Warcraft III: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Del Pacino. Ofiarą rewertu jest 83.27.40.78.) |
(Ale ze mnie lama, wandalizuję Nonsensopedię... Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
GRA W KTÓRĄ VAE PRZEGRYWA A TROJANIN W N IEJ CZITUJE |
|||
'''Warcraft III''' – trzecia z serii gier Warcraft firmy [[Blizzard Entertainment|Blizzard]]. To [[gra strategiczna|strategia]] czasu przeszłego, strony biernej. Opowiada o walkach, jakie toczą się w mitologicznej krainie Azeroth, między orkami, ludźmi, nieumarłymi i nocnymi elfami. Na silniku graficznym warcrafta III oparte są wszystkie obecne gry FPS takie jak Far Cry 2 czy Bioshosck. Dzięki rozbudowanemu edytorowi dołączonego do gry powstało też wiele map takich jak DotA([[język angielski|ang]]. Defence of the Ancients), które wciąż zapewniają masońskiemu Blizzardowi ogromne zyski. |
|||
== Rasy == |
|||
* '''Ludzie''' – wciąż poszukiwali brakującego ogniwa. Przejawiali swoją miłość do króla walcząc z zielonymi. Los spłatał im figla w postaci naiwnego paladyna Arthasa. Powędrowali przed nieumarłymi za morze. Na wiele się to jednak nie zdało, bo i tam ich dorwali. |
|||
* '''Orkowie''' – Zielone stworzenia przypominające wyglądem opakowanie po Xbox360. Na uszach mają zawinięte rogi, przez co uszy stają się bardziej groźne. Zielony ludek robol zawsze przy sobie ma kilof. |
|||
* '''Nieumarli''' – anorektyczna i anemiczna rasa uciekinierów z cyrku dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli „dobrowolnie”. Azeroth wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po wymiarach. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Spotykani w [[Heavy metal|heavymetalowych]] zespołach. Ich największym atutem jest spaczona ziemia która z ogromną szybkością regeneruje hp co umożliwia przejście do równie szybkiego kontrataku! |
|||
* '''Nocne elfy''' – anemiczna rasa długouchych. W lasach Ashenvale żyli sobie tysiące lat i jakoś nie mieli żadnych problemów. Kiedyś walczyli z rybim przywódcą nieumarłych Archimondkiem i znowu im się zbliża pod miasto. Musieli więc pobudzić wszystkich druidów z długiej drzemki. Elfy mają bardzo ładne plecy. Z dwóch stron. Natomiast Nocne Elfki mają czym oddychać. |
|||
== Noob w Warcraft III == |
|||
{{main|[[noob]]}} |
|||
* Buduje dziesiątki wież w swojej bazie uważając, iż broń oblężnicza przeciwnika go nie dosięgnie, a jego wieże pozwolą mu odnieść przewagę w bitwie rozgrywającej się z dala od jego bazy. |
|||
* Rozbudowuje armie i tworzy dziesiątki wież, a na prośby o spotkanie, złoto lub drewno nie odpowiada. |
|||
* Pisze, że jest [[pro]], aby po rozpoczęciu gry pytać, jak się w to gra. Kiedy zostaje zignorowany, tudzież ktoś zacznie z nim dyskusję, zacznie cię obrażać w stylu „[[matka|twoja stara]] pierze w rzece”. |
|||
* Twierdzi, że każdy, kto z nim wygrał – hackuje. |
|||
* Czepi się Twoich statów w solo (10-1) |
|||
* Krzyczy "MAP HACKER" gdy używasz Cienia. |
|||
* Często robi mass air nawet kiedy zauważy, że przeciwnik ma hippo, gargi lub hawki. |
|||
* Wszelkie jednostki, które zamiast walczyć są lepsze w rzucaniu zaklęć uważa za bezwartościowe. Zamiast tego tworzy sobie armie składające się z samych taurenów, górskich gigantów czy lodowych żmijów. |
|||
* NOOBY przeważnie grając [undeadem] kierują się taktą z necrem. |
|||
* Jeżeli ściąga od hosta jakąś mapkę, to tylko dlatego, że "akurat niechcący skasował tą wersję, ale jest pro". Nie leavuje zaraz po rozpoczęciu. Robi to po minucie gry. |
|||
* Próbuje zmienić avatar lecz mu się nie udaje, po paru próbach spamuje: ''Iak sminic awatar? help1!!!!111'' |
|||
* Kiedy grajac w dote wpisujesz -water 255 0 0 mowi ze czitujesz. |
|||
* Gdy gra w Island Defense gada do tytana ''Im pro you noob'' , a jak tytan go zabije gada ''YOU CHEATER!!!!!!!?!?!?!?!?111'' i grozi banem. |
|||
* Kiedy dostaje łupnia od daleko-siężnego czaru, wyzywa od cheaterów |
|||
* Gdy gra w Tree taga i znajdzie go infernal to wyzywa od cheterów i (jeśli wie jak) sprawdza czy ktoś używa maphacka. Gdy pisze: "......... might be maphacking"(pisze nawet jak ktoś nie używa[słabo sprawdza]) wyzywa od cheterów i noobów po czym wychodzi z gry. |
|||
* Kiedy gra w Angel arene i kapnie sie jak zabijać mobki to lata i pyta sie wszystkich co kupic a jak niemoże znależć itemów (na recepty) to wychodzi z gry. |
|||
* W Hero Line Wars nie wie jak się zwiększa income i czemu wszyscy mają statsytyki powyżej 5000. |
|||
* Jeśli nie może trafić jakiejś jednostki latającej, jednostką(ewentualnie jednostkami) które nie mogą atakować latających, myśli że to bug a gdy się zczai że to nie bug, wyzywa jej posiadadacza od cheaterów. |
|||
* w Hero Wars nie buduje banku, a nawet jeśli zbuduje, to nie wie jak go używać. |
|||
* Gdy gra w życie wieśniaka cały czas prosi Boga: "Ej daj ksienge". |
|||
* Jeżeli gra w Titan Land i zauważy że ktoś atakuje go rasą demonów, ktorą dostał od tytanów wyzywa od cziterów. |
|||
* W Titan Landzie atakuje wszystkich i się dziwi ze dostał kicka i wyzywa od noobów na chacie |
|||
* Kiedy gra undeadami nie szkoli banshee bo się boi ich krzyków. |
|||
* Używa karykatury angielskiego w stylu : Ju fakking chiter !!!!11 |
|||
* Jak gra przymierzem to szkoli tylko piechurów bo : majom fajne zproie !1 |
|||
* Gdy wylosuje różowy kolor to wychodzi z gry. |
|||
* Noob lami i laguje, a potem się dziwi że ma bana |
|||
* Nooby mają typowe dla siebie nazwy : |
|||
1. Ich ulubionych jednostek : nekromanta, piechur88 itp. |
|||
2. Dziwaczne nazwy : q1w2e3r4t5y6u7i8, NaChujuBombel, radiomaryja |
|||
3. Prawdziwe nazwy : noob, DoBaruHej i inne gówna |
|||
* Noob przeważnie jest weteranem Tibii i Metina2 - kto obrazi te gry ma bana |
|||
== Zasady == |
|||
* Peony (orkowie robole) ścinają drzewa kilofami. |
|||
* Peony umieją gasić pożary waląc w budynki kilofem. |
|||
* Wszyscy są więksi od farm, nawet zwykli rycerze. |
|||
* Po ścięciu drzewa, pojawia się zielone wyrażenie algebraiczne (np. „+10”). |
|||
* Chłopi jakimś cudem przeciskają się przez malutkie wejście do kopalni. |
|||
* Chłop może stać się milicjantem, ale po minucie jego broń i zbroja znikają. |
|||
* Akolici wydurniają się przed kopalnią, a nam przybywa złota. |
|||
* Błędne Ogniki latają wokół drzewa, zdobywając drewno, nie uszkadzając drzewa. |
|||
* Budynki budują się same, widać tylko chłopa tłuczącego w nie kilofem. |
|||
* Strzały z łuków burzą budynki. |
