym podobnych haseł.

Cała rozgrywka sprowadza się do układania literek w rzeczowniki, przekładaniem zapałek w równania, znajdowaniem różnic pomiędzy dwoma identycznymi obrazkami tudzież rozwiązywaniem krzyżówek, w których na rozwiązania składają się 4-5 haseł, których nie znajdziesz w żadnym słowniku czy encyklopedii. Ostatnim krzykiem mody wśród teleturniejów interaktywnych jest konkurs, w którym należy szukać twarzy między ziarnami kawy. Oczywiście, żadnych gęb tam nie ma.

Plan działań

  • Czołówka.
  • Wyrecytowanie regulaminu przez prowadzącego.
  • Pierwszy konkurs, pierwsze 200 zł rozdane.
  • Pierwszy małolat się dodzwania do studia.
  • Kolejne osiem konkursów, linie jeszcze porostwierane.
  • Pierwsza staruszka dodzwania się do studia.
  • Linie zostają ostatecznie odcięte. Rozpoczyna się najdłuższe zadanie, wygrane osiągają niebotyczne wielkości. Drugi małolat się dodzwania do studia.
  • Trzeci małolat się dodzwania do studia.
  • Druga staruszka dodzwania się do studia.
  • Prowadzący podgrzewa atmosferę i zaczyna mówić, że zbliża się koniec programu (mimo że zostało jeszcze ze 20 minut czasu antenowego)
  • Czwarty małolat się dodzwania do studia.
  • Trzecia staruszka dodzwania się do studia.
  • Na ekranach telewizorów co najmniej trzy razy pojawiają zegary pokazujące czas do końca audycji.
  • Wybraniec losu przełamuje wszystkie zabezpieczenia linii, podaje rozwiązanie, wygrywa 7500 zł i program się kończy.

Przykładowe rozwiązania

  • "W kuchni, na K" - Koszyczek
  • "W szufladzie, na K" - Kanapki
  • "W toalecie, na K" - Kibel
  • "W toalecie na G" - Gówno
  • "W sypialni na P" - Pierdolenie
  • "Proszę ułożyć słowo z liter K, A, L, A, F, I, O, R." - FLORKIAA

Interaktywnoteleturniejowy All-Star

  • Irek Bieleninik (absolutny nr.1 wśród prowadzących, król, szef i boss tego półświatka)
  • Norbi (czasami, gdy musi dorobić)

Pora nadawania

Zależnie od kanału, ale najczęściej od 7 do 9 rano, a potem trzeba czekać do północy na Nocne Igraszki albo Dziewczyny w bikini.

Uczestnicy

  • Staruszki dorabiające do emerytury,
  • Dzieciaki,które twierdzą że urodziły się w 1802r,
  • Podchmieleni erotomani,
  • Wielbiciele zabaw "głuchy telefon"

Szablon:Ok