Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→Jednostki) Znacznik: edytor źródłowy |
Znaczniki: skórka mobilna edytor źródłowy |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
* Topornik – pan drwal wynajęty za [[wódka|pół litra]]. Swoich zdolności w walce nabył, gdy podczas pracy w lesie musiał uporać się z pewnym wkurzonym dzikiem. |
* Topornik – pan drwal wynajęty za [[wódka|pół litra]]. Swoich zdolności w walce nabył, gdy podczas pracy w lesie musiał uporać się z pewnym wkurzonym dzikiem. |
||
* Łucznik – klasa wyposażona w kij z gumką recepturką przywiązaną na końcach. Strzela jakby był naj{{cenzura}}y jak szpak, a jak trafi to najczęściej w swojego. |
* Łucznik – klasa wyposażona w kij z gumką recepturką przywiązaną na końcach. Strzela jakby był naj{{cenzura}}y jak szpak, a jak trafi to najczęściej w swojego. |
||
* Lekki kawalerzysta – |
* Lekki kawalerzysta – kawaler ważący nie więcej niż 80 kg i potrafiący przenieść tyle samo ile waży. Oczywiście jeździ na koniu. |
||
* Łucznik na koniu – tak jak normalny, tyle że na koniu. |
* Łucznik na koniu – tak jak normalny, tyle że na koniu. |
||
* Ciężki kawalerzysta – kolejny kawaler |
* Ciężki kawalerzysta – kolejny kawaler. Cholernie wolny. Przydatny podczas obrony zapasów taniego wina. Za jego ekwipunek wojenny można dostać niezłą sumke na szrocie. |
||
*Taran – posiadająca większe IQ niż pikinierów maszyna oblężnicza. Potrafi zniszczyć karzdy mur i co się podwinie. |
|||
*Katapulta – potęrzny wynalazek potrafiący zmiesić (i zamiesić) twoje budynki z poziomu 15 do poziomu 1. |
|||
*Trebusz – kolejne machina wojenna. Coś jak katapulta ale inne. Niszczy inne maszyny oblężnicze (jeśli są urzyte w ''defie''). Licencje na jej produkcje od Krzyżaków kiedy damy im lokum w komyturi. |
|||
*Rycerz – typowy złomiarz. Zbiera jakiesi graty typu ''ogieni olimpijski''. Gościu ma posąg zanim się go wogule zwerbuje. |
|||
*Berserker – ziomal templariuszy ( <del>czyli iluminatów<del/> ). |
|||
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
Wersja z 06:48, 25 sie 2015
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.
Plemiona 2 (Trible War 2) – gra przeglądarkowa, następca klasycznych plemion. Znów wcielamy się w władcę jakiegoś zadupia, gdzie wszystko buduje się z gliny, drewna i metalu. Mechanika gry jest niezwykle prosta, jak dla trzylatka. Gra posiada piękną grafikę (z painta), animacje (z flasha) i grywalność (z dy).
Jednostki
W grze nie zmieniono jednostek, dodano natomiast nowe.
- Pikinier – najsłabsza jednostka w grze. Wyposażona tylko w ostry kijek do nabicia odciętych głów wrogów bądź kiełbasek na ognisko.
- Miecznik – piechur wyposażony w przyduży nóż kuchenny. Idealny do szatkowania wrogów na sałatki.
- Topornik – pan drwal wynajęty za pół litra. Swoich zdolności w walce nabył, gdy podczas pracy w lesie musiał uporać się z pewnym wkurzonym dzikiem.
- Łucznik – klasa wyposażona w kij z gumką recepturką przywiązaną na końcach. Strzela jakby był najy jak szpak, a jak trafi to najczęściej w swojego.
- Lekki kawalerzysta – kawaler ważący nie więcej niż 80 kg i potrafiący przenieść tyle samo ile waży. Oczywiście jeździ na koniu.
- Łucznik na koniu – tak jak normalny, tyle że na koniu.
- Ciężki kawalerzysta – kolejny kawaler. Cholernie wolny. Przydatny podczas obrony zapasów taniego wina. Za jego ekwipunek wojenny można dostać niezłą sumke na szrocie.
- Taran – posiadająca większe IQ niż pikinierów maszyna oblężnicza. Potrafi zniszczyć karzdy mur i co się podwinie.
- Katapulta – potęrzny wynalazek potrafiący zmiesić (i zamiesić) twoje budynki z poziomu 15 do poziomu 1.
- Trebusz – kolejne machina wojenna. Coś jak katapulta ale inne. Niszczy inne maszyny oblężnicze (jeśli są urzyte w defie). Licencje na jej produkcje od Krzyżaków kiedy damy im lokum w komyturi.
- Rycerz – typowy złomiarz. Zbiera jakiesi graty typu ogieni olimpijski. Gościu ma posąg zanim się go wogule zwerbuje.
- Berserker – ziomal templariuszy (
czyli iluminatów).