|||
* Do wzniesienia budynku potrzebne jest tylko drewno i złoto. |
|||
* Pociski nigdy się nie kończą. |
|||
* Balisty i katapulty poruszają się bez niczyjej pomocy. |
|||
* Elfi kapłani ziewają. Jednocześnie płoną im oczy. |
|||
* Rycerz potrafi walczyć trzymając kopię w jednej ręce, a miecz w drugiej. |
|||
* Bestia Kodo nie uderza, to jeździec rzuca we wrogów kawałkami żelastwa. |
|||
* Wystarczy jeden ładny mieczyk, żeby całe królestwo się rozpadło. |
|||
* Gdy rozkazujemy orkowi na wilku zarzucić sieć na czerwonego smoka, to wyskakuje komunikat, że jest on {smok} odporny na czary. |
|||
* Bez względu na to, jaki szkielet leży na ziemi, nekromanta zawsze stworzy humanoidalny szkielet-wojownika. A nawet dwa takie szkielety... |
|||
* Zombi,szkielety i inni nieumarli muszą jeść. |
|||
* Saperzy, mimo, że zaraz zginą, cieszą się, że „będzie demolka”. |
|||
* Wieże strzelają strzałami z częstotliwością karabinu maszynowego. |
|||
* Istnieją latające owieczki, które zmieniają się w pisklęcia niebieskich smoków. |
|||
* Jednostki mogą podpalić budynek waląc w niego mieczem, toporem lub inną bronią do walki bezpośredniej. |
|||
* Goły Blademaster ma wyższą obronę niż opancerzony Król góry. |
|||
* Gdy mamy dużo jednostek, to pożerają one część wydobywanego złota. |
|||
* Owce lub inne niegroźne zwierzęta wybuchają, gdy kliknie się na nie kilkakrotnie |
|||
* Chimery latają i mają dwie głowy, ale nie mogą atakować innych latających jednostek. |
|||
* Gdy piechur zaczyna chodzić jak kowboj, ma podwyższoną obronę o 30%. |
|||
* Nocne elfy nie jedzą niczego. Wystarczy im woda z księżycowych studni. |
|||
* Mechaniczne jednostki takie jak balista czy katapulta potrzebują jedzenia. |
|||
* Każdy magiczny przedmiot w grze jest skrzynią. Wyjątkiem są księgi. |
|||
* Choć Archimonde potrafi zniszczyć duże miasto bazgrząc coś na piasku, to nie pomyśli o tym podczas bitwy o górę Hyjal. |
|||
* Mięso jest doskonałą amunicją do niszczenia budynków. Szczególnie miotane przez ledwo trzymające się w kupie wozy-katapulty. |
|||
* Wozy mięsa regenerują się. |
|||
* Nigdy nie znajdziesz odpowiedzi, na pytanie czemu Archimonde przekształca ziemię w zatrutą. |
|||
* Również nie znasz odpowiedzi na pytanie, czemu, pomimo zniszczenia Studni Słońca, krwawe elfy wciąż rzucają zaklęcia. |
|||
* Mimo, iż mama płakała z powodu porwania Timmy'ego, nie przeszkadza jej, gdy zamordujemy jego rodzeństwo. |
|||
* Skoro Archimonde nie zniszczył Drzewa Świata tak jak Dalaran, to widocznie nie umiał rysować drzew. |
|||
* Każdy Rycerz ma wadę zgryzu i opluwa się podczas mówienia. |
|||
* Medivh ciągle bredzi o jakimś zachodzie i każe wszystkim tam płynąć. Widocznie tylko Jaina i Thrall chcą kupić kowbojskie pamiątki na przecenie. |
|||
* Taureni mają coś z krów, ale Cairne, wódz taurenów wygląda jak świnia |
|||
* Rycerz śmierci często dobija innych bohaterów lub jednostki oraz leczy własne przy pomocy śmiercionośnych wstęg. |
|||
* Nietoperze kopią nogami inne jednostki latające. |
|||
* Chłop-milicjant ma lepsze staty od zawodowego piechura. |
|||
* Żywiołak wody może być przyzwany nawet na pustyni. Również można tam wywołać gradobicie. |
|||
* Budynki-drzewa mogą pożerać inne drzewa w celu regeneracji. |
|||
* Bestia Kodo jest w stanie pożreć 3-krotnie większego od siebie górskiego giganta. |
|||
* Gdy Arcymag ubierze buty szybkości, to jego koń biega szybciej (dotyczy również Rycerza Śmierci, Kapłanki Księżyca i Wróżbity). |
|||
* Natomiast Strażnikowi Gaju wystarczy jedna para butów na cztery nogi, a Władcy Podziemi na sześć odnóży. |
|||
* Każdy bohater jest w stanie założyć na siebie sześć hełmów, jednak wyklucza to noszenie choćby rękawiczek. |
|||
== Uzależnienie == |
|||
Jesteś uzależniony od Warcrafta III jeżeli: |
|||
* W mowie codziennej używasz takich wyrażeń jak: "Lok tar ogar" i "Asz nu falanah ", a także "Isznealo Porah" i "at letor a man" oraz "Anu Dana Dor". |
|||
* Dziwisz się, czemu ksiądz nie chce cię uzdrowić z ran. |
|||
* Rzucasz młotkiem i dziwisz się czemu cel nie jest ogłuszony. |
|||
* Gdy jesteś głodny, wrzeszczysz " CZUUUJĘ GŁÓÓÓD!!! " |
|||
* Machasz kijem nad zwłokami np: kury i próbujesz przywołać szkielety. |
|||
* Wbijasz w ziemie kijki z tasiemkami, po czym straszysz innych, że to wężowe znaki i zaraz ich zabiją. |
|||
* Widząc spadającą gwiazdę, biegniesz odnaleźć kapłankę księżyca, która ją wyczarowała. |
|||
* Rzucasz w kogoś kuflem piwa i dziwisz się, że nie jest spowolniony, przecież Pandareńskiemu Miodowarowi zawsze się to udaje. |
|||
* Dziwisz się, że gdy mówisz "Za Khaz Modan" nie robisz się duży i szary. |
|||
* Szukasz kopalni złota w poszukiwaniu kieszonkowych. |
|||
* Pożerasz zwłoki, w celu zregenerowania punktów życia. |
|||
* Za każdym razem, gdy idziesz w jakiekolwiek miejsce, zawsze mówisz słowa, takie jak: "Za honor!" "Za hordę!". |
|||
* Jak bijesz losowego przechodnia, zastanawiasz się czemu nie biegną do ratusza, i czemu nie każdy zabity upada tak samo! |
|||
* Czemu jak widzisz zielony dymek to, nie zasypiasz i zamieniasz sie w zombie. |
|||
* Podczas burzy jak widzisz błyskawice, wiesz że niedaleko walczy Thrall. |
|||
* Gdy ktoś jest ranny, oświetlasz go latarką krzycząc "Święty Blask!". |
|||
* Na basenie, gdy ktoś cię obleje szukasz Żywiołaka Wody. |
|||
* Widząc dziecko myślisz, że to Timmy i czekasz jak powie "A co z tymi których zabrały orki?". |
|||
* Wpatrujesz się w papier toaletowy ze wzorkami i mówisz, że używasz Zwoju Bestii |
|||
* Dziwisz się, że kiedy cię napadają, to nie możesz uaktywnić Boskiej Tarczy. |
|||
* Gdy widzisz kogoś o czerwonym odcieniu skóry sądzisz,że to ork, który został opętany przez demony. |
|||
* Dziwisz się, dlaczego nie ogłuszyłeś grupy osób tupaniem w ziemie, przecież Wodzowi Taurenów zawsze się udaje. |
|||
* Biegasz po lesie w biustonoszu, pelerynie i z łukiem w ręku udając Nocną Elfkę, a gdy ktoś ci się dziwnie przygląda, stajesz w miejscu, bo myślisz, że stajesz się niewidzialny. |
|||
* Każdego, kto ma wielkie zęby i dziwnie biega, pytasz czy jest Dreanei'em z Outlandu. |
|||
* Na farmie podchodzisz do wieśniaczek i dziwisz się, że nie śmieją się powalająco, przecież do Arthasa zawsze się śmiały. |
|||
* Biegasz z młotkiem wrzeszcząc, że jesteś Arthas. |
|||
* Ksiądz na religii pyta „Kto trzeciego dnia wstąpił na ziemie” , odpowiadasz, że Archimonde. |
|||
