Strefa płatnego parkowania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to ZieloneDaewooTico. Autor wycofanej wersji to 83.8.210.15.)
Linia 4: Linia 4:
==Strażnicy==
==Strażnicy==
Strażnicy w strefach płatnego parkowania muszą wykazać się szczególną twardością psychiczną. Przeciętny strażnik otrzymuje premie w zależności od liczby wystawionych mandatów, toteż widząc, że dany bilet parkingowy traci ważność za 5 minut staje obok niego i z niecierpliwością czeka na możliwość włożenia mandatu za wycieraczkę. W 99 % kierowca wraca do samochodu przed upływem tego czasu, a zawiedziony strażnik idzie szukać następnej ofiary.
Strażnicy w strefach płatnego parkowania muszą wykazać się szczególną twardością psychiczną. Przeciętny strażnik otrzymuje premie w zależności od liczby wystawionych mandatów, toteż widząc, że dany bilet parkingowy traci ważność za 5 minut staje obok niego i z niecierpliwością czeka na możliwość włożenia mandatu za wycieraczkę. W 99 % kierowca wraca do samochodu przed upływem tego czasu, a zawiedziony strażnik idzie szukać następnej ofiary.
Ponieważ taka sytuacja powtarza się kilkanaście razy dziennie, rozczarowany strażnik musi przechodzić warsztaty psychologiczne, w przeciwnym razie doznawali by załamania nerwowego po pierwszym dniu pracy. Warto też, by kandydat na strażnika wykazał się dużą pojemnością pęcherza moczowego, ponieważ w razie "potrzeby" jest przeganiany do najbliższej "toalety publicznej" - niekiedy do sąsiedniego miasta.
Ponieważ taka sytuacja powtarza się kilkanaście razy dziennie, rozczarowany strażnik musi przechodzić warsztaty psychologiczne, w przeciwnym razie doznawali by załamania nerwowego po pierwszym dniu pracy.


{{stub|trans}}
{{stub|trans}}

Wersja z 00:49, 2 gru 2012

Strefa Płatnego Parkowania – najbardziej rozpowszechniona forma zalegalizowanej kradzieży. Zwykle wyznaczana w centrach miast, głównie w celu zmniejszenia korków, a także zwiększenia zasobności portfeli urzędników. Instytucja uwielbiana przez miłośników komunikacji miejskiej, dzięki niej znacząco zmniejsza się liczba blachosmrodów, które psują każdą sweet focie najnowszego Słingusia lub Słoneczka.

Projektanci

Osoby wyznaczające strefy płatnego parkowania są tak niezwykle wybitnymi ekonomistami, iż potrafią stworzyć strefę w taki sposób, że ogołaca zarówno portfele kierowców jak i miejską kasę. Ciązy na nich także wielka presja - muszą skutecznie utrudnić życie szarym kierowcom, którzy zajmują drogę, a więc utrudniają urzędnikom i koalicjantom poruszanie się służbowymi limuzynami .

Strażnicy

Strażnicy w strefach płatnego parkowania muszą wykazać się szczególną twardością psychiczną. Przeciętny strażnik otrzymuje premie w zależności od liczby wystawionych mandatów, toteż widząc, że dany bilet parkingowy traci ważność za 5 minut staje obok niego i z niecierpliwością czeka na możliwość włożenia mandatu za wycieraczkę. W 99 % kierowca wraca do samochodu przed upływem tego czasu, a zawiedziony strażnik idzie szukać następnej ofiary. Ponieważ taka sytuacja powtarza się kilkanaście razy dziennie, rozczarowany strażnik musi przechodzić warsztaty psychologiczne, w przeciwnym razie doznawali by załamania nerwowego po pierwszym dniu pracy.


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.