Twierdza (gra)

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 16:35, 30 lis 2009 autorstwa Dagorn (dyskusja • edycje) (nowa strona)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Twierdza - gra strategiczna stworzona przez FireFly Studios. Wbrew pozorom nie występują tu czary.

Przeciwnicy

  • Szczur - Ot taki szczurek. Cieszy się, gdy nasyła na Twoją armię swoją, o 10 razy mniejszą.
  • Wąż - Najlepszy przyjaciel Szczura. Wspiera go psychicznie podczas depresji. Jego wojsko lubi piwo...
  • Wieprz - Spasiony pseudokibic, o czym świadczy jego zamiłowanie do pałkarzy.
  • Wilk - Psychopata. Na całym terenie wokół zamku buduje szubienice... Ale lud i tak go lubi.

Zasady

  • Lord potrafi zabić dziesięciu żołnierzy, którzy atakują go jednocześnie ze wszystkich stron.
  • W grze nie występują noce przez kilka/kilkanaście/kilkaset lat pod rząd.
  • Ludzie mogą żyć wiecznie... No chyba, że ich zabijesz.
  • W młynie mogą pracować tylko dzieci.
  • Piekarz mówi, że ma dziś dodatkową sztukę towaru, a w spichlerzu i tak pojawia się osiem bułeczek bochenków.
  • Matka, której zadaniem jest tylko wychowanie dziecka, mówi, że od tej pory będzie efektywniej pracować.
  • Do produkcji skórzanych pancerzy wykorzystuje się wyłącznie krowy.
  • Jednostki potrafią wnikać w drugie.
  • Studni nie używa się do czerpania wody, tylko do gaszenia pożaru.
  • Budynki, które są zbudowane z kamienia, wymagają drewna do budowy.