* Widząc babcie z laską jesteś pewien że to Jaina. |
|||
* Nie bawisz się w piaskownicy, nie chcesz zniszczyć miasta. |
|||
* Opalając się nad morzem, czuwasz i wypatrujesz nag. |
|||
* Jedziesz na wycieczkę do obserwatorium i zastanawiasz się gdzie są wyrwidrzewy |
|||
* Myślisz ze Pearl Harbor zaatakowali nie [[Japonia|Japończycy]] a gryfi jeźdźcy z Aerie. |
|||
* Podczas wojny czołgi strzelają tylko do budynków. I do samolotów. |
|||
* Dziwisz się dlaczego ludzie boją się epidemii? Przecież można zabić chorych i nikt się już nie zarazi. |
|||
* Nie uznajesz książki "[[Anaruk chłopiec z Grenlandii]]", bo wiesz że to był Northrend. |
|||
* Jak słyszysz że [[Szwajcaria]] jest neutralna to wiesz że mieszkają tam gobliny. |
|||
* Gdy spotykasz wronę, zaczynasz uciekać, przekonany, że to Medivh i że zaraz zrobi czary-mary i zacznie bredzić "Uciekaj na zachód! Na zachód, mówię!" |
|||
* Gdy budzisz się rano zaczynasz od powiedzenia "Nie śpię, już nie śpię", lub "Śpiący się obudził" |
|||
* Myślisz, że terroryści-samobójcy to goblińcy saperzy. |
|||
* Nie dziwisz się kiedy widzisz że samochód/czołg jedzie bez załogi, przecież maszyny jeżdżą bez załogi. |
|||
* Gapisz się cały dzień na niedźwiedzia i czekasz aż się odmieni w druida szponów. |
|||
* Gapisz się cały dzień na kruka i czekasz aż się odmieni w druida pazurów. |
|||
* Patrzysz na mapę świata i zastanawiasz się gdzie jest tron mrozu. |
|||
* Kiedy odbierasz telefon przedstawiasz się jako Król Arthas. |
|||
* Uważasz, że ludzie pracujący w rzeźni to plugastwa. |
|||
* Nie boisz się napaści dresów. W razie potrzeby przemienisz się w demona. |
|||
* A nawet jak zginiesz, to przecież zaraz ktoś cię ożywi na Ołtarzu Królów... |
|||
* ''Jestem ślepy, a nie głuchy!'' |
|||
* Gdy znajdziesz swój zeszyt z młodych klas myślisz ze to księga czarów. |
|||
* Nie myjesz łazienki, bo na osadzie szybciej się regenerujesz. |
|||
* Gdy wchodzisz do klasy mówisz "przybyłem oczyścić tę krainę" |
|||
* Uciekasz z domu w poszukiwania tronu mrozu . |
|||
* Zabijasz swojego ojca i niszczysz jego królestwo ( Dom ) |
|||
* Dziwisz się, gdy otwierając skrzynie złota, zamiast Korony Królów znajdujesz złoto. |
|||
==DotA== |
|||
Dota jest to gra dla maniaków i noobów, którzy po 666 pojedynkach w bettle necie stwierdzili, że to już nudne i postanowili zmienić grę. Niestety ich upośledzenie jest tak duże, że nie mogą ogarnąć żadnego innego świata poza WarCraftem. Pozostaje im WoW. Niestety jest to gra za droga więc zaczynają grać w DotĘ, grę dla ludzi ograniczonych gdzie sens ich życia kończy się po 25 lvl. |
|||
=== Rozgrywka === |
|||
Celem gry jest wygranie wyborów i zniszczenie siedziby wrogiego sztabu wyborczego mieszczącego się w tak zwanym "thronie". |
|||
Do wyboru mamy dwie strony konfliktu: |
|||
*'''The Dziwki''' – konserwatywna partia umarłych propagująca politykę pro śmiertelną |
|||
*'''The Alfonsy''' – obóz zielonych reprezentujący interesy zwierząt futerkowych |
|||
Każda partia posiada unikalnych bohaterów którzy pod kontrolą graczy biorą udział w walce po jednej ze stron. Dzięki pokaźnemu arsenałowi [[broń|broni]]: siecznej, obuchowej, palnej oraz magi herosi starają się wymordować elektorat opozycji. Za każdego ubitego wyborcę przeciwnika, bohater nieoficjalnie otrzymuje [[złoto|złoto]]. Dzięki niemu może nabyć artefakty, które przy spotkaniu z bohaterami opozycji pozwolą mu wygrać starcie. |
