Zmiany w linkowanych
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wprowadź nazwę strony, aby zobaczyć zmiany na stronach linkowanych przez tę stronę lub linkujących do niej. (Aby zobaczyć strony z kategorii, wpisz Kategoria:Nazwa kategorii). Strony z listy obserwowanych są wytłuszczone.
Wykaz skrótów:
- N
- Utworzono nową stronę (zobacz też listę nowych stron)
- M
- Drobna zmiana
- b
- Edycja została wykonana przez bota
- !
- Ta strona nie jest sprawdzona
- (±123)
- Zmieniony rozmiar strony (liczba bajtów)
19 paź 2024
17 paź 2024
|
15:17 | Tramwaje w Warszawie 2 zmiany historia 0 [31.61.177.162; 185.25.121.236] | |||
|
15:17 (bież. • poprz.) −5 185.25.121.236 dyskusja Anulowano wersję użytkownika 31.61.177.162 Znacznik: anulowanie | ||||
|
15:08 (bież. • poprz.) +5 31.61.177.162 dyskusja Znacznik: zrewertowane |
14 paź 2024
|
22:00 | Tramwaje w Bydgoszczy 2 zmiany historia +113 [Dronerczyk; 89.64.3.250] | |||
M |
|
22:00 (bież. • poprz.) −14 Dronerczyk dyskusja edycje Poprawki same się robią… | |||
|
19:42 (bież. • poprz.) +127 89.64.3.250 dyskusja →Zwykłe Znacznik: edytor wizualny |
19:05 | Konstal 105Na różn.hist. +15 89.64.3.250 dyskusja bardzo ważne pierdoły |
13 paź 2024
|
11:33 | Autobusy w Krakowie 3 zmiany historia +335 [Typowekonto; Rzutkarz-darcista; H4G1D] | |||
|
11:33 (bież. • poprz.) −93 Typowekonto dyskusja edycje | ||||
M |
|
11:25 (bież. • poprz.) −8 H4G1D dyskusja edycje Tak koniecznie na sam środek? | |||
|
11:10 (bież. • poprz.) +436 Rzutkarz-darcista dyskusja edycje Znacznik: edytor wizualny |
11 paź 2024
|
16:51 | Tramwaje w Warszawie 2 zmiany historia 0 [89.64.80.71 (2×)] | |||
|
16:51 (bież. • poprz.) −2 89.64.80.71 dyskusja Znacznik: rewert ręczny | ||||
|
16:50 (bież. • poprz.) +2 89.64.80.71 dyskusja Znacznik: zrewertowane |
8 paź 2024
M 19:47 | Autobusy w Krakowie różn.hist. −9 Rzutkarz-darcista dyskusja edycje drobne |
7 paź 2024
|
22:11 | Autobusy w Krakowie 2 zmiany historia +384 [Typowekonto; Rzutkarz-darcista] | |||
|
22:11 (bież. • poprz.) +22 Typowekonto dyskusja edycje →Tabor | ||||
|
22:09 (bież. • poprz.) +362 Rzutkarz-darcista dyskusja edycje →Tabor Znacznik: edytor wizualny |
6 paź 2024
|
18:23 | Wrocław 2 zmiany historia 0 [89.64.81.122 (2×)] | |||
|
18:23 (bież. • poprz.) −1 89.64.81.122 dyskusja Znacznik: rewert ręczny | ||||
|
18:14 (bież. • poprz.) +1 89.64.81.122 dyskusja |
5 paź 2024
21:37 | Wrocław różn.hist. +7 193.28.84.180 dyskusja →Dzielnice i osiedla: Leśnica wioska we wrocławiu |
|
M 08:19 | Tramwaje w Krakowie 2 zmiany historia +3 [H4G1D (2×)] | |||
M |
|
08:19 (bież. • poprz.) +3 H4G1D dyskusja edycje Znacznik: edytor wizualny | |||
M |
|
08:17 (bież. • poprz.) 0 H4G1D dyskusja edycje Znacznik: edytor wizualny |
4 paź 2024
23:58 | Autobusy w konurbacji górnośląskiej różn.hist. +395 Sędzisław99 dyskusja edycje jedziemy dalej |
|
19:23 | Pesa 2 zmiany historia +163 [Dronerczyk; 155.190.39.5] | |||
M |
|
19:23 (bież. • poprz.) +1 Dronerczyk dyskusja edycje Poprawki same się robią… | |||
|
13:51 (bież. • poprz.) +162 155.190.39.5 dyskusja →Tramwaje: uzupełnienie |
