Biedronka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(biedronka)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to D@mi. Autor wycofanej wersji to 83.20.198.197.)
Linia 6: Linia 6:


Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].
Biedronka wybuliła jeszcze [[czypięciesiąt panie]] na dwie reklamy (20 groszy z tego wybuliło na Maćka z [[klan|klanu]]



<BR CLEAR="ALL">
<BR CLEAR="ALL">

Wersja z 11:52, 18 mar 2007

Biedronka – ogólnopolska sieć obozów pracy, utrzymywana ze sprzedaży produktów z dużym stężeniem trocin, pierza i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych. Ulubione miejsce spotkań słuchaczy Radia Maryja, zapewne dlatego, że zawsze jest do niej blisko.

Promuje chemię i genetycznie zmodyfikowane pomięsodory. Rozrasta się w tempie jednego miasta na dobę. Jej główny komputer i oddział znajduje się na Zalesiu. Znaczną konkurencją dla niej są sieci Stonka i Lidl (który ponoć jest tani).

Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające TVN.


Szablon:Spożywcze