Dingo Bar: Różnice pomiędzy wersjami
M (Potrójne zteereowanie) |
M (Allah thumbright!) Znacznik: przez API |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{TRE}} |
|||
⚫ | |||
'''Dingo American Bar and Restaurant''', '''Dingo Bar''' – bar w [[Paryż]]u otwarty w 1923, będący w [[dwudziestolecie międzywojenne|dwudziestoleciu międzywojennym]] przytuliskiem dla rezydujących w Paryżu artystów. Barmanem był były bokser wagi lekkiej, James Charters, o którego bokserskich sukcesach nic się nie zachowało. |
'''Dingo American Bar and Restaurant''', '''Dingo Bar''' – bar w [[Paryż]]u otwarty w 1923, będący w [[dwudziestolecie międzywojenne|dwudziestoleciu międzywojennym]] przytuliskiem dla rezydujących w Paryżu artystów. Barmanem był były bokser wagi lekkiej, James Charters, o którego bokserskich sukcesach nic się nie zachowało. |
||
Linia 8: | Linia 7: | ||
Tancerka [[Isadora Duncan]] przychodziła tu, bo miała tylko przez jezdnię, a [[Aleister Crowley]] bo był ćpunem, chlorem i pojebem. [[Djuna Barnes]], pisarka, przychodziła, bo kumplowała się z barmanem, a klimat Dingo Baru opisała potem w elżbietańskiej tragedii ''Nightwood''. |
Tancerka [[Isadora Duncan]] przychodziła tu, bo miała tylko przez jezdnię, a [[Aleister Crowley]] bo był ćpunem, chlorem i pojebem. [[Djuna Barnes]], pisarka, przychodziła, bo kumplowała się z barmanem, a klimat Dingo Baru opisała potem w elżbietańskiej tragedii ''Nightwood''. |
||
{{ |
{{stub|bud}} |
||
{{Substub}} |
|||
[[Kategoria:Paryż]] |
[[Kategoria:Paryż]] |
||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Obiekty gastronomiczne]] |
Aktualna wersja na dzień 20:52, 21 gru 2015
Dingo American Bar and Restaurant, Dingo Bar – bar w Paryżu otwarty w 1923, będący w dwudziestoleciu międzywojennym przytuliskiem dla rezydujących w Paryżu artystów. Barmanem był były bokser wagi lekkiej, James Charters, o którego bokserskich sukcesach nic się nie zachowało.
Tutaj poznali się Ernest Hemingway i Francis Scott Fitzgerald, co w późniejszym okresie zrodziło podejrzenia obu panów o homoseksualizm, a następnie Hemingwaya o homofobię, bo wiadomo, że jak nie pedał, to homofob.
Tancerka Isadora Duncan przychodziła tu, bo miała tylko przez jezdnię, a Aleister Crowley bo był ćpunem, chlorem i pojebem. Djuna Barnes, pisarka, przychodziła, bo kumplowała się z barmanem, a klimat Dingo Baru opisała potem w elżbietańskiej tragedii Nightwood.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny architektury i budownictwa. Jeśli nie spadają na ciebie cegły w drewnianym kościele – rozbuduj go.