World of Tanks: Różnice pomiędzy wersjami
(Tak to jest, gdy się pisze o 1 w nocy. Gruntowna modyfikacja zawartości) |
M (Podpinam listę z artykułu Noob) |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
=== Działo samobieżne (Arta) === |
=== Działo samobieżne (Arta) === |
||
Większość operatorów Art, jest zainteresowana tylko pierwszą połową nazwy używanego przezeń pojazdu. Nic dziwnego, skoro można dostrzelić na drugi koniec mapy, a czasami nawet trafić w cel. Słabo ruchliwe podwozie, jest stosowane tylko przy obracaniu pojazdu w kierunku wykrytego czołgu wroga, ewentualnie w trakcie desperackiej ucieczki przed czołgami lekkimi wroga. Na omówionym podwoziu znajduje się największa duma operatora: działo zdolne zdmuchnąć czołg ciężki jednym trafieniem, oprócz działa i małej kieszonki (inaczej się tego nazwać nie da) na kilka pocisków, nie ma tam miejsca na nic innego. W związku z tym Arta jest narażona na każdy możliwy rodzaj ataku, z wulgaryzmami włącznie. |
Większość operatorów Art, jest zainteresowana tylko pierwszą połową nazwy używanego przezeń pojazdu. Nic dziwnego, skoro można dostrzelić na drugi koniec mapy, a czasami nawet trafić w cel. Słabo ruchliwe podwozie, jest stosowane tylko przy obracaniu pojazdu w kierunku wykrytego czołgu wroga, ewentualnie w trakcie desperackiej ucieczki przed czołgami lekkimi wroga. Na omówionym podwoziu znajduje się największa duma operatora: działo zdolne zdmuchnąć czołg ciężki jednym trafieniem, oprócz działa i małej kieszonki (inaczej się tego nazwać nie da) na kilka pocisków, nie ma tam miejsca na nic innego. W związku z tym Arta jest narażona na każdy możliwy rodzaj ataku, z wulgaryzmami włącznie. |
||
== Noob w World of Tanks == |
|||
* Staje ISem-4 za artylerią. |
|||
* Kampi przed krzakiem. |
|||
* Próbuje snajpić KW-2 z trollgunem. |
|||
* Rushuje artylerią, najlepiej Su-14. |
|||
* Tankuje niszczycielem czołgów. |
|||
* Wspina się Mausem na górę w Himmelsdorfie. |
|||
* Scoutuje zanim arta się rozstawi. |
|||
* Taranuje E-100 przy pomocy T-50-2. |
|||
* Strzela artylerią do czołgów lekkich. |
|||
* Wyłącza minimapę, bo zasłania mu prawy dolny róg ekranu. |
|||
* Nie zna weakspotów. |
|||
* Ucieka przed słabszymi pojazdami. |
|||
* Usiłuje farmić credity na Mausie i to bez konta premium. |
|||
* Nie wie, gdzie wpisać promo kody. |
|||
* Wychodzi na minus na T34. |
|||
* Używa działek przeciwlotniczych jako głównej broni, ponieważ "ma dłuższą lufę" |
|||
* Rushuje na T95 (szczególnie środkiem na Malinowce) |
|||
[[Kategoria: Gry komputerowe]] |
[[Kategoria: Gry komputerowe]] |
Wersja z 14:09, 7 lip 2012
![]() |
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
World of Tanks (znane także jako: World of Campers lub World of Noobs)- Gra komputerowa, przez niektórych błędnie utożsamiana z symulatorem. Jej głównym założeniem jest stymulowanie agresji użytkowników, poprzez tworzenie lokalnych starć między 30 osobami podzielonymi na dwa zespoły. Każdy dysponuje wybranym modelem czołgu, który jest jego awatarem i którego zadaniem jest przynieść operatorowi chwałę w nadchodzącym starciu.
Argumenty dla których WoT nie może być uznany za symulator
- Nie jest możliwy upadek z urwiska, pojazd zostaje magicznie zatrzymany na samej krawędzi.
- Zerwaną gąsienicę załoga naprawia nie opuszczając czołgu.
- Załoga nie jest widoczna, nawet gdy pojazd ma otwartą kabinę.
- Gąsienica pęka dokładnie w tych samych miejscach.
- Możliwe jest zerwanie obu gąsienic jednym pociskiem, bez uszkadzania kadłuba czołgu.
- Załoga w kilka sekund potrafi naprawić, unicestwione trafieniem działo/wieżę/silnik.
