Wiedźmin 3: Dziki Gon: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
M
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
{{Inkubator otwarty}}
{{Inkubator otwarty}}
'''Wiedźmin 3 <del> Dzika Zgon </del> Dziki Gon''' - kolejna część przygód o zgadnijcie kim... Jest to nasza światowa chluba (obok wódki), która się sprzedaje jak ciepłe bułeczki (a raczej jak zimna wódka). Jest jeszcze więcej rozpierdolu, jeszcze więcej flaków i jeszcze więcej seksu (to by wyjaśniało, dlaczego mimo oznaczenia +18 najwięcej graczy jest wśród gimbusów). Tym razem zaczynamy od ścigania <del>Rennifer</del> Yennefer. Wędrujemy przez <del>Sosnowiec i Radom</del> targaną przez wojnę Północ, by odnaleźć naszą ukochaną wiedźminko-czarodziejko-lesbijko przybraną córkę, która gdzie się nie pojawi, tam zostawi rozpierdol.
'''Wiedźmin 3: Dziki Gon''' - kolejna część przygód o zgadnijcie kim... Jest to nasza światowa chluba (obok wódki), która się sprzedaje jak ciepłe bułeczki (a raczej jak zimna wódka). Jest jeszcze więcej roz{{cenzura3}}lu, jeszcze więcej flaków i jeszcze więcej seksu (to by wyjaśniało, dlaczego mimo oznaczenia +18 najwięcej graczy jest wśród gimbusów). Tym razem zaczynamy od ścigania <del>Renifer</del> Yennefer. Wędrujemy przez <del>Sosnowiec i Radom</del> targaną przez wojnę północ, by odnaleźć naszą ukochaną wiedźminko-czarodziejko-lesbijko przybraną córkę, która gdzie się nie pojawi, tam zostawi rozpierdol.

<br>
== Postacie ==
<br>
==Postacie==
=== Przyjaciele ===
'''Ciri''' kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka, to znaczy nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). Lepiej nie kozacz do niej, potrafi spuścić gorszy łomot niż banda zbirów.
<br> W 3 części spotykamy wszystkich starych i nowych przyjaciół, ci najważniejsi:
'''Yennefer''' podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri.
<br>- Ciri - kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka, to znaczy nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). Lepiej nie kozacz do niej, potrafi spuścić gorszy łomot niż banda zbirów.
'''Triss''' musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując "lepiej jej nie wkurwiać".
<br>- Yennefer - podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri.
'''Krwawy Baron''' zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie zyskał swój przydomek. Jednak kiedy urządził masakrę, nikt o niczym nie wiedział.
<br>- Triss - musiala się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując "lepiej jej nie wkurwiać".
'''Cesarz Emhyr van Emreis''' ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi.
<br>- Krwawy Baron - zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami upapranymu w farbie zyskał swój przydomek. Jednak kiedy urządził masakrę, nikt o niczym nie wiedział.
'''Jaskier''' nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje się w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągnąć. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu jednak pod wpływem swojej miłości (nawet największego Casanovę przyskrzyni jakaś kobieta) szybko przerobił lokal na kabaret.
<br>- Cesarz Emhyr van Emreis - ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi.

<br>- Jaskier - nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje sięvw kłopoty, z których oczywście musimy go wyciągnąć. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu jednak pod wpływem swojej miłości (nawet największego Casanovę przyskrzyni jakaś kobieta) szybko przerobił lokal na kabaret.
=== Wrogowie
<br>
'''Eredin Breacc Glas''' 2-metrowy, opancerzony przesku{{cenzura3}}syn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. Robi wjazd na chatę wiedźminom. Udupiony pod koniec przez Geralta.
Długo by tu jeszcze wymieniać, dlatego pora na złych:
'''Imlerith''' przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka.
<br>
'''Caranthir''' naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej. Nie zgadniecie kto go zabił.
<br>- Eredin Breacc Glas - 2-metrowy, opancerzony przesku****syn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. Robi wjazd na chatę wiedźminom. Udupiony pod koniec przez Geralta.
<br>- Imlerith - przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka.
<br>- Caranthir - naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej. Nie zgadniecie kto go zabił.


[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]]
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]]

Wersja z 23:26, 17 gru 2016

Szablon:Inkubator otwarty Wiedźmin 3: Dziki Gon - kolejna część przygód o zgadnijcie kim... Jest to nasza światowa chluba (obok wódki), która się sprzedaje jak ciepłe bułeczki (a raczej jak zimna wódka). Jest jeszcze więcej rozCenzura2.svglu, jeszcze więcej flaków i jeszcze więcej seksu (to by wyjaśniało, dlaczego mimo oznaczenia +18 najwięcej graczy jest wśród gimbusów). Tym razem zaczynamy od ścigania Renifer Yennefer. Wędrujemy przez Sosnowiec i Radom targaną przez wojnę północ, by odnaleźć naszą ukochaną wiedźminko-czarodziejko-lesbijko przybraną córkę, która gdzie się nie pojawi, tam zostawi rozpierdol.

Postacie

Przyjaciele

Ciri – kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka, to znaczy nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). Lepiej nie kozacz do niej, potrafi spuścić gorszy łomot niż banda zbirów. Yennefer – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri. Triss – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując "lepiej jej nie wkurwiać". Krwawy Baron – zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie zyskał swój przydomek. Jednak kiedy urządził masakrę, nikt o niczym nie wiedział. Cesarz Emhyr van Emreis – ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi. Jaskier – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje się w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągnąć. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu jednak pod wpływem swojej miłości (nawet największego Casanovę przyskrzyni jakaś kobieta) szybko przerobił lokal na kabaret.

=== Wrogowie Eredin Breacc Glas – 2-metrowy, opancerzony przeskuCenzura2.svgsyn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. Robi wjazd na chatę wiedźminom. Udupiony pod koniec przez Geralta. Imlerith – przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka. Caranthir – naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej. Nie zgadniecie kto go zabił.