3 paź 2024
|
00:16 | Autobusy w konurbacji górnośląskiej 3 zmiany historia −127 [Qu ber (3×)] | |||
M |
|
00:16 (bież. • poprz.) +6 Qu ber dyskusja edycje linia. Znacznik: edytor wizualny | |||
M |
|
00:14 (bież. • poprz.) −11 Qu ber dyskusja edycje cenzura do pierdla Znacznik: VisualEditor: przełączono | |||
|
00:13 (bież. • poprz.) −122 Qu ber dyskusja edycje trochę poprawek, trochę poedytowane Znacznik: edytor wizualny |
2 paź 2024
M 21:27 | Autobusy w konurbacji górnośląskiej różn.hist. +1 Dronerczyk dyskusja edycje drobnostki |
1 paź 2024
|
07:05 | Szablon:Komunikacja miejska 3 zmiany historia +36 [H4G1D (3×)] | |||
M |
|
07:05 (bież. • poprz.) +36 H4G1D dyskusja edycje Anulowano wersję użytkownika H4G1D a nie dobrze japierdziele xD Znacznik: anulowanie | |||
|
07:04 (bież. • poprz.) −36 H4G1D dyskusja edycje Anulowano wersję użytkownika H4G1D nie to Znaczniki: anulowanie zrewertowane | ||||
M |
|
07:04 (bież. • poprz.) +36 H4G1D dyskusja edycje dodaje |
M 06:56 | Autobusy w Krakowie różn.hist. +19 H4G1D dyskusja edycje szablon |
30 wrz 2024
|
19:10 | Metale 2 zmiany historia +1 [Typowekonto; 83.30.185.157] | |||
|
19:10 (bież. • poprz.) −22 Typowekonto dyskusja edycje →Cechy rozpoznawcze | ||||
|
18:52 (bież. • poprz.) +23 83.30.185.157 dyskusja |
|
18:21 | Autobusy w Krakowie 7 zmian historia +59 [Typowekonto; Rzutkarz-darcista (2×); 91.94.117.19 (2×); 5.173.72.42 (2×)] | |||
|
18:21 (bież. • poprz.) 0 5.173.72.42 dyskusja jak niżej | ||||
|
18:20 (bież. • poprz.) −2 Typowekonto dyskusja edycje | ||||
|
18:18 (bież. • poprz.) +45 5.173.72.42 dyskusja gramatyczne i stylistyczne Znacznik: edytor wizualny | ||||
|
09:13 (bież. • poprz.) −1 91.94.117.19 dyskusja Znacznik: rewert ręczny | ||||
|
09:13 (bież. • poprz.) +1 91.94.117.19 dyskusja Znacznik: zrewertowane | ||||
M |
|
06:50 (bież. • poprz.) +10 Rzutkarz-darcista dyskusja edycje →8XX Znacznik: edytor wizualny | |||
M |
|
06:47 (bież. • poprz.) +6 Rzutkarz-darcista dyskusja edycje →Linie rekreacyjne Znacznik: edytor wizualny |
00:54 | Autobusy w konurbacji górnośląskiej różn.hist. +126 Qu ber dyskusja edycje credit: http://maz203.serv00.net/ |
29 wrz 2024
|
22:19 | Autobusy w Krakowie 8 zmian historia −247 [Rzutkarz-darcista; Typowekonto (7×)] | |||
M |
|
22:19 (bież. • poprz.) −71 Rzutkarz-darcista dyskusja edycje wizualny | |||
|
22:12 (bież. • poprz.) 0 Typowekonto dyskusja edycje →Linie | ||||
|
22:05 (bież. • poprz.) −31 Typowekonto dyskusja edycje →Linie | ||||
|
22:04 (bież. • poprz.) −12 Typowekonto dyskusja edycje →100 – 199 | ||||
|
22:01 (bież. • poprz.) −1 Typowekonto dyskusja edycje | ||||
|
22:00 (bież. • poprz.) −4 Typowekonto dyskusja edycje jęz. | ||||
|
22:00 (bież. • poprz.) −4 Typowekonto dyskusja edycje →100 – 199 | ||||
|
21:59 (bież. • poprz.) −124 Typowekonto dyskusja edycje Anulowano wersję użytkownika Rzutkarz-darcista |
|
22:05 | Autobusy w konurbacji górnośląskiej 2 zmiany historia +494 [Sędzisław99 (2×)] | |||
M |
|
22:05 (bież. • poprz.) −1 Sędzisław99 dyskusja edycje int. | |||
|
22:05 (bież. • poprz.) +495 Sędzisław99 dyskusja edycje |