Tlenek diazotu: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
|||
Linia 14: | Linia 14: | ||
{{stub|chem}} |
{{stub|chem}} |
||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Związki chemiczne]] |
||
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
Wersja z 01:25, 5 kwi 2015
Szablon:Trodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.
Zalety używania podtlenku azotu
- szacun na dzielni,
- z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,
- pełny obrót wskazówki obrotomierza,
- bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu.
Wady używania podtlenku azotu
- zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
- zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
- trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
- konieczność przyswojenia trudnego słowa homologacja.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny chemii. Jeżeli cierpisz na alkanolepsję – rozbuduj go.