Bułkowóz: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: | Linia 1: | ||
==Czyli Żuk do przewożenia bułek i nietylko== |
|||
==Żuk== |
|||
'''Żuk''' to pierwszy półcylindrowy polski samochód. |
'''Żuk''' to pierwszy półcylindrowy polski samochód. |
||
Wersja z 14:10, 17 kwi 2008
Czyli Żuk do przewożenia bułek i nietylko
Żuk to pierwszy półcylindrowy polski samochód.
Historia
Historia tego pojazdu dokońca nie jest znana, ale z nieoficjalnych źródeł ten pojazd wymyślił, jakiś głupek siedzący na muszli klozetowej i mający biegunkę.
Pare ciekawostek o Żuku
- Nowszy model Żuka posiada otwory na szyby. Poprzedni model nie posiadał takiego czegoś, więc kierowca siedzący za kierownicą nic nie widział.
- Posiada pare luksusowych rzeczy, jak: gumowe dywaniki, popielniczka oraz fotel dla kierowcy.
- Ten pojazd był wyposażony w półcylindrową, środkowozaworową jednostkę napędzaną wymiocinami kierowcy i pasażerów.
- Napęd był przekazywany tylko na jedno koło za pomocą gumki recepturki.
- Do amortyzacji użyto poduszek z piór strusi arabskich.
- Żuk nie posiadał hamulców.
- Największą prędkość osiągał, gdy spadał z przepaści.