Studia (MMORPG): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika Adoor321, powód: ee co)
Znacznik: rewert
M (drobne; można pomyśleć nad lokacjami i questami, ale to chyba jak ktoś ma dużo czasu serio)
Linia 27: Linia 27:


== Itemy ==
== Itemy ==
* '''Legitymacja''' – podstawowy wyróżnik gracza z levelem określonym na rewersie, zmniejsza cenę niektórych itemów (''bilet na autobus'', ''kebab'', ''piwo'' w karczmach, zwanych w grze ''barami'').
* '''Legitymacja'''
* '''Piwo''' – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę.
* '''Piwo''' – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę.
* '''Kawa''' – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów.
* '''Kawa''' – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów.
* '''Sprawko od starszego roku''' – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%.
* '''Sprawko od starszego roku''' – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%.
* '''Kebab''' – podstawowy posiłek w grze zapewniający pełną regenerację many; w niektórych karczmach kupienie kebaba może skutkować koniecznością nieobecności na laboratoriach, całkowitego ''katharsis'' układu pokarmowego oraz wyczerpania 80% many.
* '''Bilet na autobus/pociąg''' – item zapewniający opcję szybkiej{{fakt}} podróży między uczelnią, [[akademik]]iem i domem rodzinnym. Przy podróżach z/do domu możliwe są opcjonalne sidequesty, takie jak ''wsiądź do wagonu, w którym przy 80 miejscach siedzących podróżuje 150 osób'' lub ''nie zamarznij przy czterogodzinnym postoju pociągu w lesie spowodowanym awarią sieci trakcyjnej''.

Wersja z 20:07, 1 lis 2021

erpegowa teoria studiów

Levele

  • Pierwszy rok – zwraca się do pani z dziekanatu per pani doktor (do profesora natomiast mówi psze pana, doprowadzając go do jasnej kurwicy), a na wykładzie rzuca się żeby zetrzeć tablicę. Chodzi na lekcje, na których pisze klasówki. Spell sesja wywołuje w nim panikę (-100 do armora, ataku i many). Ma najmniej HP, bardzo często ginie przy pierwszym starciu z bossem podczas sesji.
  • Magistrant
  • Wieczny student – ma za sobą trzy dziekanki, dwa wznowienia, dziesięć lat studiów i nadal żłopie browary. Jest właściwie niezniszczalny. Zna na wydziale wszystkich, pił z dziekanem i rektorem, ale nadal nie może zaliczyć wykreślnej albo mechaniki płynów.
  • Doktorant – na tym etapie student przeobraża się w NPC-a. Jego dusza jest księgowana przez kwesturę uczelnianą, fakturowana, po czym oddawana w wieczną dzierżawę diabłu.

Przeciwnicy

  • Cieć – zazwyczaj niegroźny, atakuje losowo. Rzuca spella spowolnienie oraz odzież wierzchnia do szatni (-10 do armora).
  • Pani z dziekanatu – najwyżej postawiona w hierarchii osoba na uczelni. Może summonować każdego innego przeciwnika (z rektorem włącznie). Oprócz tego rzuca spella piorunujący wzrok, który tymczasowo ogłusza ofiarę.
  • Dziekan – boss z którym należy się zmierzyć na koniec każdego semestru. Broń: linijka i długopis do skreślania studentów z listy, bierze na hita każdego przeciwnika, niezależnie od armora. Po złożeniu mu ofiary z dokumentów może udzielić błogosławieństwa dziekanka.
  • Doktorant – wyjątkowo złośliwy i nieprzewidywalny, czai się w czeluściach laboratorium i atakuje przez uwalenie laborków albo sprawka. Atak specjalny: wejściówka.
  • Młody doktor
  • Profesor nadzwyczajny
  • Profesor bardzo zwyczajny – zdolność pasywna: usypianie w promieniu 5 metrów. Rzuca potężnego spella wykład, który może uśpić do 400 przeciwników jednocześnie. Posługuje się najstraszniejszym itemem: pięćsetstronicowy skrypt do przedmiotu mojego skromnego autorstwa.

Armor

  • Clipboard z pytaniami (student socjologii, psychologii) – +10 do obrony. Nieskuteczny przeciwko magii wody.
    • Skill specjalny: odstraszanie ludzi na ulicy. Zwiększa dystans społeczny średnio o 2 metry.
  • Torba na laptopa (student informatyki) – +20 do obrony, +4 do wagi ekwipunku. Ekstremalnie skuteczny w obronie przed płcią przeciwną.
    • Skill specjalny: wyjęcie laptopa. Student zakłada obóz, w którym regeneruje manę patrząc w ekran.
  • Fartuch laboratoryjny (student chemii) – +30 do obrony (+35 jeśli jest brudny). Niezbędny ekwipunek do palenia petów pod wydziałem podczas przerwy między laborkami.
    • Skill specjalny: dodatkowa ochrona przed zimnem, pozwala przemieścić się między budynkami bez zakładania kurtki.
  • Teczka na rysunki (student architektury, ASP) – +50 do obrony, -5 do mobilności. Pozwala atakować przeciwnika kantem teczki.
    • Skill specjalny: teczka stosowana jako parasol daje tymczasową 100% ochronę przed magią wody.

Itemy

  • Legitymacja – podstawowy wyróżnik gracza z levelem określonym na rewersie, zmniejsza cenę niektórych itemów (bilet na autobus, kebab, piwo w karczmach, zwanych w grze barami).
  • Piwo – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę.
  • Kawa – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów.
  • Sprawko od starszego roku – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%.
  • Kebab – podstawowy posiłek w grze zapewniający pełną regenerację many; w niektórych karczmach kupienie kebaba może skutkować koniecznością nieobecności na laboratoriach, całkowitego katharsis układu pokarmowego oraz wyczerpania 80% many.
  • Bilet na autobus/pociąg – item zapewniający opcję szybkiej[potrzebne źródło] podróży między uczelnią, akademikiem i domem rodzinnym. Przy podróżach z/do domu możliwe są opcjonalne sidequesty, takie jak wsiądź do wagonu, w którym przy 80 miejscach siedzących podróżuje 150 osób lub nie zamarznij przy czterogodzinnym postoju pociągu w lesie spowodowanym awarią sieci trakcyjnej.