|||
===Bohaterowie=== |
|||
Rekrutowani są przed rozgrywką z młodzieżówek partii przesiadujących w tawernach. |
|||
====Tawerna wschodzącego słońca (The Sentinel)==== |
|||
*'''Malutki''' – kamienny golem, mityczny stwór wykopany przez Freda Flintstona w kamieniołomie. Żywi się głównie gruzem z zawalonych budynków. Jego ulubioną zabawą jest rzucanie przeciwnikiem i powodowanie lawin skalnych. |
|||
*'''Raigor Kamiennekopyto''' – wstrząsacz ziemi, [[byk|byk]] rozpłodowy z [[teksas|teksasu]]. Dosypywanie sterydów do paszy przez farmera spowodowało, że Raigor nabył umiejętność wywoływania trzęsień ziemi. Od tamtej pory wędruje z pokolorowanym pniem na ramieniu niszcząc skupiska ludności cywilnej na całym świecie. |
|||
*'''Purysta Grzmotogniew''' – omnirycerz, niedoszły kleryk z Torunia, wyrzucony z uczelni za stosowanie potężniejszej magii niż ojciec dyrektor. Niedoceniany wojownik, zwykle podczas rozgrywki pracuje jako lekarz pierwszego kontaktu. |
|||
*'''Sven''' – rycerz łobuz, były skoczek narciarski. Po zakończeniu kariery postanowił potrenować na siłowni w celu poprawienia sylwetki. Niestety jego wyniki były tak wspaniałe, że musiał uciekać ze swojego kraju przed zawistnymi kulturystami. Obecnie jest zabijaką na usługach sentinela. |
|||
====Tawerna światła (The Sentinel)==== |
|||
*'''Lina Odwrotna''' – zabójca, młodziutka adeptka sztuki władania ogniem. W wolnych chwilach gra na planie anime [[slayers|The Slayers]]. Poszukiwana międzynarodowym listem gończym za spowodowanie pożaru stulecia pod Kuźnią Raciborską. |
|||
*'''Alleria''' – wiatropęd, elfia łuczniczka. Jej prędkość jest prawie tak epicka jak jej biust. W biegu na sto metrów nie ma sobie równych. W amerykańskich kręgach filmowych okrzyknięta została następczynią Pameli Anderson. Niestety poświęciła swoją obiecująca karierę na rzecz uciśnionych leśnych zwierząt. |
|||
*'''Aiushtha''' – przeklinaczka, kobieta pół bóg - pół sarna. Wstydliwy epizod z życia półboga Cenariusa. Mimo charakterystycznego podobieństwa do matki Aiushtha jest ulubienicą swojego ojca. Dobrze włada włócznią siejąc strach wśród myśliwych i grzybiarzy. |
|||
*'''Furion''' – wyrocznik, lider nocnych elfów. Jego twarz jest tak niebieska jak [[denaturat|denaturat]] którego nadużywa. Dzięki mocnej wątrobie szybko regeneruje manę potrzebną do rzucania potężnych zaklęć i przyzywania sił natury. |
|||
====Tawerna mroku (The Scourge)==== |
|||
*'''Pudż''' – rzeźnik, stwór o bogatej osobowości. Już jako dziecko Pudż sprawiał problemy wychowawcze w szkole. Jego ulubionym zajęciem było wyrywanie rączek i nóżek rówieśnikom. Niestety szkoła starała się bagatelizować jego wybryki i przepuszczała delikwenta do następnych klas. Obecnie dorosły Pudż zajmuje się wyrywaniem rączek i nóżek przeciwnikom frakcji The Scourge. |
|||
*'''Slardar''' – strażnik Slitherinu, początkowo zwierzątko domowe [[Harry Potter|Harrego Pottera]]. Po jednym z seansów spirytusowych na lekcji magii został przemieniony w ludzio-rybo-węża. Dzięki ogromnej sile i dużej koncentracji ryby udało mu się uciec z Hogwartu. Obecnie pracuje w reklamówkach Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi propagujących jedzenie ryb. |
