Volkswagen Garbus

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 15:15, 2 gru 2006 autorstwa Kompressor (dyskusja • edycje) (redakcja + czyszczenie (swojego artu :)))
Plik:Garbus.jpg
Tak wygląda Garbus

Garbussamochód powstały na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Miał być wykonany przez Ferdynanda Porshe, wówczas współpracujący dla Mercedesa. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Porshe wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.

Dane techniczne

  • Silnik – wodny 10 l v2, zasilanie gazem
  • Moc maksymalna – 100 Koni (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
  • Moment obrotowy – 0,01 nM
  • 0 - 100 km/h – 15 s
  • V-max – 150 km/h
  • droga hanowania z 100 km/h – 80 m
  • Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
  • Średnie spalanie – 5 l/150 km
  • W standarzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, silnik i 2 tony blach
  • Dodatkowo za dopłatą dodaktowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemnośći 5 l
  • Cena – 10 tys koron czeskich

Szablon:Stubmot