MAZ: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
Linia 1: Linia 1:
'''MAZ''' (dla [[Miłośnik Komunikacji Miejskiej|MKM-ów]]) – autobus [[Białoruś|białoruskiej]] produkcji, dość nowoczesny, choć produkowany aż od 2005r. Został najgorszym [[autobus]]em roku 2011<ref>Patrzcie, tylko 5 lat musiał na to czekać!</ref>.
'''MAZ''' (dla [[Miłośnik Komunikacji Miejskiej|MKM-ów]]) – autobus [[Białoruś|białoruskiej]] produkcji, dość nowoczesny, choć produkowany aż od 2005r. Został najgorszym [[autobus]]em roku 2011. Patrzcie, tylko 5 lat musiał na to czekać!


== Od zewnątrz ==
== Od zewnątrz ==
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Całość konstrukcji jest bardzo niska, przez co większość wysokości pojazdu to szyby. Ponadto szpanerski znaczek [[MAZ]]a na przodzie i stylowy napis np „NAZ 205”. Co ważne i ciekawe: podczas zatrzymywania się na przystanku i otwieraniu drzwi, komputer pokładowy informuje o tym, do jakiej pętli zmierza autobus i jaki jest numer linii. Super!
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Całość konstrukcji jest tak bardzo niska, że większość wysokości pojazdu to przyciemniane niby szyby. Ponadto szpanerski znaczek [[MAZ]]a na przodzie i stylowy napis np „MAZ 205” świadczy o niskiej jakości wyprodukowanego autobusu. Co ważne i ciekawe: podczas zatrzymywania się na przystanku i otwieraniu drzwi, komputer pokładowy informuje o tym, do jakiej pętli zmierza autobus i jaki jest numer linii. Super!


== W środku ==
== W środku ==
Jest bardzo niskopodłogowy. Ma bardzo nie wygodne, plastikowe siedzenia. Silnik pracuje jak w tartaku. Jazda nim jest tak przyjemna, że nawet ją czujesz siedząc od godziny w domu przed komputerem. Wydaje się, że ''cud, miód i orzeszki''. Jednak MAZakra ma dwie denerwujące wady! Po pierwsze: jest takim gratem że bardziej go zniszczyć się nie da! Drugi mankament to latający na prawo i lewo przegub, ponieważ nie muszę o tym wspominać.
Jest bardzo niskopodłogowy. Ma bardzo nie wygodne, plastikowe siedzenia. Silnik pracuje jak w tartaku. Jazda nim jest tak przyjemna, że nawet ją czujesz siedząc od godziny w domu przed komputerem. Wydaje się, że to ''cud, miód i orzeszki''. Jednak MAZakra ma dwie denerwujące wady! Po pierwsze: jest takim gratem że bardziej go zajechać się nie da! Drugi mankament to latający na prawo i lewo przegub. Ten temat pominę... przekonaj się sam jaka to karuzela...


== Supernowoczesny Software ==
== Supernowoczesny Software ==
Jak już zostało napisane, MAZakra wyposażona jest w [[Komputer|cyfrowy mózg]], który połączony jest z monitorem zamontowanym z przodu autobusu. Teoretycznie wyświetla on listę przystanków i godzinę, w praktyce jednak emituje program rozrywkowy dla studentów [[Politechnika Śląska|polibudy]], którzy mają niezły ubaw czytając co [[BIOS]] ma do powiedzenia kierowcy i dlaczego zainstalowany tam [[Linux]] ma kernel panic.
Jak już zostało napisane, MAZakra wyposażona jest w [[Komputer|cyfrowy mózg]], który połączony jest z monitorem zamontowanym z przodu autobusu. Teoretycznie wyświetla on listę przystanków i godzinę, w praktyce jednak emituje program rozrywkowy dla studentów [[Politechnika Śląska|polibudy]], którzy mają niezły ubaw czytając co [[BIOS]] ma do powiedzenia kierowcy i dlaczego zainstalowany tam [[Linux]] wyświetla Error 404!?
Znany jest również fakt, że autobus osobiście informuje pasażerów na jakim przystanku się znajduje, kiedy go opuszcza... Zdaża się, że nazwy przystanków są mylone np. zamiast zapowiedzieć "Zabrze Goethego" zapowiada "Zabrze Bellojanisa"
Znany jest również fakt, że autobus osobiście informuje pasażerów na jakim przystanku się znajduje, kiedy go opuszcza... Zdaża się, że nazwy przystanków są mylone np. zamiast zapowiedzieć "Zabrze Goethego" zapowiada "Zabrze Bellojanisa"

== Wykonanie ==
Produkcja tego autobusu pochłania niesamowicie ogromne koszty. Już za samą używkę zapłacisz 100zł na Allegro!
Po za tym MAZ jest wykończony za pomocą pianki która łączy kable z lastikowymi płytkami. Zapewne projektanci bazowali na rygorystycznych technologiach obowiązujących w V wieku p.n.e.!

Wersja z 23:56, 25 sie 2011

MAZ (dla MKM-ów) – autobus białoruskiej produkcji, dość nowoczesny, choć produkowany aż od 2005r. Został najgorszym autobusem roku 2011. Patrzcie, tylko 5 lat musiał na to czekać!

Od zewnątrz

Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Całość konstrukcji jest tak bardzo niska, że większość wysokości pojazdu to przyciemniane niby szyby. Ponadto szpanerski znaczek MAZa na przodzie i stylowy napis np „MAZ 205” świadczy o niskiej jakości wyprodukowanego autobusu. Co ważne i ciekawe: podczas zatrzymywania się na przystanku i otwieraniu drzwi, komputer pokładowy informuje o tym, do jakiej pętli zmierza autobus i jaki jest numer linii. Super!

W środku

Jest bardzo niskopodłogowy. Ma bardzo nie wygodne, plastikowe siedzenia. Silnik pracuje jak w tartaku. Jazda nim jest tak przyjemna, że nawet ją czujesz siedząc od godziny w domu przed komputerem. Wydaje się, że to cud, miód i orzeszki. Jednak MAZakra ma dwie denerwujące wady! Po pierwsze: jest takim gratem że bardziej go zajechać się nie da! Drugi mankament to latający na prawo i lewo przegub. Ten temat pominę... przekonaj się sam jaka to karuzela...

Supernowoczesny Software

Jak już zostało napisane, MAZakra wyposażona jest w cyfrowy mózg, który połączony jest z monitorem zamontowanym z przodu autobusu. Teoretycznie wyświetla on listę przystanków i godzinę, w praktyce jednak emituje program rozrywkowy dla studentów polibudy, którzy mają niezły ubaw czytając co BIOS ma do powiedzenia kierowcy i dlaczego zainstalowany tam Linux wyświetla Error 404!? Znany jest również fakt, że autobus osobiście informuje pasażerów na jakim przystanku się znajduje, kiedy go opuszcza... Zdaża się, że nazwy przystanków są mylone np. zamiast zapowiedzieć "Zabrze Goethego" zapowiada "Zabrze Bellojanisa"

Wykonanie

Produkcja tego autobusu pochłania niesamowicie ogromne koszty. Już za samą używkę zapłacisz 100zł na Allegro! Po za tym MAZ jest wykończony za pomocą pianki która łączy kable z lastikowymi płytkami. Zapewne projektanci bazowali na rygorystycznych technologiach obowiązujących w V wieku p.n.e.!