Równanie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to HilkoKary. Autor wycofanej wersji to 156.17.4.253.)
M
Linia 3: Linia 3:
==Rozwiązywanie równań==
==Rozwiązywanie równań==


Żeby wykazać, że <math>\! a\ =\ b</math>, należy pokazać, że tzw. ''lewa strona'' równania (LSR) ''a'' jest równa ''prawej stronie'' równania (PSR) ''b'', należy zaopatrzeć się w [[przestrzeń pismowykonalną]] (kartkę, tablicę, [[papirus]], itp.), napisać wartość LSR w '''lewym górnym rogu''', a PSR w '''prawym dolnym rogu''' przestrzeni. Następnie, używając losowo wszelkich znanych reguł, należy przekształcać na przemian wyrażenia ''a'' i ''b'', aż do ich spotkania.
Żeby wykazać, że <math>\! a\ =\ b</math>, należy pokazać, że tzw. ''lewa strona'' równania (LSR) ''a'' jest równa ''prawej stronie'' równania (PSR) ''b'', należy zaopatrzeć się w [[przestrzeń pismowykonalną]] (kartkę, tablicę, [[papirus]], itp.), napisać wartość LSR w '''lewym górnym rogu''', a PSR w '''prawym dolnym rogu''' przestrzeni. Następnie, używając losowo wszelkich znanych reguł, należy przekształcać na przemian wyrażenia <math>a</math> i <math>b</math>, aż do ich spotkania.


{{stubmat}}
{{stubmat}}

Wersja z 22:48, 12 sty 2007

Równanie - cóś mówiące, że cóś innego jest takie same jak jeszcze inne cóś.

Rozwiązywanie równań

Żeby wykazać, że , należy pokazać, że tzw. lewa strona równania (LSR) a jest równa prawej stronie równania (PSR) b, należy zaopatrzeć się w przestrzeń pismowykonalną (kartkę, tablicę, papirus, itp.), napisać wartość LSR w lewym górnym rogu, a PSR w prawym dolnym rogu przestrzeni. Następnie, używając losowo wszelkich znanych reguł, należy przekształcać na przemian wyrażenia i , aż do ich spotkania.

Szablon:Stubmat