BMW: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(wyjasnienie skrótu BMW- Banditen Motor Wagen)
(osbników-->osobników)
Linia 3: Linia 3:
Obecnie BMW zaczyna być popularne, wśród nowej grupy społecznej tzw. żółwików, tzn. małych okularnikowatych, wątłych i młodych mężczyzn nie wyglądajacych zupełnie na swój wiek. Osobnicy ci głównie wywodzący się ze środowisk inteligenckich ostatnimi czasy szczególnie upodobali sobie BMW, co prowadzi niejednokrotnie do starć z byłymi królami tej marki - drechami.
Obecnie BMW zaczyna być popularne, wśród nowej grupy społecznej tzw. żółwików, tzn. małych okularnikowatych, wątłych i młodych mężczyzn nie wyglądajacych zupełnie na swój wiek. Osobnicy ci głównie wywodzący się ze środowisk inteligenckich ostatnimi czasy szczególnie upodobali sobie BMW, co prowadzi niejednokrotnie do starć z byłymi królami tej marki - drechami.


Rejony Północno-wschodniej [[Polska|Polski]] są najbardziej opanowane przez osbników lubujących się w BMW nowego typu, szczególnie [[Olsztyn]] i [[Elbląg]].
Rejony Północno-wschodniej [[Polska|Polski]] są najbardziej opanowane przez osobników lubujących się w BMW nowego typu, szczególnie [[Olsztyn]] i [[Elbląg]].


{{marki}}
{{marki}}

Wersja z 02:31, 5 lut 2007

BMW (Będziesz Moim Wozem, Będziesz Miał Wypadki, Bardzo Mały Wóz, Będziesz Miał Wydatki, Bardzo Mały Wydatek; niem. Bald Mein Wagen, "Bryka Młodzieży Wszechpolskiej, Banditen Motor Wagen") - niemiecka neofaszystowska fabryka produkująca taczki, widły, grabki i inny sprzęt rolniczy. BMW wyprodukowało również jedno auto (totalny szrot) w trzech rozmiarach. Rozmiary te są zwane seriami 3, 5 oraz 7. Auto tej firmy miało być odpowiedzią niemieckiego producenta na polskie Tarpany - rolnicze pojazdy do wożenia buraków na targ. Samochody tej marki są bardzo popularne i wysoko cenione wśród dresów. Marki BMW nienawidzi Dekonstruktor, a to dlatego, że jeździ nim jego największy wróg, Tyfus Andronikus, miejscowy przywódca falangi drechów.

Obecnie BMW zaczyna być popularne, wśród nowej grupy społecznej tzw. żółwików, tzn. małych okularnikowatych, wątłych i młodych mężczyzn nie wyglądajacych zupełnie na swój wiek. Osobnicy ci głównie wywodzący się ze środowisk inteligenckich ostatnimi czasy szczególnie upodobali sobie BMW, co prowadzi niejednokrotnie do starć z byłymi królami tej marki - drechami.

Rejony Północno-wschodniej Polski są najbardziej opanowane przez osobników lubujących się w BMW nowego typu, szczególnie Olsztyn i Elbląg.

Szablon:Marki

Szablon:Stubmot