Gra:Strona 413: Różnice pomiędzy wersjami
M (są linkujące, szablon zdjęty) |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
– ''No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 % to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.'' |
– ''No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 % to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.'' |
||
– ''Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.'' |
– ''Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.'' |
||
– ''No dobrze'' – wyciągasz dłoń – ''jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.'' |
– ''No dobrze'' – wyciągasz dłoń – ''jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się [[Smerfy|Gra, ra ra ra ra ra]]. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.'' |
||
</poem> |
</poem> |
||
== Co robisz? == |
== Co robisz? == |
Wersja z 12:38, 14 lut 2015
W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w dupę. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka:
– Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!
– Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.
– No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 % to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.
– Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.
– No dobrze – wyciągasz dłoń – jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.
Co robisz?
- Najpierw musimy się zastanowić, co dalej.
- Gość jest nieco brudny. Oczyścić!
- Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, jednak jest jeszcze strażnik.