- Trafienie 100 milimetrowym pociskiem w członka załogi wykreśla go z listy żywych, ale tylko do czasu następnej bitwy, w której jest w pełni zdrowy.
- Podobnie w przypadku eksplozji całego pojazdu, załoga będzie cała i zdrowa już w kolejnym starciu.
Rodzaje czołgów
WoT oferuje wiele typów pojazdów, względnie dostosowanych do wielorakich upodobań operatorów.
Czołgi lekkie (LT)
Dzielą się na 2 rodzaje: 1 to ogniwa pośrednie prowadzące do potężniejszych maszyn, same w sobie nadają się często wyłącznie do grania roli darmowego fraga zwiadowcy. 2 rodzaj to noszące wiele zbereźnych przydomków pojazdy, które mając ogarniętego operatora, potrafią objechać największych nawet "klientów", by później w czasie 7 sekund zakończyć ich egzystencję serią morderczych trafień w silnik.
Średnie (Medy)
Stanowią względny balans, między mobilnością, siłą ognia a opancerzeniem, "względny" ponieważ, każdy z wozów nagina proporcję ku określonej cesze. Czołowy atak na inne czołgi, kończy się w ich przypadku podróżą do lepszego świat, więc należy nauczyć się ich odpowiedniego użycia; choć i tak łatwiej opanować Medy nić LT-ki.
Ciężkie (Heavy/HT-ki)
Praktycznie rzecz biorąc każdy z czołgów jest ciężki, jednak nie chodzi tu o wagę, tylko o konkretne cechy. Za "ciężki" można uznać czołg, który spełnia warunki:
- Daleko posunięte upośledzenie zdolności manewrowych.
- Pancerz, którego gabaryty umożliwiają naprawę poprzez wlewanie stopionej stali w miejsce uszkodzenia.
- Przy ich prowadzeniu, mimowolny respekt przez czołgami lekkimi.
- Koszty utrzymana, sugerujące szczerozłote wnętrze pojazdu.
Niszczyciele czołgów (TD-ki)
Pojazdy inne niż wszystkie. Nastawione na walkę face to face z racji ostro wyprofilowanego pancerza czołowego i braku wieży. Charakterystyczny kształt pojazdu związany z taką konfiguracją skutkuje ksywkami typu "naleśnik". Dodatkowo każdy z nich posiada premię do kamuflażu, co sugeruje optymalny sposób ich użycia (kampienie). Ciekawostką są niszczyciele czołgów od Wujka Sama, zaopatrzone w działa wewnątrz obracanej wieży i specyfikację techniczną czołgów lekkich.
Działo samobieżne (Arta)
Większość operatorów Art, jest zainteresowana tylko pierwszą połową nazwy używanego przezeń pojazdu. Nic dziwnego, skoro można dostrzelić na drugi koniec mapy, a czasami nawet trafić w cel. Słabo ruchliwe podwozie, jest stosowane tylko przy obracaniu pojazdu w kierunku wykrytego czołgu wroga, ewentualnie w trakcie desperackiej ucieczki przed czołgami lekkimi wroga. Na omówionym podwoziu znajduje się największa duma operatora: działo zdolne zdmuchnąć czołg ciężki jednym trafieniem, oprócz działa i małej kieszonki (inaczej się tego nazwać nie da) na kilka pocisków, nie ma tam miejsca na nic innego. W związku z tym Arta jest narażona na każdy możliwy rodzaj ataku, z wulgaryzmami włącznie.
Noob w World of Tanks
- Staje ISem-4 za artylerią.
- Kampi przed krzakiem.
- Próbuje snajpić KW-2 z trollgunem.
- Rushuje artylerią, najlepiej Su-14.
- Tankuje niszczycielem czołgów.
- Wspina się Mausem na górę w Himmelsdorfie.
- Scoutuje zanim arta się rozstawi.
- Taranuje E-100 przy pomocy T-50-2.
- Strzela artylerią do czołgów lekkich.
- Wyłącza minimapę, bo zasłania mu prawy dolny róg ekranu.
- Nie zna weakspotów.
- Ucieka przed słabszymi pojazdami.
- Usiłuje farmić credity na Mausie i to bez konta premium.
- Nie wie, gdzie wpisać promo kody.
- Wychodzi na minus na T34.
- Używa działek przeciwlotniczych jako głównej broni, ponieważ "ma dłuższą lufę"
- Rushuje na T95 (szczególnie środkiem na Malinowce)