Użytkownik:Krzywumich/Nintendo DS: Różnice pomiędzy wersjami
Krzywumich (dyskusja • edycje) |
M (Poprawki same się robią…) |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|CPU = być może |
|CPU = być może |
||
|GPU = wątpliwe |
|GPU = wątpliwe |
||
|nośniki = R4 |
|nośniki = R4 nagrywar… to znaczy kartridże |
||
|wyświetlacz = 16 320 × 2304 (16K) dla każdego ekranu |
|wyświetlacz = 16 320 × 2304 (16K) dla każdego ekranu |
||
|sprzedanych jednostek = dużo bardzo |
|sprzedanych jednostek = dużo bardzo |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
|poprzednik = [[Nintendo GameBoy Advance|GejBoj Adwersarz]] |
|poprzednik = [[Nintendo GameBoy Advance|GejBoj Adwersarz]] |
||
}} |
}} |
||
'''Nintendo DS''' |
'''Nintendo DS''' – [[Konsola przenośna|takie śmieszne co ma klapkę a pod nią <del>silnik</del> dwa ekraniki i guziczki]] stworzone przez [[Nintendo]]. Sprzedało się to [[0 (liczba)|we wprawiającej w osłupienie liczbie egzemplarzy]], [[bo tak]]. |
||
==Możliwości sprzętowe== |
== Możliwości sprzętowe == |
||
Nietentego DS to urządzenie niebywale zaawansowane technicznie, a przynajmniej tak twierdzi pan Zdzisław spod Żabki, który to na zlecenie poważanego portalu branżowego "Rozjebka Konsol" dokonał Wielkiego Otwarcia konsoli. Wedle zeznań pana Zdzisia, DS jest wyposażony w cztery Titany Xp, 512 GB pamięci RAM oraz dwa Intel Core'y i9-7980X. Jest to konfiguracja pozwalająca na odpalenie [[PlayerUnknown's Battlegrounds|PUBGa]] w jakichś 25 FPSach na średnich, ale system operacyjny jest tak rozbudowany i zasobożerny (można to też zrzucić na karb dwóch ekranów o rozdzielczości 16K każdy), że za oficjalną konfigurację uważa się dwa procesory ARM7 (33 MHz) i ARM9 (67 MHz), 4 MB RAM i bliżej niesprecyzowane dwie karty graficzne, prawdopodobnie o mocy pierwszych produktów 3dfx. |
Nietentego DS to urządzenie niebywale zaawansowane technicznie, a przynajmniej tak twierdzi pan Zdzisław spod Żabki, który to na zlecenie poważanego portalu branżowego "Rozjebka Konsol" dokonał Wielkiego Otwarcia konsoli. Wedle zeznań pana Zdzisia, DS jest wyposażony w cztery Titany Xp, 512 GB pamięci RAM oraz dwa Intel Core'y i9-7980X. Jest to konfiguracja pozwalająca na odpalenie [[PlayerUnknown's Battlegrounds|PUBGa]] w jakichś 25 FPSach na średnich, ale system operacyjny jest tak rozbudowany i zasobożerny (można to też zrzucić na karb dwóch ekranów o rozdzielczości 16K każdy), że za oficjalną konfigurację uważa się dwa procesory ARM7 (33 MHz) i ARM9 (67 MHz), 4 MB RAM i bliżej niesprecyzowane dwie karty graficzne, prawdopodobnie o mocy pierwszych produktów 3dfx. |
Wersja z 21:12, 3 mar 2018
Szablon:Konsola infobox
Nintendo DS – takie śmieszne co ma klapkę a pod nią silnik dwa ekraniki i guziczki stworzone przez Nintendo. Sprzedało się to we wprawiającej w osłupienie liczbie egzemplarzy, bo tak.
Możliwości sprzętowe
Nietentego DS to urządzenie niebywale zaawansowane technicznie, a przynajmniej tak twierdzi pan Zdzisław spod Żabki, który to na zlecenie poważanego portalu branżowego "Rozjebka Konsol" dokonał Wielkiego Otwarcia konsoli. Wedle zeznań pana Zdzisia, DS jest wyposażony w cztery Titany Xp, 512 GB pamięci RAM oraz dwa Intel Core'y i9-7980X. Jest to konfiguracja pozwalająca na odpalenie PUBGa w jakichś 25 FPSach na średnich, ale system operacyjny jest tak rozbudowany i zasobożerny (można to też zrzucić na karb dwóch ekranów o rozdzielczości 16K każdy), że za oficjalną konfigurację uważa się dwa procesory ARM7 (33 MHz) i ARM9 (67 MHz), 4 MB RAM i bliżej niesprecyzowane dwie karty graficzne, prawdopodobnie o mocy pierwszych produktów 3dfx.