Użytkownik:Redoks7: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M Znacznik: edytor źródłowy |
M Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<div style="background-color: #336600; height: |
<div style="background-color: #336600; height: 1050px;"> |
||
{{nibytytul|Użytkownik:Redoks7 <small><small><small>(niegdysiejszy „Létající Čestmír”)</small></small></small>}} |
{{nibytytul|Użytkownik:Redoks7 <small><small><small>(niegdysiejszy „Létající Čestmír”)</small></small></small>}} |
||
Linia 45: | Linia 45: | ||
''<nowiki># ~~~~</nowiki> Naprawdę fajne, ale chyba jeszcze nie na medal. Może i są gorsze medale, ale prestiżu medalu nigdy nie zaszkodzi podwyższyć poprzez śrubowanie poziomu przy głosowaniach na nowe.'' |
''<nowiki># ~~~~</nowiki> Naprawdę fajne, ale chyba jeszcze nie na medal. Może i są gorsze medale, ale prestiżu medalu nigdy nie zaszkodzi podwyższyć poprzez śrubowanie poziomu przy głosowaniach na nowe.'' |
||
==Grafiki mojego autorstwa== |
|||
<gallery> |
|||
Plik:Czarna dziura ziemniak.jpg|Czarna dziura. |
|||
Plik:Determinizm wielkowybuchowo-ziemniaczany.jpg|Determinizm |
|||
Plik:A to co? .jpg|Cóż to?… |
|||
Plik:Ziemniaki surrealistycznie2017.jpg|Ziemniaki pięknie czesane w stylu secesyjnym w kontekście darwinizmu i z refleksją o życiu w tle – kompozycja surrealistyczna. |
|||
</gallery> |
|||
Wersja z 12:51, 25 maj 2017
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
|
Kiedyś nazywałem się „Létající Čestmír”. Zmieniłem nazwę, gdy nawet Alicja Muszelka uznała, że tamta jest bez sensu.
Teraz jednak nieco żałuję zmiany.
Jak na razie jedynym artykułem, który zacząłem i napisałem w większości jest Natchnienie.
Przydatne frazy:
{{subst:SDU}}
{{subst:SDU-nowe
|powód=
|podpis=~~~~
|strona=za
}}
# ~~~~ Naprawdę fajne, ale chyba jeszcze nie na medal. Może i są gorsze medale, ale prestiżu medalu nigdy nie zaszkodzi podwyższyć poprzez śrubowanie poziomu przy głosowaniach na nowe.
Grafiki mojego autorstwa
- Ziemniaki surrealistycznie2017.jpg
Ziemniaki pięknie czesane w stylu secesyjnym w kontekście darwinizmu i z refleksją o życiu w tle – kompozycja surrealistyczna.