Szablon:ANM/Alkoholik: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M (Zamiana na szablon Skrót ANM (wprowadzanie SMW))
 
Linia 3: Linia 3:
;Opis przeciętnego osobnika
;Opis przeciętnego osobnika
Nie znosi zamkniętych przestrzeni, dlatego preferuje przebywanie na świeżym powietrzu. Uwielbia towarzystwo ludzi, dlatego zwykle sypia w miejscach publicznych (na dworcu, [[Przystanek autobusowy|przystanku]], oraz w [[tramwaj]]u – zazwyczaj w ostatnim wagonie). Ma tendencję do samoorganizowania się w skupiska pod niektórymi sklepami. Charakteryzuje się w szczególności [[Smród|specyficznym zapachem]], długą brodą (o rozmaitym składzie [[Chemia|chemicznym]]), posiadaniem imponującej liczby reklamówek z puszkami oraz bełkotliwą mową.
Nie znosi zamkniętych przestrzeni, dlatego preferuje przebywanie na świeżym powietrzu. Uwielbia towarzystwo ludzi, dlatego zwykle sypia w miejscach publicznych (na dworcu, [[Przystanek autobusowy|przystanku]], oraz w [[tramwaj]]u – zazwyczaj w ostatnim wagonie). Ma tendencję do samoorganizowania się w skupiska pod niektórymi sklepami. Charakteryzuje się w szczególności [[Smród|specyficznym zapachem]], długą brodą (o rozmaitym składzie [[Chemia|chemicznym]]), posiadaniem imponującej liczby reklamówek z puszkami oraz bełkotliwą mową.
<noinclude>[[Kategoria:Skróty ANM – 2009|18]]</noinclude>
<noinclude>{{Skrót ANM|18|2009}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 11:51, 5 paź 2019

Czlowiek z rowerem.jpg

Alkoholik (bibosz, menel, moczygęba, moczymorda, ochlejmorda, ochlajtus, opój, pijaczek, pijaczyna, pijak, żul, lump, ochlapus, pijaczysko fr. Joulle) – osobnik płci najczęściej męskiej. Organizuje się w skupiska gronkowcopodobne pod sklepem monopolowym, w celu spożywania alkoholu. Zamieszkuje głównie aglomeracje miejskie.

Opis przeciętnego osobnika

Nie znosi zamkniętych przestrzeni, dlatego preferuje przebywanie na świeżym powietrzu. Uwielbia towarzystwo ludzi, dlatego zwykle sypia w miejscach publicznych (na dworcu, przystanku, oraz w tramwaju – zazwyczaj w ostatnim wagonie). Ma tendencję do samoorganizowania się w skupiska pod niektórymi sklepami. Charakteryzuje się w szczególności specyficznym zapachem, długą brodą (o rozmaitym składzie chemicznym), posiadaniem imponującej liczby reklamówek z puszkami oraz bełkotliwą mową.