Volkswagen Garbus

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 13:39, 20 cze 2006 autorstwa Remedios44 (dyskusja • edycje) (wandalizm literowy)
Plik:Garbus.jpg
Tak wygląda Garbus

Garbus powstał na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Projekt ten miał wykonać Ferdynand Porshe, wówczas współpracujący dla Mercedesa. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Porshe wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.

Dane techniczne

  • Silnik - wodny 10 l v2 zasilanie gazem
  • Moc maksymalna - 100 Koni (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
  • Moment obrotowy - 0,01 nM
  • 0 - 100 km/h - 5 s
  • V-max - 250 km/h (po usunięciu ogranicznika)
  • Pojemność bagażnika 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa

Wyposażenie standardowe:

  • kierownica z blachy
  • hamulce
  • 2 siedzenia
  • silnik
  • 2 tony blach

W wyższych wersjach wyposażeniowych dodatkowo:

  • dodaktowe 2 siedzenia z tyłu
  • klimatyzacja na gaz
  • monofoniczne radio
  • 10 litrów wódki
  • dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemnośći 5 l
  • kierownica z plastiku

Zalety i wady

Zalety

  • niska cena (10 tys zł za wersję podstawową)
  • pali 5 l/150 km w cyklu wiejskim

Wady

  • silnik zużywa się po 100 tys. km
  • różnorodne wycieki wódki
  • drzwi zawsze się zacinają
  • śmierdzi we wnętrzu
  • hamuje z prędkośći 100 km/h w 80 m

Szablon:Stubmot