|||
*'''Leoryk''' – król szkieletów. Według życiorysu zamieszczonego w Fakcie, został wyrzucony z piekła przez diabła. Pogłoski głoszą, że Leoryk naraził się pisaniem sprośnych żartów i historyjek o żonie [[Lucyfer|Lucyfera]]. |
|||
*'''Naix''' – złodziej życia, brakujące ogniwo w łańcuchu ewolucyjnym: wiewiórki, niedźwiedzia i wampira. Łączy w sobie najlepsze cechy wszystkich trzech ras: zwinność wampira, krwiożerczość wiewiórki i mordę niedźwiedzia. Żeruje głównie w nocy na czekoladowych polach chocapic. |
|||
*'''Mogul kan''' - aks. Najbardziej męski w całej Docie! Umie krzyczeć na innych, by go zaatakowali i kręcić się jak baletnica. Każdy zna jego przecinającą brodę, która zabija wszystkich wkoło. Podobno to młodszy brat Chucka Norrisa, ale nic nie mówcie! |
|||
====Tawerna wieczoru (The Scourge)==== |
|||
*'''Lesale''' – venomancer, zwany pieszczotliwie winomancerem. Zajmuje się nieustanną degustacja napojów wyskokowych na bazie siarki. Dzięki dużemu stężenia tego pierwiastka w treści żołądkowej, Lesale może rzygać kwasem siarkowym. |
|||
*'''Strygwyr''' – poszukiwacz krwii, jego rzekomy wampiryzm to tylko przykrywka. W rzeczywistości zajmuje się zbieraniem trufli w lesie. Oficjalnie udaje potężnego orkowego szamana. Nieoficjalnie jednak wiadomo, że w pewnych kręgach nazywany był Prosiaczkiem i przybył ze Stumilowego Lasu. |
|||
*'''Anubarak''' – zabójca, przerośnięty żuczek gnojarz dorównujący masą czterem koniom. Ptaszki ćwierkają, że narodził się na granicy Iranu z Afganistanem. Ewoluował w wyniku skażenia nawozu wielbłądów, którymi przemycany był pluton do Iranu. Radioaktywne jedzenie nie tylko poprawiło jego siła, ale również inteligencję i mądrość co jest rzadkością u żuków gnojarzy. |
|||
*'''Ostrzeterroru''' – trzymacz dusz, heros z pierwszą klasą niepełnosprawności ze względu na brak wzroku. Zamiast charakterystycznej białej laski używa dwóch ogromnych mieczy. Wyznaje zasadę: Jeżeli nie możesz czegoś ominąć rozwal to, jeżeli możesz coś ominąć i tak to rozwal. |
|||
====Tawerna półcienia (Neutralna)==== |
|||
*'''Squee, Spleen i Beczka''' – goblińscy technicy, zwykle zajmują się obwoźnym handlem petard i sztucznych ogni. Autorzy goblińskiego programu atomowego. Po detonacji Car Petardy na poligonie w rosyjskiej Nowej Ziemi wycofali się z dalszych prób. Siła wybuchu zmiotła poligon a fala uderzeniowa trzykrotnie okrążyła ziemię. |
|||
*'''Boush''' – gobliński majsterkowicz, obecnie druga po USA potęga militarna na świecie. W swoim plecaku nosi arsenał którego nie powstydził by się Schwarzenegger. Posiada rakiety samonaprowadzające, karabin laserowy, armię nanorobotów oraz kij umaczany kupą którego siła rażenia szacowana jest na 150 megaton. |
|||
*'''Voljin''' – wiedźmiński lekarz, specjalista w dziedzinie chirurgi i farmacji. Jego największym osiągnięciem było zbudowanie trollowego sztucznego serca z patyków, rybich pęcherzy i drutu. Niestety nie udało mu się jeszcze nikogo wyleczyć. |
|||
