Społeczność Bravo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (pod organizację też to można podczepić) |
M (#redirect Bravo#Społeczność po scaleniu) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
#redirect [[Bravo#Społeczność]] |
|||
'''Społeczność Bravo'''- ludzie [[trendy]] na siłę. Nieformalnie utworzona wśród ludzi grupa, składająca się głównie z dziewczyn w wieku 12-15 lat, niekiedy starszych. Rzadziej społeczność reprezentuje chłopak, chociaż jest to spotykane. Społeczność Bravo to najczęściej [[pokemony]] używające $łiT ZnaChKuFf i emotikon. |
|||
== Charakterystyka == |
|||
Klasyczny przedstawiciel społeczności nosi podwinięte dżinsy i modniarski T-shirt, przedstawicielka- na pewno coś modniejszego, plus widoczny make-up. Malowanie się w młodym wieku to jedna z istotnych rzeczy w tej kulturze. Jeśli nie najistotniejsza. Wspomnieć warto, że ludzie [[Bravo]] propagują "chodzenie ze sobą" we wczesnej młodości i zrywanie z chłopakami/dziewczynami często na wzór swojej ulubionej PopStar. |
|||
== Gust muzyczny == |
|||
Gust muzyczny człowieka podporządkowanego pod Bravo jest podporządkowany pod Bravo. Za czasów, gdy [[Tokio Hotel]] byli bardzo jazzy, słuchanie Tokio Hotel też było jazzy. Każdą fankę mało obchodziło jak grają, o czym śpiewają itd. Ważne były teksty typu "Ich liebe dich Tom" czy też inna wzmianka o wymyślnym love story z Billem na blogu Bravo-nastolatki. |
|||
Znowuż znienacka pojawili się pseudopunki zza polskiej granicy [[Killerpilze]] i oni byli trendy. No i tak Tokio Hotel straciło 99% fanek (fanów praktycznie nie mieli). Teraz nastąpił mini-przełom, i Killerpilze i TH są niczym, bo mało jest o nich artykułów. I dół. |
|||
Oprócz tego Bravo-człowiek słucha tych zespołów, które pojawiają się w gazecie, min. [[Paris Hilton]] czy [[Rihanna]]. Określają słuchane przez siebie rodzaje muzyki jako: |
|||
* '''pop'''- główny słuchany przez kulturę rodzja muzyki. Słodki, różowy pop pełen ton makijażu, silikonów i beztalencia. |
|||
* '''techno'''- bo w Bravo była pewnie wzmianka o [[Kalwi i Remi|Kalwiku i Remiku]]. Okropna rąbanka z głosem kobiecych westchnień- nie dla ludzi normalnych. |
|||
* '''dance'''- skakanka w rytm czegoś, co koniecznie musi "siadać w ucho". |
|||
* '''rock, punk, metal'''- i to każdego najbardziej przyprawia o śmiech. Za prawdziwy rock uważane są poprockowi [[Linkin Park]], czy też wcześniej wspomniane zespoły pokroju Tokio Hotel, a dla tych, którzy są bardziej hardcore'owi, przygotowane są megametalowe bonusy typu [[HIM]], [[Evanescence]] czy też [[Limp Bizkit]]. |
|||
* czasem '''rap'''- A [[Eminem]] to, a [[50 Cent]] tamto... |
|||
== Występowanie == |
|||
Społecznośc Bravo występuje zazwyczaj w większych miastach z powodu lepszego dostępu do kiosku, w mniejszych miastach w zależności od liczby egzemplarzy, a na wsiach w zależności od znajomości, przez które można nabyć choć jeden robiący pranie mózgu egzemplarz. |
|||
[[Kategoria:ludzie]] |
|||
[[Kategoria:organizacje]] |
Aktualna wersja na dzień 04:18, 21 maj 2007
Przekierowanie do: