Volkswagen Garbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:Garbus.jpg|thumb|300px|Tak wygląda Garbus]]
[[Grafika:Garbus.jpg|thumb|300px|Tak wygląda Garbus]]
'''Garbus''' – [[samochód]] powstały na zlecenie [[Adolf Hitler|Hitlera]] w [[1930]] roku. Miał być wykonany przez [[Ferdynand Porsche|Ferdynanda Porsche]], wówczas współpracujący z [[Mercedes|Mercedesem]]. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w [[1934]] roku Ferdynand Porsche wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w [[1936]] roku, a wszedł do seryjnej produkcji w [[1938]] roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma [[Volkswagen|VW]].
'''Garbus''' – [[samochód]] powstały na zlecenie [[Adolf Hitler|Hitlera]] w [[1930]] roku. Miał być wykonany przez [[Ferdynand kiepski|Ferdynanda Kiepskiego]], wówczas współpracujący z [[Mercedes|Mercedesem]]. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w [[1934]] roku Ferdynand Kiepski wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w [[1936]] roku, a wszedł do seryjnej produkcji w [[1938]] roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma [[Volkswagen|VW]].


== Dane techniczne ==
== Dane techniczne ==

Wersja z 20:36, 9 paź 2008

Plik:Garbus.jpg
Tak wygląda Garbus

Garbussamochód powstały na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Miał być wykonany przez Ferdynanda Kiepskiego, wówczas współpracujący z Mercedesem. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Kiepski wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.

Dane techniczne

  • Silnik – wodny 10 l v2, zasilanie gazem
  • Moc maksymalna – 100 iKoni i 2 źrebiaki (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
  • Moment obrotowy – 0,01 Mn
  • Światła xenonowe (tylko w tedy gdy sie pomaluje szybke farbami plakatowymi na niebiesko)
  • Wspomaganie kierownicy (gdy se nogą pomożesz)
  • 0 - 100 km/h – 15 lat
  • V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
  • droga hamowania z 100 km/h – 80 m
  • Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
  • Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro
  • W standardzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, silnik, 2 tony blach i komplet zdartych opon zimowych
  • Dodatkowo za dopłatą dodatkowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemności 5 l
  • Cena – 10 tys koron czeskich
  • Napęd na koło zapasowe na gnojowice

Szablon:Stubmot