Bułkowóz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
==Czyli Żuk do przewożenia bułek i nietylko==

==Żuk==
'''Żuk''' to pierwszy półcylindrowy polski samochód.
'''Żuk''' to pierwszy półcylindrowy polski samochód.



Wersja z 14:10, 17 kwi 2008

Czyli Żuk do przewożenia bułek i nietylko

Żuk to pierwszy półcylindrowy polski samochód.

Historia

Historia tego pojazdu dokońca nie jest znana, ale z nieoficjalnych źródeł ten pojazd wymyślił, jakiś głupek siedzący na muszli klozetowej i mający biegunkę.

Pare ciekawostek o Żuku

  • Nowszy model Żuka posiada otwory na szyby. Poprzedni model nie posiadał takiego czegoś, więc kierowca siedzący za kierownicą nic nie widział.
  • Posiada pare luksusowych rzeczy, jak: gumowe dywaniki, popielniczka oraz fotel dla kierowcy.
  • Ten pojazd był wyposażony w półcylindrową, środkowozaworową jednostkę napędzaną wymiocinami kierowcy i pasażerów.
  • Napęd był przekazywany tylko na jedno koło za pomocą gumki recepturki.
  • Do amortyzacji użyto poduszek z piór strusi arabskich.
  • Żuk nie posiadał hamulców.
  • Największą prędkość osiągał, gdy spadał z przepaści.