*'''Aggron Łamaczkamieni''' – ogrowy mag, posiada dwie głowy a w każdej po pół mózgu. Jego magia sprowadza się do rzucania płonących flaszek z oliwą. Mimo, że uważa się za maga, walczy zawsze w pierwszej linii przy użyciu drewnianej maczugi. |
|||
*'''Jakiro Dwusmokowa głowa''' - chimero-smoko-hipopotamo-muminko-cośtam o dwóch głowach. Specjalizuje się w rzucaniu naraz ogniem i lodem. Jak na latającego stwora to strasznie powoli lata. A właściwie idzie. Nad ziemią. Co ciekawsze, jest wolniejszy od obładowanych niepotrzebnymi śmieciami goblinów, którzy są zmęczeni. Podwójnie. |
|||
*'''Shendelzara Jedwabnedrewno''' - spirytus zemsty, a właściwie spiryt. Kobieta, która przeżyła własną śmierć. 4 razy!!! Najbardziej lubiana za jej krzyczenie, które osłabia wrogów, a właściwie wielkie muminy. |
|||
*'''Knajt Vifon''' - smoko-knajt, który beka ogniem, i zmienia się w smoka. A dokładniej w smoczycę. Potrafi też zwiększyć swojego ''armora'' i ''helf regena''. |
|||
*'''Ymir'''* - zmutowany mors urodzony na syberii. Umie turlać się w postaci kulistej. Posiada pięść walrusa dzięki której wystrzeliwał w kosmos radzieckie rakiety/satelity. |
|||
===Artefakty=== |
|||
Za zdobyte złoto gracz może kupić herosom przedmioty ułatwiające przeżycie we wrogim świecie. Oczywiście nie będzie to ciepła kurtka, zapałki, bandaż czy też nóż myśliwski. Do wyboru mamy następujące kategorie artefaktów: |
|||
*'''Artykuły ofensywne''' – głównie: miecze, topory i młoty. Wszystkie nasączone potężną magią, odlane ze stopu: plutonu, osmu, tytanu, drewna i plasteliny. Najczęściej stosowane są przez bohaterów opierających styl walki na zręczności. Dzięki niej mogą zaskoczyć przeciwnika umiejętnością posługiwania się piętnastoma broniami na raz. |
|||
*'''Artykuły obronne''' – tarcze, zbroje, hełmy, itp. Ulubione przez graczy preferujących masochistyczny styl walki oraz herosów o dużej bazowej sile. Ubranie zbroi, kolczugi, pasa cnoty, oraz dwóch tarcz sprawia, że bohater staje się odporny na obrażenia fizyczne jak i magiczne. Obrony tej nie jest w stanie przebić nawet rosyjski pocisk z rdzeniem ze zubożonego uranu. |
|||
*'''Artykuły pomocnicze''' – pierścienie, mikstury, amulety i talizmany. Zazwyczaj wykorzystywane są jako komponenty do tworzenia potężniejszych artefaktów. Np: amulet uników + łuk + kij dają dwa sztylety. Warto również wspomnieć o kurze kurierce, która może przenosić nasze rzeczy a przy tym ma ładowność dorównującą 12 tonowej ciężarówce. Po dokupieniu dłuższych skrzydeł możemy zamienić kurę w latającego indyka. |
|||
===Boss=== |
|||
Na mapie oprócz grup niezdecydowanych wyborców koczujących w lesie, znajduje się jeszcze boss '''Roshan'''. Pewnie nikt nie zwracał by na niego uwagi gdyby nie egida nieśmiertelności, której jest właścicielem. Ironicznie jest odporny na magie i nie może jej używać. Oczywiście nie przeszkadza to magom którzy z łatwością potrafią zamienić go w kurę bądź podrzucić za pomocą małego tornada. |
|||
<br clear="all"/> |
|||
{{Warcraft}} |
|||
W DociE uwielbiają oobów, wykoipują nooby innych po 3 minutach gry |
|||
[[Kategoria:Warcraft]] |
|||
[[en:Warcraft 3]] |
|||
[[es:Guarkraft III]] |
Wersja z 17:18, 9 sie 2011
GRA W KTÓRĄ VAE PRZEGRYWA A TROJANIN W N IEJ CZITUJE