Real: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
Linia 1: Linia 1:
{{EK|złe formatowanie, zła interpunkcja, nieśmieszne}}

''Mamusiu, kup mi hotłilsa - typowy klient''
''Mamusiu, kup mi hotłilsa - typowy klient''
''Dla chcącego, nic dobrego - hasło reklamowe''
''Dla chcącego, nic dobrego - hasło reklamowe''

Wersja z 21:18, 11 sty 2009

Mamusiu, kup mi hotłilsa - typowy klient Dla chcącego, nic dobrego - hasło reklamowe


Real(ang."realistycznie")- Odpowiednik Tesco, ale znacznie tańszy. Jego nazwa ma uświadomić klientowi, że to się dzieje naprawdę.


Zalety - Ładne logo - Dzięki długim kolejkom, dzieci przekonują rodziców do kupna "hotłilsa", co umożliwia umieszczenie ich przy kasach - Zazwyczaj możemy popatrzeć na nową toyotę lub suzuki - Można popatrzeć na duży wybór ( to dlatego, że nikt ich nie kupuje ) rozwalonych iPodów, telefonów i laptopów w dziale "Elektronika"

- Ich ulotki to świetne podpałki



Wady - Na wiosnę montują choinkę, a zimą zające - Trzeba iść do toalety, zanim będziesz czuł taką potrzebę ( inaczej nie zdążysz ) - Jeśli chcesz mieć to co pisze na pudełku, musisz podejść do Biura Obsługi - Rzeczy kupowane za punkty nie przekraczają 20



Porady - Z powodów pracowników na rolkach, niezbędny jest testament i grupa krwi wypisana na szaliku ( ewentualnie na kurtce ) - Zawsze wybieraj najmniej uszkodzony wózek ( najlepiej poczekać na pana, który je przywiezie) - W razie ugryzienia przez karpia, które czasem wystawiają, żeby zabrać czas klientom zrobić opatrunek uciskowy i podać surowice